Hlavní navigace

Banka CREDITAS vsadí na internet a mobily, podpoří je soutěží

 Autor: Banka CREDITAS
Banka spustí novou verzi mobilního a internetového bankovnictví. Richee se změní na CREDITAS Banking Mobile. Na podzim pro uživatele aplikace chystá soutěž. Za její aktivní využívání budou získávat finanční odměny.
Lenka Kašparová 21. 7. 2020
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Banka CREDITAS spustí 4. srpna 2020 nové internetové a mobilní bankovnictví. Aplikace Richee se po dvou letech změní na CREDITAS Banking Mobile a bude fungovat jako hlavní mobilní bankovnictví klientů CREDITAS. Informace o této změně jsme psali už v článku Projekt Richee se změní. Vznikne nový CREDITAS Banking.

Ze strategického, marketingového i rozvojového hlediska dává velký smysl integrovat značku Richee do Banky CREDITAS, komentuje důvod změny Lucie Brunclíková. A dodává, že projekt Richee byl od samého začátku projekt Banky CREDITAS a s bankou byl úzce propojen. Aplikace se v počátku výrazně orientovala na možnost obsluhy účtů v různých bankách. Postupně jsme se dostali do stavu, kdy majitelé produktů CREDITAS, což je většina uživatelů aplikace Richee, dostávají širší možnosti a funkcionality, než nabízí existující mobilní bankovnictví banky, popisuje Brunclíková.

Značka Richee bude nadále používána pro dětské produkty (účet Richee Junior a Spoření Richee Junior). Banka na podzim plánuje podpořit novou aplikaci kampaní a soutěží pro její uživatele. Na podzim plánujeme cílenou podporu aplikace, včetně soutěže. Nejspíš půjde o finanční odměny za aktivní využívání aplikace. Podrobnější informace zveřejníme, až to bude aktuální, dodává Brunclíková.

Nová mobilní aplikace zachovává původní služby Richee, jako například vedení statistiky příjmů a výdajů nebo možnost obsluhovat a zakládat produkty CREDITAS. Stejně tak jde provádět mobilní platby (Apple i Google Pay) a platby hodinkami (Garmin Pay). Aplikace jim však nově umožní například okamžité platby, které zatím mohli provádět pouze v internetbankingu, stejně tak mohou v aplikaci zadávat trvalé platby či SEPA platby. V mobilní aplikaci ale zatím nejde spravovat investiční účet. Banka však tento dílčí nedostatek plánuje odstranit do konce roku.

Dvě verze poběží rok

Vedle mobilní aplikace banka uživatelům nabídne i nový CREDITAS Banking pro počítače a tablety. Nové internetové bankovnictví CREDITAS bude mít nastavitelnou homepage s widgety, které si můžete poskládat podle osobních preferencí, dále možnost uživatelského třídění účtů do skupin (například rodinné finance, firemní finance a podobně). Přihlašovat se do něj můžete pomocí QR kódu s ověřením v mobilní aplikaci. Banka zároveň zdokonalila intuitivní vyhledávání a přehledy plateb. V internetovém bankovnictví najdete i nápovědu s chytrým adresářem, možnost přidat a ovládat účty až u 21 bank a také rozšířenou nabídku produktů, jež lze založit online.

Desktopová verze a mobilní aplikace tvoří propojený celek. Nové internetové bankovnictví je postavené tak, aby uživatelům co nejvíce usnadnilo život. Třeba intuitivní vyhledávání a platby, možnost nastavit si snadno přehledy produktů a homepage s pomocí funkce drag and drop, popisuje změny Kamil Rataj, člen představenstva CREDITAS.

Nové internetové bankovnictví bude zhruba do poloviny roku 2021 fungovat souběžně se stávajícím starým bankovnictvím.

dan_z_prijmu

Mladí lidé u mobilního bankovnictví prý preferují inovativní funkce 

Podle průzkumu, který si nechala Banka CREDITAS zpracovat, je fungování internetového a mobilního bankovnictví málokdy důvodem příchodu k nové bance, ale nespokojenost s ním je častým důvodem odchodu. Až 27 % lidí uvedlo, že by kvůli ideálnímu bankingu bylo ochotno změnit banku. Obliba mobilního bankovnictví přitom mezi lidmi postupně roste a banky se tomuto trendu pochopitelně snaží přizpůsobit. Loni mělo banku v mobilu 48 % lidí. Důležité jsou pro ně především inovativní funkce mobilního bankovnictví. Přihlašování do internetového bankovnictví bez SMS ověření ale přes aplikaci si přeje 25 % lidí do 40 let. Průměr mezi všemi věkovými skupinami je 13 %.

Banka CREDITAS má v současnosti zhruba 110 tisíc klientů, 60 až 70 % z nich využívá internetové bankovnictví. Mobilní bankovnictví pak využívá zhruba polovina jejích klientů, tedy 30 až 35 % lidí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).