Docela udiveně čtu příspěvky k problému. Nemám osobní zkušenost se Citybank, proto se divím. Považoval jsem tuto banku za to lepší, co je na trhu. Asi se budu ptát klientů, zda jsou spokojeni. No, upřímně - pokud přijde klient 1/4 hodiny před "zavíračkou" nemůže asi objektivně očekávat kompletní rozsah služeb. Co by však mělo být samozřejmostí - to je vstřícnost a ochota ke klientovi. Nevím, ale člověk ve vysoké funkci v hotelu je zcela jistě bonitní klient a podle toho by se s ním mělo zacházet! Neodsuzuji toho pána za to, že přišel těsně před koncem prac. doby (u nás trvá založení účtu cca 1 hodinu - eBanka), chápu i banku, že je svázána určitými bezpečnostními pravidly, které jí nedovolují posunout otevírací dobu, co nechápu je nezájem o klienta.
Z čeho mám upřímnou radost je to, že klient na českém bankovním trhu už není hloupou ovcí, ale srovnává a váží, kde to bude nejlepší. Jen dál a jen víc! Ohřeju si polívčičku eBanky, ale která banka Vám založí účet doma v čase, který Vám vyhovuje a tamtéž dodá platební kartu? Moje osobní zkušenost s podniky, které jsou vlastněny američany není vždy pozitivní. Projevuje se tu odlišná životní mentlita, neznalost prostředí a pohrdání vším "neamerickým". Paradoxem je, pokud se s takovým jednáním setkají "amerikanofilové"......... Nemám moc v lásce pana profesora Klause a jeho teze, ale možná má pravdu v tom, že trh to vyřeší! Co mě děsí je zmínka o nahrávání hovorů. Rád bych, kdyby o tom mohl někdo napsat více a byl by zajímavý právní názor, zda je to vůbec legální (ikdyž, jestli to klient odsouhlasí podpisem ...)
Prosím, mohl už by jsi toho nechat s tou Ebankou?
Přestože dělám ve skupině České pojišťovny a měl bych jí tedy vlastně podporovat, tohle už mi leze krkem.
Nejdříve mi byla "volná" - přecejenom má poměrně vysoké poplatky, no nic, třeba to někomu vyhovuje, pro mě to prostě není.
(pro srovnání: mám celkem 4 účty u 4 různých bank, z toho u jedné internetbanking a u jedné telefonní banking a dohromady mě vedení všech účtů stojí 40 Kč/rok + 150 Kč za kartu Visa Electron).
Po té tvé masivní kampani toho už začínám být po zaslechnutí jména Ebanka agresivní. Myslím, že jí prokazuješ spíše medvědí službu.
Trošičku se usmívám. O úrovni druhého člověka celkem slušně vypovídá, zda někomu, koho nezná začne tykat. 4 účty celkem za Kč 40/rok - nemohu říct nic jiného, než, že jste asi čaroděj, nebo velmi významně postavený člověk, pro kterého banky fungují zdarma. No a závěrem - všehcny mé příspěvky mají nick - narozdíl od Vás. Není nic jednoduššího je nečíst. Nemyslím si, že to, že pracujete ve skupině ČP musí nutně vést k podpoře eBanky, to by bylo poněkud krátkozraké. Zkuste být konkrétnější.
Dobře. Na Internetu je tykání celkem zvyk, pokud Vás to uráží, tak se omlouvám, nemyslel jsem to jako urážku.
Nejsem žádný vysoce postavený člověk, ba právě naopak. Proto neuvádím mé jméno, pracuji právě pro ČP a bohužel bych se mohl dočkat určitých sankcí, za to, že nepodporuji skupinu ČP - ostatně nebyl bych první.
Ono těch 40 Kč není úplně přesné. Za vedení účtů neplatím nic. Těch 40 Kč je za posílání výpisů u jednoho z nich (4 * ročně). U ostatních jsou buď zdarma nebo nejsou potřeba.
A těch účtů mám vlastně 5 - nepočítal jsem totiž spořící účet u jedné z bank, kde mám i běžný.
Stejně tak poplatky jsou zlomkem toho co si účtuje EBanka. Příchozí platby 0 Kč (na ty tři)a 2 Kč na ten jeden , odchozí jsou možné jenom u dvou, u to 3 / 15 Kč (elektronicky / papírově) u toho prvního a 0 Kč u toho druhého.
A navíc jsou to fér ceny, žádné podvody ve smyslu cena za převod + cena za účetní položku.
Právě proto, že nejsem vysoko postavený, nemůžu si dovolit ročně dát 1000 Kč i více za vedení účtu (myslím kompletní vedení, včetně výpisů, internet bankingu, ...), což by mě stálo u Ebanky.
Dík za reakci, ale stejně mi chybí Váš nick. Možná se zkuste podívat do ceníku eBanky - neberte to jako rýpání nebo něco podobného - dá se vybrat z programů. Myslím, že máte zbytečně černé brýle. Jak čtu, co píšete, asi začínám rozumět - PSP a ředitelka? Jestli ano, vím, odkud jste...... Pokud je to jinak, pak by mě zajímalo číslo agentury (pošlete mi ho třeba na mail, aby to bylo bezpečné). Vím o jednom místě, kde to asi není v ČP tak, jak by být mělo a kde se přehání vše.
