Vlákno názorů k článku ARE stat a Lukáš Jurenka. Oberou vás o 30 tisíc ročně. Legálně. od Jaromir - O co jde (že jde o nabídku a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 10. 2015 9:32

    Jaromir

    O co jde (že jde o nabídku a ne o službu státu) je každemu jasné z hned první věty.

    Podnikal jsem 15 let a četl naprosto vše.

    Kdo nečte, prostě ať zaplatí, je to jeho problém... Navíc i když někdo čte rychle, ho v textu zarazí částka 27 000.

    Prostě lidé tady nejsou od toho, aby podepsali kdejaký papír, který se jim předloží, a kdo to takhle dělá, jeho vina a jeho problém...

  • 30. 10. 2015 17:21

    klára (neregistrovaný)

    pisu jako obet tohoto podvodu pana Jurenky, tak nevim v čem podnikate vy, ale ja podnikam v oblasti dotaci z EU, neustale po mne nekdo neco chce, terminy, opravy monitorovacich zprav, apod., vyhrozuje financni sankci za nedodrzeni podminek ci terminu, ze z toho kolikrat nespim, takze rychle plnim a jsem zodpovedna a poctiva, vuci statu jednam korektne, takze po zmene v obchodnim rejstriku, kterou jsem udelala mi (asi ne nahodou) prisla tato nabidka z Arestat a ja v domneni, ze po mne chce obchodni rejstrik (ARES) doplneni - jsem okamzite, ihned, tento dotaznik vyplnila a rychle odeslala (abych nemela zle, nemela kontrolu z financaku a jinych veci), jak uz jsem vyplasena, tak jsem poctiva az az, podnikam 20 let, a taky ctu vsechny veci, co mi prijdou podrobne, ale toto jsou psychologicke veci, vedi, na cem vas dostat, mozna byste to podepsal taky, kdyby vam to prislo, zvlast po provedeni zmeny v zivnostaku nebo v obchodnim rejstriku, mozna byste se divil, zkousela jsem par lidi, a taky se chytli a rekli, ze by to vyplnili, ... ono ten registracni formular bohuzel neni radnou smlouvou, nema ani nazev, ze je to smlouva, pusobi psychologicky velmi chytre, jakoze toto jsou vase udaje, doplnte je a odeslete, oslovuje vas "verejny registr podnikatelskych subjektu", kdo je vzdy poctivy vuci statu, vyplni, ani nevite, ze pod tim je castka, ta vam dojde, az to odeslete, splnite si svoji "obcanskou povinnost" a prijde vam v zapeti faktura, to teprve spadnete na zadek, ale to je jiz pozde, na poctivaky super formular!!!! coz mi potvrdila i pravnicka, ktera to taky podepsala a lekla se obdobne jak ja, ze bude mit potize s obchodnim rejstrikem a dalsi poctivi podnikatele z prechozich kauz pana Jurenky a jeho firem, kde slo o ekonomicke registry a podobnou fintu - obetmi byli majitele lekaren, vyzkumnych firem, IT firem, majitele velkych firem, takze nejde o "blbe" lidi, jednoduche lidi, ci duchodce, co maji spatne bryle, nebo takove lidi, kteri neumi cist, ale utok na poctive lidi, na chytre podnikatele, obetmi tohoto podvodu jsou bohuzel podnikatele, jelikoz jde o registr firem!!!
    takze kazdy kdo poctive vzdy plni, co ma - vuci statu, a kdyz se nejaky smejd
    prevleka za stat, je to jednoduche...­.skoda, ze stat tyto prevleky neumi zakazat a basta! kdyz natrefite na falesneho policistu, ten clovek, kdyz je dopaden je trestne stihan, tady se pan Jurenka prevlika porad a neni toho, kdo by mu to zakazal, Vam preji at Vam poctive cteni vydrzi, ale kdo nezazil, neuveri, a mozna taky nepochopi.....

  • 31. 10. 2015 18:51

    Carlos (neregistrovaný)

    Hlaste se co nejdříve u Dr. Chocholouška v Bohnicích. Pro experty na "podnikání" v oblasti dotací EU má velmi účinný léčebný program.
    Jen tak mimochodem Obchodní rejstřík (OR) a ARES (Automatizovaný registr ekonomických subjektů) jsou naprosto dvě jiné instituce.
    Vzlyky "podnikatele" v oblasti dotací a finty pana Jurenky je spíše jako rčení Zloděj chytá zloděje... :-)

  • 20. 11. 2015 4:07

    J, Novák

    A nějaký argument, proč vašemu předřečníkovi takhle nadáváte, byste neměl? Ta dáma si totiž evidentně odporuje. Prý vše čte, ale přitom si naběhne na takhle primitivní podvod. Plete si pojmy s dojmy, když se vyplašeně domnívá, že musí doplňovat nějaké údaje pro ARES, který si plete s jinou firmou, která se jen tváří že má něco s ARESem společného. Samozřejmě nemusí. Takže jsem téhož názoru, že by bylo nejlepší, aby se léčila, eventuálně svého podnikání zavčasu zanechala, než ve své hlouposti nadělá takové dluhy, že jí pak nezbude nic jiného, než vzít provazt a jít se zastřelit do rybníka.

