Někdy má pojišťovna také například nasmlouvaný předražený tarif se soukromým dopravcem, který zajišťuje odtah vozu. V takové situaci se vám rozhodně více vyplatí se na odtahu domluvit přímo s ním, bez využití zprostředkování. Problém je, že toto zjistíte až v momentě, kdy pomoc dorazí.
presne toto sa mi stalo, ze mi asistencna sluzba ponukla odtahovku asi za 26sk/km + dalsie poplatky a znamenalo by to ze mam este celkom dost doplatit(islo o odtah z Kaprunu) a ked som si nasiel sam odtah sam a dohodol sa na preplateni, tak ten isiel za 12sk/km
Záleží, co a jak jste z asistenčních služeb čerpal, jestli jste se "vešel" do toho, co pojišťovna odtahovce zaplatí.
Můžete třeba narazit na limit odtahu do určitých km nebo do jisté finanční částky, a co je nad, to si zaplatíte. U některým značek nemáte opravnu na každé vesnici, jak je tomu u Škodovky a tak odtah do servisu, většinou značkového, se může prodražit. Pokud je auto v záruce, tak pomoc při poruše neorganizuje pojišťovna, ale přímo prodejce uvedené značky (nebo jím pověřená služba).
Já např. v minulosti jako majitel zn.Škoda využil k plné spokojenosti povinného ručení a havarijního pojištění od Kooperativy. Nešlo o nehody, ale jak je znakem značky Škoda,, o technické poruchy. Zavolal jsem na 800..., sdělil jim, že mám obě pojistky a zda mi mohou pomoci, a víc jsem se nestaral. Nevím, z jaké konkrétní pojistky to šlo, ale nikdy jsem nic nedoplácel ani pojišťovně, ani přímo asistenční službě. Podotýkám, že k událostem došlo cca 20 km od bydliště, kde jiné pojišťovny neplní. Vyslali odtahovku nebo mechanika, ti vše zařídili a já jen mohl proklínat, co jsem si to koupil za krám a co vše se může u této značky po... (1. majitel, pravidelně servisováno ve značkovém Škoda-servisu). Akorát nevím, zda asistenčních služeb lze využít jen např. 1x ročně či třeba 2x do měsíce. Zatím jsem se vždy vešel do ročního odstupu.
Snažil jsem se upozornit, že některé pojišťovny v ledasčem neplní. Nebo plní omezeně (" až od ..." nebo "pouze do ..."), ale to ve svých materiálech nezdůrazňují a přiznám se, že ani já jsem se tenkrát po těhle věcech nepídil, zvláště když mne prodejci ujišťovali, že Škodovky už nejsou to, co bývaly. Jen jsem mile překvapen, že Kooperativa plní tam, kde jiné pojišťovny neplní. To si pak raději nějaký ten peníz připlatím, a mám jistotu.
Doma jsem se nedíval, zda vůbec nějakou knížečku si sešitek s podmínkami jak pojištění, tak asistenčních služeb, mám. Mohlo by se např. stát, že zaplacením pojistného na další období akceptuji nové podmínky, že je to na zaslané složence někde dole malým písmem. A v těch nových podmínkách by mohlo být něco oproti minulu "zkrouhnuto". Zatím jsem k zasílané složence zaregistroval jen zelenou kartu a dopis se sdělením, že rozšiřují plnění ještě na živel (předloni) a na pojištění nemocničních poplatků -či jak se to správně nazývá (vloni). Banky přece také mění za dobu trvání běžňáku obchodní podmínky, a taky vás s nimi prokazatelně neseznamují (maximálně nějaký odkázeček na jejich webu, ale tam každý furt nechodí), přesto se jimi musíte řídit.
je to asi jako s bankovními poplatky. Některé banky prezentují, že jsou levné a poskytují opravdu jen standard nebo i pro některé podstandard. Jiné banky prezentují, jak jsou levné a výhodné, ale přitom to není vůbec pravda. Základní poplatky jsou sice na první pohled nízké, ale přičítají se tam další poplatky, a vedení účtu stojí pak úplně jiné peníze. Další banky si na nic nehrají, vypálí vám jeden poplatek, ale dál už nic nepřipočítávají, takže víte, na čem jste. V obchodě taky koupíte potraviny plné éček a náhražek, zaručeně čerstvé půl roku, taky relativně ušetříte. Nebo můžete koupit za trochu vyšší peníz (nemusí být ale nutně pravidlem) skutečné potraviny z masa nebo mléka tam, kde svět zůstal ještě normální ... Je to všechno hlavně o penězích. Komu se snižují příjmy a zvyšují výdaje za nájem, teplo, vodu, ten bude hledat šetření právě na takovýchto věcech.
Jinak děkuji za informaci, že počet zákroků u Kooperativy není nijak limitován. Sice bych rád vyměnil Škodovku za značkovější auto, abych asistenčních služeb nebyl nucen využívat, ale stále se vyskytují nové neplánované rodinné výdaje, a koupě vozu se tak odsouvá.
Každá pojišťovna má podmínky jiné, někdo může mít limit kilometry, někdo částku no a jiná jen oblast (ČR, Evropa,....). Někdo odtahuje do nejbližšího servisu v místě, jiný do servisu těsně za hranicemi v ČR.
Myslím, že není nutno - stačí kdykoliv. Mám ve svém okolí případ, že dotyčný v Itálii zrušil auto (starý křáp) a než by četl asistenční knížku tak likvidaci vraku raději zatáhl ze svého.