Článek jsem jen tak narychlo zkouknul, takže hlavně usuzuji z nadpisu. Češi si nestezuji tam kde maji. Češi jdou do hospody a u piva se rozvášňují, jak je to všechno na hov*, místo toho aby s tím šli za nějakou institucí, která jim je schopna pomoci nebo aby vypověděli smlouvu, atd. Zkrátka, aby podnikli krok k nápravě problému.
Příklad:Už několikrát jsem se setkal s tím, že lidi nadávají na bankovní poplatky. Navrhnul jsem jim banku, kde za operace, které provádějí nebudou platit. Jejich reakce byla, že tomu nevěří a bojí se o peníze. Ani pojištění vkladu je nepřesvědčilo. Byli jenom líní podniknout krok k nápravě a radši se budou další den zase rozvášňovat v hospodě.
K tomu je take dobre doplnit, ze prvni bankou ktera "nedrzela basu" s ostatnimi byla, pokud si dobre vzpominam, Fio banka (drive zalozna). Je jen nahoda, ze se jedna o jedinou ceskou banku ? Jake zlepseni pro klienty prineslo to, ze ostatni drive ceske banky jsou dnes jen (dobre vydelavajici) pobocky zahranicnich bank ?
Navic je treba uvest, ze tato skutecna moznost volby levnejsi banky je zde teprve nekolik let. Predtim nebyla zadna. Stejne tak je to s operatory, mozna jednou prijde nejaka "fio banka" v oblasti telekomunikaci ...
No operatori jsou kapitola sama o sobě. Oni mají velké ceny, ale pokud chcete slevu tak si o ni buďto musíte říct nebo říct, že chcete ukončit smlouvu. Mám s tím osobní zkušenost. Před 4 měsíci mi končila smlouva s T-mobilem, chtěl jsem smlouvu doopravdy zrušit, protože pro mě byla nevýhodná. Za týden telefon s příjemnou nabídkou +200 volných minut za stávající cenu. Ještě mi poslali SMS s nabídkou. Nakonec jsem nabídku přijal. Tady je pár nahrávek telefonátů, že to opravdu funguje: http://jakusetrit.ic.cz/