No nevím, už se mi stalo, že jsem svou banku navštívila před koncem otevírací doby, nikdo mě neodmítl obsloužit a naopak nebyla jsem poslední kdo vycházel ven. U vchodu stál pikolík z bezpečnostní služby a dveře odcházejícím otevíral. Já sice bankám moc nerozumím, ale přijde mi, že nám pan manažer pro styk s veřejností tak trochu krmí ucho.
No zase záporná zkušenost je taky zkušenost, že. A věřte mi, že já bych z Citibank utekla i s druhým účtem. Proč být v bance, která o klienty nestojí ??
Mam naprosto stejnou zkusenost. Dokonce me do banky vpusti i pet minut pred zavrenim a ja na to ve sve pracovni vytizenosti nejen hresim, ale i spoleham a nejsem sam, jak mohu kolikrat posoudit. Do vnitr uz po zaviracce nepousteji a uvnitr se vam venuji nadale ochotne a trpelive, jako by pracovni den teprve zacinal a ne koncil. Po takove zkusenosti, jakou mel autor clanku, je jakykoliv navrat do banky za ucelem prosby o dovoleni si zalozit konto jen trapnym vnucovanim.
a) viz titulek, verte mi, nemam do banky daleko :)
b) posledni dobou se zacina na tomto serveru stavat beznou praxi, ze diky kazdemu ufnukankovi, ktery se citi nespravedlive odmitnut nebo ignorovan (libovolnou) bankou udelovat te zle, a nelidske institici "Zlamanou gresli" a zaroven vyznamenat obratne vykrucovani-se slizkych PR manageru (...ty vase buliky...) "Zlatym dukatem". A to vse v jedinem pripadu. Udeluji timto strance Mesec.cz "Zlamanou gresli" za to, ze neumi posoudit, kdo vlastne je poskozen a podle toho udelit BUD "Zlamanou gresli" NEBO "Zlaty dukat".
Vas Vykuk
Abychom to zařadili do právního kontextu. V České republice platí Zákon o ochraně spotřebitele, který zazazuje diskriminaci spotřebitele, a neposkytnutí služby někomu (ale poskytnutí jinému), je typický příklad diskriminace. Bohužel zákon se nevztahuje finanční služby, banka tedy byla oprávněna neuzavřít smlouvu. A banky toho nesměle využívají, zejména u úvěrů. A jdou dál a dál. Diskriminace dle věku, pohlaví, rodinné situace, národnosti, druhu zaměstnání atd. je pro banky zcela normální.
Něco jiného je etika. Domnívám se, že odmítnutí klienta je vysoce nemorální. Pokud si chce banka své klienty vybírat, má stanovit jasná pravidla (min. vklad apod.) V Citibank v USA by si nikdy nedovolili neotevřít účet, leda že by o klientovi měli negativní informace, takové informace v ČR nemohou mít.
Domnívám se, že Citibank v ČR hlavně neví co chce To je asi také chyba ČNB, která bezhlavě poskytuje bankovní licence každé větší zahraniční bance, bez ohledu na to, jestli tady chce opravdu poskytovat bankovní služby (tím myslím ve větším měřítku než v pár "palácích")
Jeho logika me vskutku dostala. Tak nez aby to pri zakladni uctu zkusili, ze se treba do tech 15ti minut vejdou, tak "aby klientovi usetril cas, kdyby to nahodou nevyslo, radeji at prijde priste".
Mozna jsem mimo, ale predpokladam, ze vetsine lidi trva cesta do banky vice nez 15 minut (ktere mu "usetrili" tim, ze ho hned pro jistotu vyhodili) a navic - pokud si jde do banky zalozit ucet, ma pro tento ukol vyhrazen nejaky cas, tudiz by mu tech (mozna zbytecnych) 15 minut asi nechybelo, narozdil od nove cesty nekdy jindy.
Nevim, jak je to s tim uzaviranim pobocky a jejich zamky, ale zduvodnit to, ze ho vyhodili, tim, ze mu chteli usterit cas, to mi prijde, ze tu z nas nekdo dela blbce.
