Dobry den,napsal jsem clanek o jednani Citibank pri zadosti o zrizeni uctu a proto bych chtel jeste reagovat na odpovedi k tematu.
Nejdrive se omlouvam,nebot podle reakci jsem nenapsal presne cast s tim,ze jiz jeden ucet mam.Mam ho totiz v JINE bance a chtel jsem vyuzivat sluzeb dvou ruznych.
Takze za prve - dekuji autorum "Mestce" za informovani o me zkusenosti s touto bankou.Za druhe dekuji tem co mne nesmyslne neurazeli,ale proste jen reagovali,popr. napsali sve zkusenosti,kvuli cemuz jsem onen clanek psal.Panu Hlavicovi se omlouvam - myslel jsem,ze pracovni doba do 19.00hod,je doba pro zakazniky.Verte,ze pripraveni hotelu na nocni provoz je slozitejsi,nebot poskytuje vic sluzeb (hotelovy obchod,smenarna,fitcentrum,infocentrum,atd),nez uzavreni Vasi pobocky a presto dodrzujeme pracovni dobu pro klienty,protoze je proste nezajima,ze jeste musime pripravit penize k odvodu do banky (nastesti ne do Vasi :o) ),udelat uzaverky,administrativu,pripravit vse na nasledujici den,take manipulujeme s penezi a take mame bezpecnostni systemy a dalsi a dalsi...Jestli je mate nastaveny na 19.00hod,tak se nedivym,ze prestavate prijimat klienty 20min pred oficielnim zavrenim.Napadlo Vas,ze vsechny tyto problemi maji i Vsechny ostatni banky,posty atd a presto maji vetsinou jny pristup?
Tem kteri mi nestoji jmenovite za zminku bych chel rict : neznate mne.Nepracuji Staniku v "zaplivanym hotelu" a opravdu jsem si neohrival zadnou polivcicku - jak pises.Podle reakce budes asi s bankou nejak zainteresovany - delas tam vratneho,nebo uklizis?Banku jsem nechtel pospinit.Nestoji o mne a mne to netrapi.Jiz mam dva ucty u dvou ruznych a myslim,ze jsem vybral dobre.Nepiste tedy "i kdyby mela do 24hod,bylo by vam to malo".Nebylo.Vetsinou koncim mezi 18 az 19 hod :o) Nepiste "nenarikejte at udeli redakce zlamanou gresli" - o to nestojim.Ja jsem psal o sve zkusenosti.Nepiste,ze mne napoprve banka odmitla kvuli tomu,abych si pak nestezoval,ze jsem to ci ono nevedel - kdyby jste cetl clanek pozorne,tak by jste vedel,ze jsme vse pri druhe navsteve stihli vypnit za 5 min,nebot jsem opet rekl,ze jsem si jiz vsechny potrebne informace zjistil.A uz vubec nepiste o mem jednani s nasimi hotelovymi klienty.Moje prace je (prez konkretni osoby danych provozu) starost o ne a jejich pozadavky a podle toho se s nimi jedna.A pro mne je opravdu dulezite,jak se o nasich sluzbach mluvi v zahranici a jak jsou nasi hoste spokojeni.Ale jestli se budete nudit a budete chtit urazet lidi a psat o tom jaci jsou a jak by reagovali i prez to,ze je neznate,tak PISTE.Vzdyt od toho je tu diskuzni forum.Vam ostatnim preji hezky den a co nejvice dobrych zkusenosti pri jednani s lidmi za "prepazkami" :o) Mejte se hezky,Mayer
Za sympatie dekuji,potesi po tom,co se na cloveka po zverejneni zkusenosti snese sprska osocovani od neznamych lidi :o)Nezbyva,nez je opetovat.Myslim,ze kazda funkce je vyznamna - dulezite je jen aby clovek,ktery zije z penez klientu usiloval v ramci moznosti o jejich spokojenost.Hotel je ctyrhvezdickovy,i kdyz to bohuzel jiz davno neni znamkou kvality.Pri vyberu bank jseb bral v potaz : dostupnost,poplatky,nabizene sluzby,reference,atd.Pro priste pridam jeste vztah ke klientum :o) Hezky den,Mayer
Dík. Máme asi stejný zájem ve spokojenosti klienta. Musím se však některým hotelům smát. Nejsem příliš zdatný v angličtině, takže to teď určitě napíšu špatně, ale stalo se mi, že Mövenpick měl na autech i na hotelu pozvání k nedělnímu Brenchi s přáteli. Zajímalo mě to, tak jsem do toho hotelu zavolal, cože to je? Po té co mě 3 x přepojili se mi dostalo nesmělého vysvětlení, že se jedná o přátelské posezení...... Musel jsem se upřímně smát, jak v Čechách mluvíme mateřskou řečí nebo spíš, že si vlastních obyvatel nevážíme. Zkuste být konkrétnější s těmi bankami. Já Vám popřeju jen ty spokojené klienty!