Doporučuji ukončit rozdávání tzv. Zlámaných grešlí, protože některé důvody, proč je toto ocenění uděleno jsou více něž směšné, popřípadě rozdat grešle všem společnostem, protože všude se nějaká ta maličkost najde. Grešle by měla cenu pouze tehdy, pokud by postihovala významná pochybení a ne každou, s prominutím, "blbůstku", kterou Vám někdo pošle, navíc s nemožností si konkrétní situace ověřit.
Také se domnívám, že by grešle měly být rozdávány spíše za systematické vady v poskytování služeb než pochybení jednoho nebo dvou pracovníků....
Zajímavé ale je, že vyjádření České pošty není zdaleka tak arogantní a ignorantské, než jaké tu byly dříve (banky, mobilní operátoři). Nesvědčí to o něčem?
Vážení, já se České poště vyhýbám jak čert kříži. Osobně jsem se setkal několikrát s přístupem, který při obsluze klienta nemá obdoby. Na druhou stranu jsem se setkal i s přístupem příjemným a vstřícným. Kdo ale nese odpovědnost za chování zaměstnanců??? Když se můžou příjemně, vstřícně a více méně profesionálně chovat někteří zaměstnanci, pak je patrné, že se tak mohou chovat zaměstnanci všichni. Jenom zřejmě chybí vůle, něco na přístupu ke klientovi změnit. Já jsem několikrát musel klienty obsluhovat po zavírací době a to i 20 minut. Nedovolil bych si ani mrknutím oka naznačit, že už tady nemám co dělat. A toto je dle mého soudu jeden z největších prohřešků přepážkových pracovníků České pošty, sám jsem toho byl svědkem. Jenom pro info, pracuji v záměrně nejmenované bance.
No nevím, ale popisovaná událost mi připadá dost nedůvěryhodně popsaná. O penězích je to sporné a vyhození od přepážky by si zasloužilo poštu, datum a jméno pracovnice, aby odpověď Pošty měla smysl.
Jinak chování jejich pracovníků na přepážkách je často hrůza. Konktrétně na poště, na kterou chodím (HK 12, aby to bylo jasné), je obsluha otřesná. Dopoledne: pohybuje se tam tak 8 zaměstnanců, otevřená 1 - 2 přepážky, fronta. Odpoledne, když jdou všichni z práce: zaměstnanců minimum, otevřený 4 přepážky, fronty jak blázen.
Specialitou některých pracovníků zde je ovládání zákazníků (zlým) pohledem. Žádné dobrý den, prosím, co si přejete - prostě beze slova. To jim nicméně nevadí se bavit mezi sebou o věcech, které s prací nesouvisí.
Prostě socialistický podnik, jak má vypadat!
Vážená redakce,
nechci se v žádném případě zastávat České pošty, ale prosím neříkejte, že má monopol - je to sice částečně pravda, ale musíte uznat, že když chcete něco někam poslat, existuje spousta jiných možností.
Nyní trošku situaci přeženu, ale představte si, že v době např 5 min. do vypršení řádné pracovní doby někdo přijde se spoustou složenek, jedná se o malou poštu s jednou úřednicí, ta by podle Vás měla klienta bezpodmínečně obsloužit. Celá akce může trvat třeba 2 hodiny, prosím Vás, vžijte se dorole té úřednice - kdo jí vyzvedne dítě ze školky, kdy si nakoupí? Vynechte prosím Vás příště ty Vaše zavádějící řeči o komunistických zvycích. Asi jste už 12 let nebyli na státním (okresním,městském, nebo jakém koli jiném) úřadě. Tam mě to fakt sere, když přijdu půl hodinky před koncem pracovní doby, nikdo předemnou. Ten automat na vstupní lístky je už vypnutý, tak zaklepu, vejdu a snese se na mě vlna nadávek, co si to dovoluji, vstupovat tam bez vyzvání. To bych ještě přežil, ale že tam úředníci, které já platím mají v pracovní době oslavu, to mě vážně štve.
Díky za možnost seberealizace
Jarda
Ja si myslim, ze to byla chyba dotycneho, ze si penize neprepocital.. Nicmene, kdyby tento stat a hlavne vsichni cesi byli poctivi a co k cemu, tak by pani na prepazce penize vratila. Ale, jakmile se nekomu dostanou penize zadarmo do ruky, vubec je nenapadne ze by je meli vratit. To uz se netyka jen ceske posty, ale vsech. kazdopadne se vubec se nezastavam ceske posty, mam s nema taky otresne zkusenosti. Jejich jednani a neustale neprijemne nalada me dohani k silenstvi.
Česká pošta je přežitek, zaměstnanci většinou nemaji vychování a pojem 'Profesionalni přístup' jim neříka už vůbec nic. Jak se ale říká - 'Ryba vždy smrdí od hlavy'. Pokud je ta možnost (v dnešní době již je), tak vždy volím jiného dopravce. Objednávám pravidelně on-line a několik e-shopů již Českou poštu také nepoužívá.