Obdivuji lidi typu popsaného klienta, ktěří si myslí, že když přijdou na úřad pět minut před koncem tak každý sedne na zadek. Mám důvody pochybovat o tom, že klient znal všechny podmínky, které si údajně prostudoval, jistě by si později stěžoval že nebyl seznámen a že banka něco porušila. Můj názor je a taky to tak dělám, že pokud jdu na jednání tak jednak s časovou rezervou a jednak tak, abych mohl v klidu projednat záležitost , tím spíše pokud se jedná o peníze. Pan klient říká, že pracuje jako manager v hotelu, jistě náročné povolání, ale nevysvětlí mi, že by v současné době neměl čas jít vyřídit si své záležitosti v normální pracovní době. Pro něj totiž kdyby měla banka otevřeno do 24:00 hodin, tak by jistě neměl čas přijít včas. Proto se domnívám, že banka postupovala správně a dala jemu i podobným najevo, že je to seriozní ústav a ne nějaký zaplivaný hotel. Ono by mě zajímalo jak by se choval personál onoho údajného hotelu k zákazníkovi, který by postupoval stejně. Takže tuto kritiku beru velmi,velmi s rezervou, spíš si pan klient chtěl ohřát nějakou polívčičku. Navíc pokud má u této banky již jeden účet, tak má nějakou historii a to bude asi ten pravý důvod proč o něj uvedená banka nemá zájem. A já se ani nedivím.
...snad aby s sebou "flaknul" Staniku a "vypadnul"!!Ty jsi v tom hotelu ,kde ten dotycny dela ,ty jsi plival na zem ci na zdi,ze vis ze je takovy a takovy?Asi to delas bezne ,ze?Nikde jsem nevycetl,ze ma klient u te banky uz ucet a pokud se ti zda ,ze banka ,ktere sdelis "!zdarma!" sve veskere osobni informace z duvodu zalozeni uctu a banka ti pak ucet nezalozi ,ale tve informace si ponecha,tak jestli toto je seriozni jednani dle tebe,tak to jsi asi ....... (cestina nezna slovo pro presne pojmenovani).
Kdyz Citibank nema zajem o klienty z Ceske Republiky nebo ma zajem jen o klienty z vyssi tridy(viz akce Paegas Club,kde z Paegasu dostala lsti seznam VIP zakazniku a zakazniku ,kteri maji fakturaci mesicne vice jak 10tis!!) proc takova banka podnika na ceskem trhu??Proc takova banka nevi ihned zda klientovi otevre ucet ci nikoli? Dela si snad banka nejaky seznam ,ze ktereho bude informace cerpat pozdeji a obchodovat s nima??
-woe-
Když jsem před časem žádal o menší soukromý úvěr a banka ve které mám několik let účty mi nevyhověla, obešel jsem více bankovních ústavů. Nakonec zvítězila Citibank. Skutečnost že mi úvěr poskytli, není to hlavní. Jednání bylo (v pobočce v Rytířské ulici) velmi korektní, ochota byla cítit všude a zaměstnanci banky se chovali příkladně. Tak milý měšci, i když tě mám docela rád, tentokrát ti (já soukromně) uděluji "natrženou stránku" protože Citibank si tu zlámanou grešli vážně nezaslouží.
Mám opačnou zkušenost. Při žádosti o kreditní kartu, je dle Citibank rozhodující průměrný příjem za poslední tři měsíce. Pro příjmy 40 000, 40 000 a 100 000 však průměr vypočetli na 40 000, a na dotaz, jak k tomu přišli, odpověděli, že průměr je vypočítáván jako MINIMUM z uvedených částek! Snad netřeba komentáře...
U Citibank bych si nikdy účet neotevřet už jen pro jejich obchodní podmínky. Víte např., že jste souhlasil s tím, že Citibank bude nahrávat telefonické hovory s vámi, s tím že je pak může použít proti vám?
Pokud podavate po telefonu nejake prikazy, tak nahravani telefonickych hovoru je u bank zcela bezna praxe. A treba u maklerskych firem samozrejmost. Pokud jde o kartu, tak se ani nedivim, ze pracovnik, ktery vysi min. vyberu schvaloval, Vam dal 40kKc, protoze jak sam vidite, tech 100kKc prijem byla vyjimecna castka... (Pro poradek - nejsem zamestnancem zadne banky ani jine financni instituce a u City nemam ani ucet ci manzelku.)
