Vlákno názorů k článku Česká spořitelna: běžte jinam! od MArtinPP - Je to už dobře deset let, kdy jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 5. 2002 16:54

    MArtinPP (neregistrovaný)

    Je to už dobře deset let, kdy jsem potřeboval z důvodu přestěhování změnit adresu pro doručování výpisů. Dostavil jsem se na pobočku a po vystání fronty jsem sdělil svůj skromný požadavek: "Potřebuji výpisy z účtu posílat na jinou adresu". Pracovnice za přepážkou byla asi nějaká placená agentkta tajné služby, protože ji zajímalo, proč chci změnit adresu, ale skutečnost, že jsem se přestěhoval jsem nepovažoval za tajnou, tak jsem jí to sdělil. Toto moje tvrzení si chtěla ověřit podle občanského průkazu a v tu chvíli padla kosa na kámen (selský rozum na vnitřní předpisy ČS) - měl jsem ještě starou občanku (s předcházejícím bydlištěm), protože vyřízení nové taky nejde na počkání, a ona pracovnice mi odmítla zadat posílání výpisů na mou novou adresu, protože oni můžou posílat výpisy jenom na adresu v OP (taková kravina!!!). Protože jsem občas vznětlivý (a tenkrát jsem se fakt vytočil), tak to za chvíli řešila celá pobočka ČS včetně lidí ve vestibulu. Dopadlo to tak, že od té doby už nejsem jejich klientem - a vůbec mi jejich služby (a hlavně jejich kvalita) neschází.

    Na závěr poznámka - když rakušáci něco staví u nás, tak jejich lidi jsou "mistři světa", ale občas prosazují technologie a řešení, které jsou už nějaký pátek zastaralé a nevyhovují aktuálním potřebám uživatele...:((

  • 26. 5. 2002 23:00

    basany (neregistrovaný)

    Vazeny
    nechapu jak muzete chtit zmenu k odesilani vypisu,kdyz jste nemel vyrizenou adresu v obcance.Taky myslim,kdyz jiz nejste 10 let klientem jak muzete tvrdit jake ma CS sluzby?Jsem klientkou skoro 10 let,zadny problem jsem nemela,vzdy byly ochotni a ze jsou nekdy fronty,tak mi povezte u jake banky nejsou.

  • 27. 5. 2002 6:52

    Mary (neregistrovaný)

    A proč by nemohl??Vůbec nezáleží na tom,jakou adresu má v občance, přece existuje kontaktní a trvalá adresa a aspoň u mé banky to funguje tak, že kontaktní slouží k zasílání výpisů a trvalá je prostě trvalá....Můžou být shodné, ale taky úplně odlišné, přece....

  • 27. 5. 2002 11:08

    janka (neregistrovaný)

    Souhlasím, nevím, proč by nemohl mít jinou adresu....já také, protože se to tak nějak vyvinulo, mám sice na smlouvě adresu trvalého bydliště, ale výpisy si nechávám posílat na jinou. A ještě jsem neměla problém, že by mi nepřišel.
    Ono je to opravdu jen v přístupu lidí...také jsem potřebovala určitou změnu plateb - myslela jsem, jak to bude složité jim to vysvětlit - leč u přepážky byli ochota sama a ani jsem nemusela zabíhat do extra podrobností, proč to chci.

  • 27. 5. 2002 8:32

    kromob (neregistrovaný)

    Ja jsem u CS vice nez deset let,ruzne ucty jsem mel i u jinych bank.Takze uroven mohu srovnavat-je priblizne vsude stejna.A jak uz tady nekolikrat zaznelo,hodne zalezi na lidech.Treba urednice v jedne pobocce v mensim meste v okrese Melnik jsou vzorovou ukazkovou lidske hlouposti,tuposti a neprofesionality.Naproti tomu na pobocku v Praze 3,kde mam ucet, si nemohu stezovat.
    Co se tyka zasilani vypisu a dorucovani pisemnosti.Za tech deset let jsem vystridal dve trvala bydliste a nekolik mist,kde jsem se fakticky zdrzoval.A nikdy nebyl problem,aby mi byly veskere pisemnosti(vypisy,PIN ke kartam a pod.) dorucovany tam,kam jsem si urcil.A to zcela bez ohledu na momentalni udaj o bydlisti v OP.Ve vsech smlouvach a pisemnostech maji totiz udaj o trvalem bydlisti podle OP a pak udaj o mistu,kam zasilat postu.
    Takze v tomhle ohledu si stezovat nemuzu.Ale asi jako vetsina jsem zklamam tim,ze po prichodu Rakusanu veci smeruji spise k horsimu-z pohledu klientu se zcela urcite nic nezlepsilo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).