Bohužel, aspoň trochu pozornosti musíte věnovat každé hovadině. Není to tak dávno, co pošta na platbu inkasa přidávala tolik reklamy, že to dost lidí rovnou házelo do koše. Že to není reklama si vůbec nevšimli. A to samé když vám přijde nesmysl v podobě oficiálního formuláře - taky to nemůžete rovnou hodit do koše, ale musíte si napřed ověřit, že to je opravdu nesmysl. Házet všechno ze schránky rovnou do koše není příliš moudré.
možná je to věc názoru, možná jen krajových zvyklostí.
nevím čemu se u vás říká inkaso - u nás se INKASO jmenuje ten produkt, že jednou podepíšete že si dodavatel smí sám z vašeho účtu strhávat platby do nějakého limitu, a tedy nic vám nechodí a tím méně k tomu lze přidat nějakou reklamu. možná jednou za rok nějaké vyúčtování? to chodí doporučeně a toho si všimnu.
pokud se týče formulářů, tak ty oficiální chodí povinně datovkou - takže všechno ostatní co chodí do papírové pošty a vypadá jako formulář, můžu fklidu vyhodit bez čtení. kdyby to náhodou nebyl nesmysl, odesilatel to rád pošle ještě jednou, a použije doporučený dopis nebo datovku.
základní filtr před kravinama jest - CO NEMÁM TO NEPOTŘEBUJU. takže žádné výhodné nabídky mne nezajímají, nezajímají mne žádné formuláře složenky ani dotazníky, které jsem si výslovně neobjednal. a to důležité chodí (do datovky nebo) doporučeně.
Pardon za nepřesné vyjádření, inkaso jsem použil coby lidový název pro SIPO. A není to tak dávno, co zúčtování SIPO (nebo jak se ten papír jmenuje, prostě to, co vám pošťák hodí do schránky, vy to odnesete na poštu a zaplatíte, pošta na to natiskne potvrzení platby a vy si to schováte - je tato definice pro vás dostatečně přesná?) bylo pokryté z větší části barevnými reklamami, takže to lidi rovnou zahodili.