Pak ta banka neumí podnikat. Vedení účtu stojí 200 Kč měsíčně při zůstatku do 300 000 Kč, nad tento zůstatek je vedení zdarma. Je to tedy nejdražší banka v ČR, a je to nastaveno tak, že ti méně bonitní klienti to zaplatí v poplatcích ať budou nebo nebudou provádět transakce, a ti s vyššími depozity tím, že banka bude disponovat s jejich nemalými financemi.
Nevím jestli se jedná o personální problém pobočky v Revoluční ulici, ale při pokusu o získání informací o kreditní kartě Citi banky jsem se setkal s tak arogantním mladíkem jako snad v žádné jiné bance včetně Spořitelny, KB i bývalé Agrobanky které považuji za prehistorické mastodonty.Mladík ležel v židli bez saka neobtěžoval se ani pozdravit ani vstát natož se zeptat co chci. Všechny jeho znalosti byly na úrovni brožury kterou mi doporučil ( nepodal ) ve stojanu. Vzhledem k tomu že jsem nastudoval web předem věděl jsem podstatně víc než on. Na další moje dotazy odpovídal dokonce v rozporu s informacemi z infolinky jeho vlastní banky.
Přeji Citi bance mnoho spokojených zákazníků v budoucnu, ale beze mně
Mlha
mam u citibank ucet jeden rok, za ten rok bych mohla napsat knizku se spatnymi zkusenostmi, neustale neco: spatne spocitany urok, nedodana karta,volani na mobil, kdyz mam schuzku a dozadovani se jakehosi overeni....opravdu velmi zle zachazeni s klienty
Znam take lidi , kteri nedostali bezny ucet z duvodu riskantniho zamestnani(ten clovek pracoval ve filmove produkci:-)).......
Docela udiveně čtu příspěvky k problému. Nemám osobní zkušenost se Citybank, proto se divím. Považoval jsem tuto banku za to lepší, co je na trhu. Asi se budu ptát klientů, zda jsou spokojeni. No, upřímně - pokud přijde klient 1/4 hodiny před "zavíračkou" nemůže asi objektivně očekávat kompletní rozsah služeb. Co by však mělo být samozřejmostí - to je vstřícnost a ochota ke klientovi. Nevím, ale člověk ve vysoké funkci v hotelu je zcela jistě bonitní klient a podle toho by se s ním mělo zacházet! Neodsuzuji toho pána za to, že přišel těsně před koncem prac. doby (u nás trvá založení účtu cca 1 hodinu - eBanka), chápu i banku, že je svázána určitými bezpečnostními pravidly, které jí nedovolují posunout otevírací dobu, co nechápu je nezájem o klienta.
Z čeho mám upřímnou radost je to, že klient na českém bankovním trhu už není hloupou ovcí, ale srovnává a váží, kde to bude nejlepší. Jen dál a jen víc! Ohřeju si polívčičku eBanky, ale která banka Vám založí účet doma v čase, který Vám vyhovuje a tamtéž dodá platební kartu? Moje osobní zkušenost s podniky, které jsou vlastněny američany není vždy pozitivní. Projevuje se tu odlišná životní mentlita, neznalost prostředí a pohrdání vším "neamerickým". Paradoxem je, pokud se s takovým jednáním setkají "amerikanofilové"......... Nemám moc v lásce pana profesora Klause a jeho teze, ale možná má pravdu v tom, že trh to vyřeší! Co mě děsí je zmínka o nahrávání hovorů. Rád bych, kdyby o tom mohl někdo napsat více a byl by zajímavý právní názor, zda je to vůbec legální (ikdyž, jestli to klient odsouhlasí podpisem ...)
Prosím, mohl už by jsi toho nechat s tou Ebankou?
Přestože dělám ve skupině České pojišťovny a měl bych jí tedy vlastně podporovat, tohle už mi leze krkem.
Nejdříve mi byla "volná" - přecejenom má poměrně vysoké poplatky, no nic, třeba to někomu vyhovuje, pro mě to prostě není.
