Takže, po 9.leté zkušenosti s pracovními postupy a procesy u finančních produktů u Axy (dříve pod názvy Winterthur a Credit Suisse) lze říci jediné - konečně z trhu alespoň částečně odchází.
Jejich neschopnost byla umocněna právě vstupem AXA Bank, kde jejich nepřipravenost a neznalost normálních pracovních postupů byla jenom umocněna a velmi brzo vyplavala jako olej na hladinu.
Ta karta byla pouze výjimkou, ta byla vcelku funkční a pro klienta použitelná.
Celá AXA by si ovšem měla změnit na všech mediálních výstupech a tiskopisech velmi rychle svůj slogan (AXA - více než standard) na výstižnější AXA = méně než standard, aby neznalí klienti věděli, do čeho jdou.
Ano, IB Axy bylo (je) hrozné - bezkonkurenčně nejhorší IB ze všech bank co mám, nebo jsem v minulosti měl. Nezobrazovaly se blokace, přihlašování opruz, ovládání hrozné,... ale ty kurzy a poplatky za výběr z bankomatu, ty mi za to stály.
Axa byla unikátem na bankovním trhu a po jejím odchodu zde není plnohodnotná náhrada, bohužel.
Krom absolutních nesmyslů jejich IB, typu "Vyberte jeden z Vašich účtů" (byť minimálně poslední 3 roky dovoluje AXA Bank pouze jeden účet) mě nejvíc bavilo, jak na kařdý druhý stánce "vyskočí" minimálně jeden slovenskej výraz... Ale v tom si můžou s mBank a její polštinou vcelku podat ruce :-)