Vlákno názorů k článku Banka jako kamarád a máma v mobilu. Péče o peníze už nestačí, klienti chtějí emoce od xls - Článek je bohužel kompilát zahraničních nesmyslů. Když už...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 4. 2022 9:50

    xls

    Článek je bohužel kompilát zahraničních nesmyslů. Když už se člověk rozhoupe a vybere banku podle svých kritérií, tak myslím hlavně chce, aby aby to fungovalo více méně pořád stejně s drobnými vylepšeními, aby ho neotravovali, nevznikaly problémy - a pokud vzniknou, aby je banka rychle vyřešila.
    Většina bank v ČR funguje na jiném principu - klienta nalákat a pak mu všechno pod rukama několikrát do roka měnit a podstatu produktu, který zakládal, naprosto zmrvit. Namátkou poslední dobou tlačení appek a zpoplatnění sms (Rb, ČS), zrušení bonusů, nefunkční platby (HB), zmrvení podmínek a přechod na Visa (UCB), George, zmrvení kurzů (mB svět + většina ostatních bank), redign IB k horšímu (snad všechny banky kromě Fio), šachování se zakládáním nových spořicích účtů s odlišnými podmínkami...
    A naprosto nejhorší jsou ty, které se jako EP snaží být tvým "přítelem", pořád otravovat k příchodu na pobočku, hloupě nutit nevýhodné "investiční" produkty a zákazníka dlouhodobě okrádat.

  • 30. 4. 2022 10:39

    Ladislav Strnad

    BINGO! Mluvíte mi z duše. :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).