(pro srovnání: mám celkem 4 účty u 4 různých bank, z toho u jedné internetbanking a u jedné telefonní banking a dohromady mě vedení všech účtů stojí 40 Kč/rok + 150 Kč za kartu Visa Electron).
Po té tvé masivní kampani toho už začínám být po zaslechnutí jména Ebanka agresivní. Myslím, že jí prokazuješ spíše medvědí službu.
Trošičku se usmívám. O úrovni druhého člověka celkem slušně vypovídá, zda někomu, koho nezná začne tykat. 4 účty celkem za Kč 40/rok - nemohu říct nic jiného, než, že jste asi čaroděj, nebo velmi významně postavený člověk, pro kterého banky fungují zdarma. No a závěrem - všehcny mé příspěvky mají nick - narozdíl od Vás. Není nic jednoduššího je nečíst. Nemyslím si, že to, že pracujete ve skupině ČP musí nutně vést k podpoře eBanky, to by bylo poněkud krátkozraké. Zkuste být konkrétnější.
Dobře. Na Internetu je tykání celkem zvyk, pokud Vás to uráží, tak se omlouvám, nemyslel jsem to jako urážku.
Nejsem žádný vysoce postavený člověk, ba právě naopak. Proto neuvádím mé jméno, pracuji právě pro ČP a bohužel bych se mohl dočkat určitých sankcí, za to, že nepodporuji skupinu ČP - ostatně nebyl bych první.
Ono těch 40 Kč není úplně přesné. Za vedení účtů neplatím nic. Těch 40 Kč je za posílání výpisů u jednoho z nich (4 * ročně). U ostatních jsou buď zdarma nebo nejsou potřeba.
A těch účtů mám vlastně 5 - nepočítal jsem totiž spořící účet u jedné z bank, kde mám i běžný.
Stejně tak poplatky jsou zlomkem toho co si účtuje EBanka. Příchozí platby 0 Kč (na ty tři)a 2 Kč na ten jeden , odchozí jsou možné jenom u dvou, u to 3 / 15 Kč (elektronicky / papírově) u toho prvního a 0 Kč u toho druhého.
A navíc jsou to fér ceny, žádné podvody ve smyslu cena za převod + cena za účetní položku.
Právě proto, že nejsem vysoko postavený, nemůžu si dovolit ročně dát 1000 Kč i více za vedení účtu (myslím kompletní vedení, včetně výpisů, internet bankingu, ...), což by mě stálo u Ebanky.
Dík za reakci, ale stejně mi chybí Váš nick. Možná se zkuste podívat do ceníku eBanky - neberte to jako rýpání nebo něco podobného - dá se vybrat z programů. Myslím, že máte zbytečně černé brýle. Jak čtu, co píšete, asi začínám rozumět - PSP a ředitelka? Jestli ano, vím, odkud jste...... Pokud je to jinak, pak by mě zajímalo číslo agentury (pošlete mi ho třeba na mail, aby to bylo bezpečné). Vím o jednom místě, kde to asi není v ČP tak, jak by být mělo a kde se přehání vše.
Alli, přesto, že nemám zvonkaře rád, Vás obdivuji. Celý den na nohách a večer ještě PR záležitost na netu. To si zasluhuje nějaký dukát. Už proto, že jste upřímný a netvrdíte, že znáte všechny banky a jejich výhody (těch moc není) a nebo nevýhody. Hájíte jen tu svoji. Musím Vás ale zklamat, do Evropské (nejlépe ale světové) úrovně máme ještě daleko. Poměrně dlouho jsem žil venku a tak mohu porovnávat. Tam si banky váží každého klienta a hlavně jeho peněz. Když jim klient půjčí peníze, tak ho za to nebudou trestat nějakými poplatky, ale u nás je to samozřejmost. Kvalitní služby včetně internetu jsou samozřejmostí. Tím se žádná banka nechlubí. Kdy ta vaše eBanka přestane trestat klienty? Na ostatní se neptám, těm nerozumíte a ani za ně nemluvíte.
