Názory k článku Česká pošta: nenechte se okrást!

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 4. 2002 10:50

    MarBen (neregistrovaný)

    Doporučuji ukončit rozdávání tzv. Zlámaných grešlí, protože některé důvody, proč je toto ocenění uděleno jsou více něž směšné, popřípadě rozdat grešle všem společnostem, protože všude se nějaká ta maličkost najde. Grešle by měla cenu pouze tehdy, pokud by postihovala významná pochybení a ne každou, s prominutím, "blbůstku", kterou Vám někdo pošle, navíc s nemožností si konkrétní situace ověřit.

  • 19. 4. 2002 15:30

    Kaput (neregistrovaný)

    Také se domnívám, že by grešle měly být rozdávány spíše za systematické vady v poskytování služeb než pochybení jednoho nebo dvou pracovníků....

    Zajímavé ale je, že vyjádření České pošty není zdaleka tak arogantní a ignorantské, než jaké tu byly dříve (banky, mobilní operátoři). Nesvědčí to o něčem?

  • 19. 4. 2002 17:43

    Jarry (neregistrovaný)

    Vážení, já se České poště vyhýbám jak čert kříži. Osobně jsem se setkal několikrát s přístupem, který při obsluze klienta nemá obdoby. Na druhou stranu jsem se setkal i s přístupem příjemným a vstřícným. Kdo ale nese odpovědnost za chování zaměstnanců??? Když se můžou příjemně, vstřícně a více méně profesionálně chovat někteří zaměstnanci, pak je patrné, že se tak mohou chovat zaměstnanci všichni. Jenom zřejmě chybí vůle, něco na přístupu ke klientovi změnit. Já jsem několikrát musel klienty obsluhovat po zavírací době a to i 20 minut. Nedovolil bych si ani mrknutím oka naznačit, že už tady nemám co dělat. A toto je dle mého soudu jeden z největších prohřešků přepážkových pracovníků České pošty, sám jsem toho byl svědkem. Jenom pro info, pracuji v záměrně nejmenované bance.

  • 1. 6. 2009 13:06

    Margaret (neregistrovaný)
    Naprosto souhlasím s Jarrynem. 1 x měsíšně musím na poštu a předem prožívám trauma, co opět zažiju. Vedení pošt zaspalo dobu, chování jako za min. režimu, kdy bylo nedostatek prac. síl. Myslím, že nejvyšší vedení nemá páru o čem je řeč, hlídají si jen výplaty.Zajistit ve špičku provoz všech přepážek (aby nebyly půlhodinové fronty) to je pro ně problém, který neumí vyřešit, prostě nechápu, na zlepšení stavu přece nepotřebujou vysokou školu.
  • 20. 4. 2002 18:30

    hajma (neregistrovaný)

    To, že si ta pracovnice nepřepočítala bankovky se mi zdá trochu divné. Vzít 5/6 pětitisícovek, aniž bych si je alespoň trochu prohlédl (jestli nejsou padělané) ....

  • 21. 4. 2002 13:48

    Petr (neregistrovaný)

    No nevím, ale popisovaná událost mi připadá dost nedůvěryhodně popsaná. O penězích je to sporné a vyhození od přepážky by si zasloužilo poštu, datum a jméno pracovnice, aby odpověď Pošty měla smysl.

    Jinak chování jejich pracovníků na přepážkách je často hrůza. Konktrétně na poště, na kterou chodím (HK 12, aby to bylo jasné), je obsluha otřesná. Dopoledne: pohybuje se tam tak 8 zaměstnanců, otevřená 1 - 2 přepážky, fronta. Odpoledne, když jdou všichni z práce: zaměstnanců minimum, otevřený 4 přepážky, fronty jak blázen.

    Specialitou některých pracovníků zde je ovládání zákazníků (zlým) pohledem. Žádné dobrý den, prosím, co si přejete - prostě beze slova. To jim nicméně nevadí se bavit mezi sebou o věcech, které s prací nesouvisí.

    Prostě socialistický podnik, jak má vypadat!

  • 23. 4. 2002 22:30

    hjk (neregistrovaný)

    Blbče, máš si spočítat co tam dáváš za částku. TO JENOM TVOJE VINNA a ja bych se timhle radsi nechlubil. Ja bych taky nic nevratil kdyby nekdo prisel po 10 minutach a zacal tvrdi, že dal více peněz.

  • 24. 4. 2002 8:44

    Karel (neregistrovaný)

    Opravdu nesmyslně udělené ocenění grešle. Lupa u mě tímto hodně ztratila a ten ňouma co si nepřepočítá svoje pětitisícovky .. to opravdu pouze Nocoment.

