No nevím, už se mi stalo, že jsem svou banku navštívila před koncem otevírací doby, nikdo mě neodmítl obsloužit a naopak nebyla jsem poslední kdo vycházel ven. U vchodu stál pikolík z bezpečnostní služby a dveře odcházejícím otevíral. Já sice bankám moc nerozumím, ale přijde mi, že nám pan manažer pro styk s veřejností tak trochu krmí ucho.
No zase záporná zkušenost je taky zkušenost, že. A věřte mi, že já bych z Citibank utekla i s druhým účtem. Proč být v bance, která o klienty nestojí ??
Mam naprosto stejnou zkusenost. Dokonce me do banky vpusti i pet minut pred zavrenim a ja na to ve sve pracovni vytizenosti nejen hresim, ale i spoleham a nejsem sam, jak mohu kolikrat posoudit. Do vnitr uz po zaviracce nepousteji a uvnitr se vam venuji nadale ochotne a trpelive, jako by pracovni den teprve zacinal a ne koncil. Po takove zkusenosti, jakou mel autor clanku, je jakykoliv navrat do banky za ucelem prosby o dovoleni si zalozit konto jen trapnym vnucovanim.