Nejsem zvonkař či blintovkář, mám trochu jiný styl práce. Klienty vyhlevávám a oslovuji cíleně. Souhlasím - náročně to je. Dukát? Jasně! Za ukecanost! Máte určitě pravdu, že ke světové nebo evropské úrovni mají "naše" banky daleko. Pokud chválím eBanku, tak jen v rámci "našeho" trhu. Neříkám, že jsem spokojen slepě se vším, ale to pozitivní vážně převažuje, to, ale nevylučuje, že někdo může být spokojen s jinou bankou. Všiml jste si jednoho fenoménu na našem trhu? I ty takzvaně světové banky se na našem území nechovají světově! Proč? Buď jim za to naši klienti nestojí nebo je to dáno tím, že pokud by se vzal vzorek klientů a z něj % podvodníků, tak bychom asi nebyli poslední...... Kdo ví? I já osobně bych měl rád vedení účtu zdarma apod., ale asi si ještě chvíli počkáme.....
"(u nás trvá založení účtu cca 1 hodinu - eBanka)"
Dávejte si na to prosím pozor. Pokud jste zaměstnán Českou pojišťovnou, neměl byste si to plést s bankou, která čistě náhodou patří té samé pojišťovně. Ledaže byste byl dříve lhal ohledně toho, že máte s eBankou společného pouze to, že jste jejím klientem.
Z toho důvodu Vám doporučuji při public relations proslovech o eBance nepoužívat slovního spojení "u nás", lepší bude "v bance, kterou můj zaměstnavatel vlastní".
Jinak totiž uvádíte laskavého čtenáře ve zmatek, kdo všechno Vás vlastně platí.
Asi Vám unikl můj příspěvek, kde jsem psal o svém zařazení ve skupině ČP. Tedy na vysvětlenou - jsem finanční poradce společnosti ČP Partner, která je dceřinou společností ČP. Prodávám produkty ČP, České poj. Zdraví, Penzijního fondu ČP, ČP Invest, eBanky a st. spořitelny dle výběru. Krom toho spolupracuji s hypotéčními bankami, ale zajišťuji úvěry i jiných komerčních bank. Tuto činnost provádím jako OSVČ a nikoliv zaměstnanec. Takže jsem opravdu nelhal, u eBanky (Expandia banky)jsem měl účet daleko dříve, než jsem začal její produkty prodávat. Možná máte pravdu - nebudu psát u nás, ale v eBance. Mění to něco na tom, že to založení účtu trvá asi hodinu?
Kdysi jsem si chtel v zahranici ulozit castku pomerne slusnou, i kdyz nikoliv oslnivou na terminovany vklad po dobu jednoho roku s tim, ze v pripade potreby mohu penize kdykoliv vyzvednout, samozrejmne s tim, ze ztratim asi 2/3 uroku apod. Obesel jsem nekolik bank a mimo jine jsem se zastavil i v Citybank. Dispecerka me nepustila k beznemu okenku, ale dala mi poradove cislo a moznost se usadit a cekat. Cekani nebylo dlouhe a ujal se mne banker. Nabizeli spolu s jeste jednou bankou slusny urok, ale ta procedura (vsude jinde jsem potrebne informace dostal u bezne prepazky), a take urcita arogance, ve smyslu, ze budu-li penize potrebovat, neprichazi v uvahu. Pote, co jsem uvedl par zivotnich eventualit a planu, ktere mohou nastat a vyzadovat penize, me bylo sdeleno, ze budu muset napsat zduvodnenou zadost, na jejimz zaklade vedeni zvazi, zda penize uvolni ci nikoliv. Podekoval jsem jim za cas i ochotu a od te doby me nevideli. Dneska si castku nekolikanasobne vyssi ukladam jinde.
Jednani v bance na me pusobilo, jako vstup do jineho sveta. Zavanelo to az prilis americkym sebeuspokojenim a aroganci.Pripomina mi to dalsi prihodu, byt jsem si vedom, ze sem moc nepatri, ale uvadim jen na dokresleni. Velmi me to pripomelo arogantni jednani zamestnankyne letecke spolecnosti United Airlines pri nedoruceni mojich zavazadel. Jakmile zjistila, ze nejsem jejich zakaznik, prestala se nejen usmivat, ale ja prestal ve vterine existovat. A to jsem chtel jen poradit, kde je prepazka me spolecnosti.