  • 14. 5. 2002 11:30

    Jarda (neregistrovaný)

    Vážená redakce,

    nechci se v žádném případě zastávat České pošty, ale prosím neříkejte, že má monopol - je to sice částečně pravda, ale musíte uznat, že když chcete něco někam poslat, existuje spousta jiných možností.

    Nyní trošku situaci přeženu, ale představte si, že v době např 5 min. do vypršení řádné pracovní doby někdo přijde se spoustou složenek, jedná se o malou poštu s jednou úřednicí, ta by podle Vás měla klienta bezpodmínečně obsloužit. Celá akce může trvat třeba 2 hodiny, prosím Vás, vžijte se dorole té úřednice - kdo jí vyzvedne dítě ze školky, kdy si nakoupí? Vynechte prosím Vás příště ty Vaše zavádějící řeči o komunistických zvycích. Asi jste už 12 let nebyli na státním (okresním,městském, nebo jakém koli jiném) úřadě. Tam mě to fakt sere, když přijdu půl hodinky před koncem pracovní doby, nikdo předemnou. Ten automat na vstupní lístky je už vypnutý, tak zaklepu, vejdu a snese se na mě vlna nadávek, co si to dovoluji, vstupovat tam bez vyzvání. To bych ještě přežil, ale že tam úředníci, které já platím mají v pracovní době oslavu, to mě vážně štve.

    Díky za možnost seberealizace

    Jarda

  • 14. 11. 2004 18:48

    Alča (neregistrovaný)
    Pokud mluvíte poště s jednou pracovnicí, tam to ještě navíc vypadá tak, že musí v nějakém čase odevzdat zásilky za ten den pracovníkovi pošty, který si pro ně přijede a má časový harmonogram, kdy kde má přesně být. Když ho tato zaměstnankyně zdrží, bude za to postihována. Když se celé auto zpozdí, má z toho problémy zase ten řidič.. Dokážu si v takovémto případě představit odmítnutí zákazníka, který si přinese "vyřizování" na půl hodiny. To je stejný případ, jako kdyby si pět minut před odjezdem vlaku šel na nádraží vyřizovat nějakou průkazku a pak se divil, že nestíhá vlak...
    Ale k Vašemu příspěvku: nevím, kolik "malých" pošt je v Brně - asi jich moc nebude, takže zmíněná úřednice nejspíš opravdu pochybila...
  • 1. 3. 2005 12:13

    malglis (neregistrovaný)
    Souhlasim s tim, ze nemuzete pozadovat nahradu, kdyz jste si neprepocital penize - jednoznacne si myslim, ze to byla vase chyba. Nicmene souhlasim s tim, ze Ceska posta je jeden z nejhorsich podniku vubec.
    Prestehovala jsem se na vesnici a oproti Praze jsem spokojena s tim, ze na poste neni fronta snad nikdy - je fakt, ze tam zas tak casto nechodim, ale vzdy je tam jeden nebo casteji zadnej clovek.
    Ovsem co me nemile prekvapilo je zvedavost postacek. Prijde mi balik a je otevreny???!!! Vaha souhlasi a proto jsem ho prevzala. Ale zarekla jsem se, ze priste ho neprevezmu. Co mi ma kdo koukat do baliku, co mi kdo posila???!!! Neni to uz trochu moc. Vcera mi prisla otevrena obalka - prazdna. To uz jsem se nastvala a rekla jsem si, ze to zacnu resit. Kazda vetsi obalka je minimalne natrzena, aby bylo videt, co je uvnitr. Myslim, ze v Praze pri anonymite mesta a mnozstvi zasilek uz postacky moc neresi, co je uvnitr baliku, ale na vesnici to asi jinak ani byt nemuze.... A aby to nebylo tak uplne anonymni udavam postu - LITEŇ.
  • 22. 1. 2008 16:22

    benghi (neregistrovaný)
    Já mám zase soustavně problémy v Brně. Docela mi to vadí, protože v Brně jsem zatím neměl problémy pouze na poště na Poštovské a v Králově Poli, jinde je to bohužel katastrofa. Obzvláště mě tu točí, že se nedoručují balíky. Pro balík si musíte dojet VY na poštu, ač ten, kdo to posílal, zaplatil za to, že bude balík doručen VÁM a nikoliv na poštu. To tady asi ještě pořád nikdo nepochopil. Nevím, jak je možný, že v Brně se balíky nedoručují, když kupříkladu když si něco nechám poslat na chalupu, tak mi tam s tím balíkem dojede až k baráku, navíc jsem tam na poště v životě problém neměl. Abych byl konkrétní - Letovice.