Alli, přesto, že nemám zvonkaře rád, Vás obdivuji. Celý den na nohách a večer ještě PR záležitost na netu. To si zasluhuje nějaký dukát. Už proto, že jste upřímný a netvrdíte, že znáte všechny banky a jejich výhody (těch moc není) a nebo nevýhody. Hájíte jen tu svoji. Musím Vás ale zklamat, do Evropské (nejlépe ale světové) úrovně máme ještě daleko. Poměrně dlouho jsem žil venku a tak mohu porovnávat. Tam si banky váží každého klienta a hlavně jeho peněz. Když jim klient půjčí peníze, tak ho za to nebudou trestat nějakými poplatky, ale u nás je to samozřejmost. Kvalitní služby včetně internetu jsou samozřejmostí. Tím se žádná banka nechlubí. Kdy ta vaše eBanka přestane trestat klienty? Na ostatní se neptám, těm nerozumíte a ani za ně nemluvíte.
Nejsem zvonkař či blintovkář, mám trochu jiný styl práce. Klienty vyhlevávám a oslovuji cíleně. Souhlasím - náročně to je. Dukát? Jasně! Za ukecanost! Máte určitě pravdu, že ke světové nebo evropské úrovni mají "naše" banky daleko. Pokud chválím eBanku, tak jen v rámci "našeho" trhu. Neříkám, že jsem spokojen slepě se vším, ale to pozitivní vážně převažuje, to, ale nevylučuje, že někdo může být spokojen s jinou bankou. Všiml jste si jednoho fenoménu na našem trhu? I ty takzvaně světové banky se na našem území nechovají světově! Proč? Buď jim za to naši klienti nestojí nebo je to dáno tím, že pokud by se vzal vzorek klientů a z něj % podvodníků, tak bychom asi nebyli poslední...... Kdo ví? I já osobně bych měl rád vedení účtu zdarma apod., ale asi si ještě chvíli počkáme.....
"(u nás trvá založení účtu cca 1 hodinu - eBanka)"
Dávejte si na to prosím pozor. Pokud jste zaměstnán Českou pojišťovnou, neměl byste si to plést s bankou, která čistě náhodou patří té samé pojišťovně. Ledaže byste byl dříve lhal ohledně toho, že máte s eBankou společného pouze to, že jste jejím klientem.
Z toho důvodu Vám doporučuji při public relations proslovech o eBance nepoužívat slovního spojení "u nás", lepší bude "v bance, kterou můj zaměstnavatel vlastní".
Jinak totiž uvádíte laskavého čtenáře ve zmatek, kdo všechno Vás vlastně platí.
Asi Vám unikl můj příspěvek, kde jsem psal o svém zařazení ve skupině ČP. Tedy na vysvětlenou - jsem finanční poradce společnosti ČP Partner, která je dceřinou společností ČP. Prodávám produkty ČP, České poj. Zdraví, Penzijního fondu ČP, ČP Invest, eBanky a st. spořitelny dle výběru. Krom toho spolupracuji s hypotéčními bankami, ale zajišťuji úvěry i jiných komerčních bank. Tuto činnost provádím jako OSVČ a nikoliv zaměstnanec. Takže jsem opravdu nelhal, u eBanky (Expandia banky)jsem měl účet daleko dříve, než jsem začal její produkty prodávat. Možná máte pravdu - nebudu psát u nás, ale v eBance. Mění to něco na tom, že to založení účtu trvá asi hodinu?
Kdysi jsem si chtel v zahranici ulozit castku pomerne slusnou, i kdyz nikoliv oslnivou na terminovany vklad po dobu jednoho roku s tim, ze v pripade potreby mohu penize kdykoliv vyzvednout, samozrejmne s tim, ze ztratim asi 2/3 uroku apod. Obesel jsem nekolik bank a mimo jine jsem se zastavil i v Citybank. Dispecerka me nepustila k beznemu okenku, ale dala mi poradove cislo a moznost se usadit a cekat. Cekani nebylo dlouhe a ujal se mne banker. Nabizeli spolu s jeste jednou bankou slusny urok, ale ta procedura (vsude jinde jsem potrebne informace dostal u bezne prepazky), a take urcita arogance, ve smyslu, ze budu-li penize potrebovat, neprichazi v uvahu. Pote, co jsem uvedl par zivotnich eventualit a planu, ktere mohou nastat a vyzadovat penize, me bylo sdeleno, ze budu muset napsat zduvodnenou zadost, na jejimz zaklade vedeni zvazi, zda penize uvolni ci nikoliv. Podekoval jsem jim za cas i ochotu a od te doby me nevideli. Dneska si castku nekolikanasobne vyssi ukladam jinde.
Jednani v bance na me pusobilo, jako vstup do jineho sveta. Zavanelo to az prilis americkym sebeuspokojenim a aroganci.Pripomina mi to dalsi prihodu, byt jsem si vedom, ze sem moc nepatri, ale uvadim jen na dokresleni. Velmi me to pripomelo arogantni jednani zamestnankyne letecke spolecnosti United Airlines pri nedoruceni mojich zavazadel. Jakmile zjistila, ze nejsem jejich zakaznik, prestala se nejen usmivat, ale ja prestal ve vterine existovat. A to jsem chtel jen poradit, kde je prepazka me spolecnosti.
Ono opravdu vse americke neni to nejdokonalejsi. Moc bych se nedivil, kdyby mluvci Citybank absolvoval skoleni ve statech.
Treba by v tech pravnih zalezitostech, zde mohla poradit "beruschka" z eBanky, ktera se kdysi tak "genialne" ozvala, ze jdeli banka pri snaze o vyhoveni klientovi za ramec svych povinnosti, vytvari to nebezpecny precedens. Co se vsak stane, kdyz, banka nedodrzi ramec svych povinnosti, ke kterym se formou sveho podnikani urcitym zpusobem zavazuje, by me take hodne zajimalo.