Tzv. lepší nabídce nevěřím, proč by to dělali? Běžný klient má popl. 250,-/měsíc, tak pokud někoho nalákají a pak mu to napálí, ani ho o tom nebudou informovat, tak já to nebudu ... A nechci být jednou dole, jednou nahoře, já chci banku, kde budu pořát nahoře))). Všem klientům Axa přeji zdravý rozum při hledání jiného produktu.
já myslím asi tak: buď půjdu k UCB, kde mi možná účet časem nějaký chytrák zpoplatní, nebo si budu 3 dny vybírat, 3 dny zakládat jiný účet ... který mi možná časem nějaký chytrák zpoplatní :))
Takže první volba je o mé lenosti, druhá volba je dobrá tak akorát proto, abych si mohl říct, že jsem si vybral sám :)
Ovšem na základě jakých informací? co mají dnes banky v reklamě? kolik dneska klientům platí? hmmm....je to jen o dojmech. To si můžu hodit mincí.
A co si mezi sebou AXA a UCB platí je pro mě irelevantní. Ale stejně to asi taková bomba nebude (za spořák zdarma)
No, UCB je UCB. Takže tam neplatí "možná", ale zcela jistě, do několika měsíců. Takže to zakládání a rušení by mě čekalo tak jako tak, jen o chvíli později.
Zatímco jinde je to "možná". Ale několik ústavů je celkem dobře čitelných, kde to riziko je malé.
Takže jak říkáš, je to o lenosti. A právě kvůli lenosti, já bych řekl nemrhání časem, do UCB nepůjdu.
"Samovolbu" nech na hraní puberťákům. Jsou to stejně jen kecy.
co trvá na zakládání účtu 3 dny?
zajdu na pobočku a do půl hodiny je hotovo.
Pokud budu extra pechfógl, tak si pár minut až max. půl hoďky počkám, než bude volný úředník
A pokud se budu extra vyptávat na kdeco, tak to možná protáhnu až o další půlhodinu
Takže maximálně 3 půlhodiny.
ledaže plně funkční bude až 2. nebo 3. den, až mi tam odněkud dojdou prašule