Ono opravdu vse americke neni to nejdokonalejsi. Moc bych se nedivil, kdyby mluvci Citybank absolvoval skoleni ve statech.
Treba by v tech pravnih zalezitostech, zde mohla poradit "beruschka" z eBanky, ktera se kdysi tak "genialne" ozvala, ze jdeli banka pri snaze o vyhoveni klientovi za ramec svych povinnosti, vytvari to nebezpecny precedens. Co se vsak stane, kdyz, banka nedodrzi ramec svych povinnosti, ke kterym se formou sveho podnikani urcitym zpusobem zavazuje, by me take hodne zajimalo.
Mohu vas ujistit,ze jsem se svym kamaradem zakladal ucet ve Sparkasse v SRN,a i kdyz jsme tam prisli 10 min. pred zaviraci dobou,pracovnice se na nas mile usmivala !! (na cechy!!) a bez problemu oba ucty vcetne plat. karet zalozila. Odchazeli jsme nejnene pul hodiny po zaviraci dobe spokojeni.A nebyla to zadna mala pobocka.
není mozné - naprosto vylouceno - pri zakládání úctu u jakékoliv banky, ci sparkasse na území srn, je vyzadován "personallaussweis" u kazdého obcana a povolení k trvalému pobytu ne starsího data vystavení nez 1 týden v prípade, ze napr. v cs-cestovním dokladu není uvedena trvalá adresa na území srn, nebo trvalé povolení k pobytu v srn - o kartách uz vúbec nemluve - ty jsou zasílány zásadne postou (zvlást platební karta - asi po 3-5 dnech - zvlást pin-kod zhruba 1-3 dny poté, co prisla karta - z dúvodú bezpecnosti)! ze byly pracovnice sparkasse milé a úsluzné - to verím, sám mám u více penezních ústavú v srn nejenom osobní konta, ale zapomel jsi nám asi ríci, ze vás s úsmevem "vyprovodili"..... a s naprostou urcitostí se tak nestalo, jeste k tomu,
púl hodinky po zavírací dobe. ;-)
není mozné - naprosto vylouceno - pri zakládání úctu u jakékoliv banky, ci sparkasse na území srn, je vyzadován "personallaussweis" u kazdého obcana a povolení k trvalému pobytu ne starsího data vystavení nez 1 týden v prípade, ze napr. v cs-cestovním dokladu není uvedena trvalá adresa na území srn, nebo trvalé povolení k pobytu v srn - o kartách uz vúbec nemluve - ty jsou zasílány zásadne postou (zvlást platební karta - asi po 3-5 dnech - zvlást pin-kod zhruba 1-3 dny poté, co prisla karta - z dúvodú bezpecnosti)! ze byly pracovnice sparkasse milé a úsluzné - to verím, sám mám u více penezních ústavú v srn nejenom osobní konta, ale zapomel jsi nám asi ríci, ze vás s úsmevem "vyprovodili"..... a s naprostou urcitostí se tak nestalo, jeste k tomu,
púl hodinky po zavírací dobe. ;-)
Vas komentar je irelevantni k puvodnimu komentari, zalozeni konta v SRN je skutecne otazkou "nekolika minut",
pokud splnite podminky "rychle a bezproblemove registrace":
a) mate v kapse prukazku studenta nemecke UNI/Erasmus/Leonardo atd.
b) vypadate jako student
Ale tema Nemeckeho bankovnictvi, a klientely tu asi rozebirat nebudeme, to by chtelo spis clanecek ...
Jestliže byla situace skutečně taková jak bylo popsáno, tak přesto že na odmítnutí bez udání důvodu má banka zákonné právo, pak se jedná rozhodně o nejhorší zprávu o sprostém chování banky vůči klientovi o jakém jsem doposud slyšel. Mělo by to být důkladně zmedializováno. Emočně laděné hromady stížností na pracovníky a systém České spořitelny jsou proti tomu směšné formální záležitosti. A co se týče o odmítnutí obsluhy 20 minut před koncem pracovní doby, tak to by nebylo to nejhorší, ale je to taky neobvyklé. Osobně se mě několikrát stalo u ČS Brno Minská, že mě odsluhovali ještě asi půl hodiny po zavíračce.
