Mám špatnou zkušenost se zrušením výdeje pořadníkových čísel na pobočce ČS v Hradci Králové. Dnes se tam
stojí fronty u jednotlivých přepážek a když jsem se zeptal, proč byl předešlý systém zrušen, dostalo se mi odpovědi, že jde
o službu klientům, protože jsou údajně zvyklí jednat se stále stejným úředníkem. Taková blbost! A mimochodem, nová služba
Servis 24 je proti Sporotelu krokem zpět, protože při Sporotelu jsem mohl poslat SMS třeba na dotaz o stavu konta z kteréhokoliv
mobilu, nyní už to nejde - na SIM kartě musí prý být nejprve něco speciálního nahráno. Taky jsem si naivně myslel, že Servis 24 bude
přístupný přes zelenou linku (0800), jako třeba v ČSOB Linka 24. Opak je pravdou, za telefon se normálně platí. Volám bravo Erste,
asi nás chcete znechutit!