Bohužel mám s bankama stejné zkušenosti. Jejich zaměstnanci většinou neovládají ani základní informace o fungování běžných účtů, vrcholem jsou dvacetileté slečny z České spořitelny a bývalé IPB (u obou jsem měl účet, už nemám), které sice nosí krátké sukně, ale při zákládání účtu a pozdějším manipulováním s ním, mi většinou nedokázaly zodpovědět ani půlku dotazů. To samé se opakovalo minulý měsíc u eBanky, kde slávabohu zaměstnankyně mají zamezeno nošení minusukní, ale jejich odpovědi na mé otázky taky vázly. Nevím, jak jsou ti úžedníci v bankách školeni, ale co jsem už vystřídal sedm bank, jedničku nemohu dát žádné.
Take jsem nevyuzival sluzeb Ceske sporitelny - proste jsem o ni nestal.Ted jsem si tam zrizoval ucet - mam ji totiz prez ulici a potreboval jsem mezinarodni platebni kartu do tydne - a byl jsem s ochotou i informacemi pracovnice spokojen.Zeny mam rad,ale opravdu nevim,jestli mela sukni,nebo saty - kvuli tomu jsem tam nebyl.Myslim,ze neni fer posuzovat pouze podle jednoho zamestnance,i kdyz kazdy jednotlivec urcuje svym vystupovanim a znalostmi dojem toho ktereho financniho ustavu (ci jineho subjektu) :o)