    Rozbalený balíky jsem dostával pravidelně tady v Brně, řešil jsem to tak, že jsem dotyčný těžce zpucoval, pak to přestalo.

    Víte co je nejhorší? Různej přístup a stejnej plat. Tak proč by se pak na poště měli namáhat, když mají svý jistý.
  • 22. 1. 2008 16:05

    benghi (neregistrovaný)
    A to konkrétně na balíkové poště v Brně na Opavské. Platil jsem dobírku ve výši 1100Kč, pročež jsem jí strčil dvě tisícovky v domění, že mi 900 vrátí. Omyl, nestalo se. Tak jsem jí na to upozornil přímo na místě, pročež se na mne utrhla, že jí chci okrást a začala řvát. Já jsem pochopitelně začal řvát okamžitě taky, protože už ze sporů s českou poštou vím, že v právu je nakonec ten, kdo víc řve (je to divný, ale funguje to, takže pokud nemáte zednickej hlas, tak nemáte šanci). Paní u přepážky povolila až když jsem začal mobilem volat policii. Vrátila mi 900, ale ani náznak omluvy, nebo něčeho takovýho. Jinak je potřeba zabránit tomu, aby ona někam telefonovala, protože kamera tam sice je, ale kde mám jistotu, že tam zůstane záznam, když ona někam zavolá, že. Ono bylo po dovolenejch a to mají všichni prd jaký prachy, tudíž kradou jak zjednaný.

    Teď se mi ale stala lepší věc a osobně jsem zvědavej, jak to dopadne (ale podle mýho tím, že příjdu o čtyři a půl tisíce, protože to je v podstatě nežalovatelný). Poslal jsem peníze složenkou na účet u ČS, pochopitelně že jsem nic zlýho netušil. Kdybych tušil náznak toho, co vím teď, tak jsem dojel na nejbližší pobočku spořitelny a tam složil peníze na účet osobně, ale připouštím, že jsem byl nemocnej a nechtělo se mi hlavně jezdit někam daleko (a lenost je vždycky příčinou průšvihu). Ono už je to více než týden a peníze jaksi na cílový účet nedorazily. Volal jsem na infolinku český pošty, kde jsem hodinu a půl čekal, než si mne převezme operátor (ano, mám s telefonními automaty velkou trpělivost, ale byl bych velmi rád, kdyby je už někdo konečně zakázal, protože mi není tak docela jasný, PROČ mám platit hovorný jenom kvůli tomu, že se na druhý straně vykecává automat, leč česká pošta začíná s 800 předvolbou, tak by to teoreticky mělo být zdarma, ovšem neříkej hop dokud ti nepřeskočí, přesněji řečeno dokud nepříjde účet za telefon). Od něj jsem se dozvěděl (mimochodem jednal velmi slušně), že na doručení podkladů platby bance jsou tři pracovní dny a že reklamaci mohu podávat pouze na poště. No budiž, takže musím ještě jednou na poštu. Přiznám se, že netuším, jak celá věc dopadne, ale vzhledem k tomu, že mám v ruce akorát ten ústřižek ze složenky, na kterým je něco natištěný jehličkovou tiskárnou (proč na tom není aspoň nějaký razítko, to nepochopím), čili kdokoliv může směle tvrdit, že jsem si to tam natisknul sám a já nemám šanci dokázat opak. Takže vážení, když svěřujete peníze poště, je to neuvěřitelný hazardování, jinými slovy, tohle je naposledy, co jsem posílal peníze poštou.
  • 24. 11. 2014 15:47

    Fall (neregistrovaný)

    Ja si myslim, ze to byla chyba dotycneho, ze si penize neprepocital.. Nicmene, kdyby tento stat a hlavne vsichni cesi byli poctivi a co k cemu, tak by pani na prepazce penize vratila. Ale, jakmile se nekomu dostanou penize zadarmo do ruky, vubec je nenapadne ze by je meli vratit. To uz se netyka jen ceske posty, ale vsech. kazdopadne se vubec se nezastavam ceske posty, mam s nema taky otresne zkusenosti. Jejich jednani a neustale neprijemne nalada me dohani k silenstvi.

  • 14. 9. 2018 15:05

    Denisa (neregistrovaný)

    Česká pošta je přežitek, zaměstnanci většinou nemaji vychování a pojem 'Profesionalni přístup' jim neříka už vůbec nic. Jak se ale říká - 'Ryba vždy smrdí od hlavy'. Pokud je ta možnost (v dnešní době již je), tak vždy volím jiného dopravce. Objednávám pravidelně on-line a několik e-shopů již Českou poštu také nepoužívá.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).