Bohužel mám s bankama stejné zkušenosti. Jejich zaměstnanci většinou neovládají ani základní informace o fungování běžných účtů, vrcholem jsou dvacetileté slečny z České spořitelny a bývalé IPB (u obou jsem měl účet, už nemám), které sice nosí krátké sukně, ale při zákládání účtu a pozdějším manipulováním s ním, mi většinou nedokázaly zodpovědět ani půlku dotazů. To samé se opakovalo minulý měsíc u eBanky, kde slávabohu zaměstnankyně mají zamezeno nošení minusukní, ale jejich odpovědi na mé otázky taky vázly. Nevím, jak jsou ti úžedníci v bankách školeni, ale co jsem už vystřídal sedm bank, jedničku nemohu dát žádné.
Take jsem nevyuzival sluzeb Ceske sporitelny - proste jsem o ni nestal.Ted jsem si tam zrizoval ucet - mam ji totiz prez ulici a potreboval jsem mezinarodni platebni kartu do tydne - a byl jsem s ochotou i informacemi pracovnice spokojen.Zeny mam rad,ale opravdu nevim,jestli mela sukni,nebo saty - kvuli tomu jsem tam nebyl.Myslim,ze neni fer posuzovat pouze podle jednoho zamestnance,i kdyz kazdy jednotlivec urcuje svym vystupovanim a znalostmi dojem toho ktereho financniho ustavu (ci jineho subjektu) :o)
Nevím, jak je to s CityBank a abych pravdu řekl ani mě to nezajímá, ale pokud si autor článku plete "postiženého" s mluvčím banky je to na pováženou.Viz >Pan Hlavica splnil veškeré podmínky banky k otevření běžného účtu, o nichž byl informován.< A ještě víc mě udivuje, že si toho nevšiml nikdo z reagujicích...je vidět, že ty články až tak pečlivě nečtou :))
No to je ale starostliva banka. Uplne takove maminkovske a tatinkovske prostredi. Proc jste se tam proboha vracel? Nabizeji neco jineho, nez ostatni banky? Asi ano, ten unikatni pristup k zakaznikovi. Mozna, ze az si budete chtit vybrat sve penize, ze vam je nedaji, nebo jen cast. A az si budete stezovat, tak vam pan Hlavica genialne vysvetli, ze maji o vas starost, ze moc utracite. Dejte si znova tu praci a obetujte trochu casu (panove ze Citybank se ted asi pohorsuji) a udelejte si za domaci ukol jeste jednou porovnani alespon tri bank a vyberte si opravdu to, co vam bude nejlepe vyhovovat. Osobne bych se do Citybank uz nevracel, vzdyt maji spoustu vasich udaju a co kdyz ted po te vasi stiznosti si vas daji na cernou listinu a pak vam teprve ukazi, kdo je tady panem. Zda se vam to demagogicke? Verte, ze jsem si nezacal. Citankovou ukazkou demagogie, zavanejici aroganci je zde jen odpoved pana Hlavici ze Citybank.
Vracel jsem se,nebot to,ze mi odmitli zalozit ucet 20min pred zavrenim,mi vadilo,ale ne natolik,abych hned zacal shanet dalsi banku.Pak uz se to,co bylo proti zaclo jen mnozit.Nqa cernou listinu mne mozna daji,ale to neni problem.Od teto banky jiz nic nechci a nevymyslel jsem si jedine slovo,takze nema duvod se mstit.Hezky den,Mayer
Dobry den,napsal jsem clanek o jednani Citibank pri zadosti o zrizeni uctu a proto bych chtel jeste reagovat na odpovedi k tematu.
Nejdrive se omlouvam,nebot podle reakci jsem nenapsal presne cast s tim,ze jiz jeden ucet mam.Mam ho totiz v JINE bance a chtel jsem vyuzivat sluzeb dvou ruznych.
