Článek je bohužel kompilát zahraničních nesmyslů. Když už se člověk rozhoupe a vybere banku podle svých kritérií, tak myslím hlavně chce, aby aby to fungovalo více méně pořád stejně s drobnými vylepšeními, aby ho neotravovali, nevznikaly problémy - a pokud vzniknou, aby je banka rychle vyřešila.
Většina bank v ČR funguje na jiném principu - klienta nalákat a pak mu všechno pod rukama několikrát do roka měnit a podstatu produktu, který zakládal, naprosto zmrvit. Namátkou poslední dobou tlačení appek a zpoplatnění sms (Rb, ČS), zrušení bonusů, nefunkční platby (HB), zmrvení podmínek a přechod na Visa (UCB), George, zmrvení kurzů (mB svět + většina ostatních bank), redign IB k horšímu (snad všechny banky kromě Fio), šachování se zakládáním nových spořicích účtů s odlišnými podmínkami...
A naprosto nejhorší jsou ty, které se jako EP snaží být tvým "přítelem", pořád otravovat k příchodu na pobočku, hloupě nutit nevýhodné "investiční" produkty a zákazníka dlouhodobě okrádat.