Takze za prve - dekuji autorum "Mestce" za informovani o me zkusenosti s touto bankou.Za druhe dekuji tem co mne nesmyslne neurazeli,ale proste jen reagovali,popr. napsali sve zkusenosti,kvuli cemuz jsem onen clanek psal.Panu Hlavicovi se omlouvam - myslel jsem,ze pracovni doba do 19.00hod,je doba pro zakazniky.Verte,ze pripraveni hotelu na nocni provoz je slozitejsi,nebot poskytuje vic sluzeb (hotelovy obchod,smenarna,fitcentrum,infocentrum,atd),nez uzavreni Vasi pobocky a presto dodrzujeme pracovni dobu pro klienty,protoze je proste nezajima,ze jeste musime pripravit penize k odvodu do banky (nastesti ne do Vasi :o) ),udelat uzaverky,administrativu,pripravit vse na nasledujici den,take manipulujeme s penezi a take mame bezpecnostni systemy a dalsi a dalsi...Jestli je mate nastaveny na 19.00hod,tak se nedivym,ze prestavate prijimat klienty 20min pred oficielnim zavrenim.Napadlo Vas,ze vsechny tyto problemi maji i Vsechny ostatni banky,posty atd a presto maji vetsinou jny pristup?
Tem kteri mi nestoji jmenovite za zminku bych chel rict : neznate mne.Nepracuji Staniku v "zaplivanym hotelu" a opravdu jsem si neohrival zadnou polivcicku - jak pises.Podle reakce budes asi s bankou nejak zainteresovany - delas tam vratneho,nebo uklizis?Banku jsem nechtel pospinit.Nestoji o mne a mne to netrapi.Jiz mam dva ucty u dvou ruznych a myslim,ze jsem vybral dobre.Nepiste tedy "i kdyby mela do 24hod,bylo by vam to malo".Nebylo.Vetsinou koncim mezi 18 az 19 hod :o) Nepiste "nenarikejte at udeli redakce zlamanou gresli" - o to nestojim.Ja jsem psal o sve zkusenosti.Nepiste,ze mne napoprve banka odmitla kvuli tomu,abych si pak nestezoval,ze jsem to ci ono nevedel - kdyby jste cetl clanek pozorne,tak by jste vedel,ze jsme vse pri druhe navsteve stihli vypnit za 5 min,nebot jsem opet rekl,ze jsem si jiz vsechny potrebne informace zjistil.A uz vubec nepiste o mem jednani s nasimi hotelovymi klienty.Moje prace je (prez konkretni osoby danych provozu) starost o ne a jejich pozadavky a podle toho se s nimi jedna.A pro mne je opravdu dulezite,jak se o nasich sluzbach mluvi v zahranici a jak jsou nasi hoste spokojeni.Ale jestli se budete nudit a budete chtit urazet lidi a psat o tom jaci jsou a jak by reagovali i prez to,ze je neznate,tak PISTE.Vzdyt od toho je tu diskuzni forum.Vam ostatnim preji hezky den a co nejvice dobrych zkusenosti pri jednani s lidmi za "prepazkami" :o) Mejte se hezky,Mayer
Za sympatie dekuji,potesi po tom,co se na cloveka po zverejneni zkusenosti snese sprska osocovani od neznamych lidi :o)Nezbyva,nez je opetovat.Myslim,ze kazda funkce je vyznamna - dulezite je jen aby clovek,ktery zije z penez klientu usiloval v ramci moznosti o jejich spokojenost.Hotel je ctyrhvezdickovy,i kdyz to bohuzel jiz davno neni znamkou kvality.Pri vyberu bank jseb bral v potaz : dostupnost,poplatky,nabizene sluzby,reference,atd.Pro priste pridam jeste vztah ke klientum :o) Hezky den,Mayer
Dík. Máme asi stejný zájem ve spokojenosti klienta. Musím se však některým hotelům smát. Nejsem příliš zdatný v angličtině, takže to teď určitě napíšu špatně, ale stalo se mi, že Mövenpick měl na autech i na hotelu pozvání k nedělnímu Brenchi s přáteli. Zajímalo mě to, tak jsem do toho hotelu zavolal, cože to je? Po té co mě 3 x přepojili se mi dostalo nesmělého vysvětlení, že se jedná o přátelské posezení...... Musel jsem se upřímně smát, jak v Čechách mluvíme mateřskou řečí nebo spíš, že si vlastních obyvatel nevážíme. Zkuste být konkrétnější s těmi bankami. Já Vám popřeju jen ty spokojené klienty!