  • 28. 11. 2015 0:41

    zenska (neregistrovaný)

    pane Novaku, ja podnikani nenecham, ani se nehodlam lecit. nemam zadne dluhy, podnikam skoro 20 let a mam se moc dobre, stalo se, za chyby clovek plati, mne to ani nemrzi, mne tady vubec nejde o mne, o sebelitovani a breceni, ale to jste zrejme nepochopili tady v te diskusi, bohuzel, to je mi lito, mne tady slo o to, jak s takovym clovekem zatocit, kdyz je to tak verejne zname, sve podvody vychytava lepe a lepe- rok od roku, abyste nebyl napaleny priste vy, a tak, ze to ani nebudete cekat, zrejme nemate dost zkusenosti, abyste takove veci vubec pochopil, takze chapu...jelikoz delam znalecke posudky na lidi vidim, jakych hruz jsou lidi schopni se na nich dopustit, ekonomicky i obchodne, zrejme jste toho malo jeste zazil, kdo nezazil, neuveri, ja jsem vdecna za tu zkusenost, muj pravnik si na tom dela uspesnou karieru na teto kauze, takze jsme hodne pokrocili a zkousime bojovat, preji at bojujeme drive, nez se to stane za 5 let s panem Jurenkou Vam, tak ze to vubec nepoznate, ze se deje podvod, ono energie vydana prinasi energii zpatky, kdo se dnes povazuje za chytraka, zitra mozna bude stejne "brecet", i kdyz ja vam to nepreji, preji aby se takovi lide resili a zakonem se s nimi patricne nalozilo....

  • 28. 11. 2015 2:10

    J, Novák

    No, pokud ty vaše znalecké posudky tvoříte stejně, jako jste vytvořila tento příspěvek, tak to musí být pěkná hrůza. Zkuste, milostivá, nejen číst vše, co se vám dostane do ruky, jak píšete výše, že děláte, ale zkuste číst i to, co sama vyplodíte. Je sice prima, když napíšete příspěvek jednou větou, ale že by musela být až tak rozvitá... A jinak musím opakovat to, co opakuji už více jak třicet let, neb nejsem až zas takový zajíc, jak si vy myslíte, protože do důchodu mi už moc nezbývá. Totiž, že podvodníci budou prosperovat do té doby, dokud budou lidé chtít se nechat podvádět.

  • 28. 11. 2015 0:03

    reakce na Carlosa (neregistrovaný)

    pane, Carlosi, po zmene v OR, prislo doplneni od pana Jurenky do Aresu, takze zrejme provazany IT software, jak provedete zmenu v OR, software vygeneruje seznam a adresu firem provadenych tuto zmenu, prijde vam dotaznik a oslovi vas k doplneni v Ares, jednoduche, to zrejme nevite, jelikoz nejste ucasten, ale to zrejme pan Jurenka neni schopen se svym IQ udelat, za im je usricte jeste nekdo jiny...ja podnikam v oblasti dotaci jako psycholozka, jsem znalec z oboru psychologie, pan Jurenka je diagnoza, mimochodem clenem hasiccskeho zahchraniiho sboru a vodni zachranni sluzby ve Valticich, zrejme mozna Bily Kun, jelikoz auto ma 2-milionove, ale zivot se 2 syny na Makarske...takze za takovym IT bussinessem je urcite nekdo jiny, tady nejde o to, kdo byl podveden, klidne budu ve Vasich ocich za kravu, ale vubec, ze to tady mame a nemuzeme takove veci pravnicky osetrit, to nejsou vzlyky, ty vole, to je obycejne nasrani nad nasim systemem, poctivym bere a zbojnikum dava...aby se vam nestalo napodobne, kdyz se tak hlasite "za chytreho"....

  • 2. 11. 2015 13:26

    Jaromir

    "ctu vsechny veci, co mi prijdou podrobne"
    Ale nečtete, nečtete a nečtete!
    Tak si to uvědomte a mám pro Vás radu, příště čtetě!

    Já každou smlouvu z dob mého podnikání četl, a to i když měla 40 stran a byla v angličtině, mnohdy ještě dvakrát, třikrát.

    Až budete číst, nebudete se pak divit. Vše je tam jasně napsáno. V zápatí, že se jedná o nabídku, což by hned chytrého člověka "tuklo", že to by stát nenapsal a v zápatí i když to čtete rychle narazíte na částky.

    Jak jsem napsal, já čtu, a to všechny smlouvy, které odsouhlašuji v reálné i elektronické podobě, nebo i v bance, na poště, kdekoliv, včetně malého písma. Nemají mě pak rádi, protože klidně půl hodiny blokuji přepážku, ale tohle má být standard.

    A jen se směji, protože jak to čtu, mi každý říká "podepiště TADY, TADY" :) A já zase říkám: "Vím, kde mám podepsat, ale SI TO NAPŘED PŘEČTU".

    Holt kdo nečte se pak diví :). Nechcete mi podepsat jen tak ze srandy nějaké směnky :)? Taky je nebudete muset číst.

    Sakra ženská, milá, zlatá, hodná, si uvědomte, že tady nejste od toho, aby jste podepsala vše, co se Vám předloží. ČTĚTE!!!

  • 5. 11. 2015 22:56

    Tomáš2 (neregistrovaný)

    správně píšete, že čtete každou smlouvu, tohle se jako smlouva netváří a ani to tak neberete. Tváří se to jako běžný formulář od úřadu, kterých člověk vyplní spousty a které tolik nečte, protože přesně ví, co tam má vyplňovat a proč to vyplňuje, dělal to už mnohokrát.

  • 8. 11. 2015 11:49

    Souhlas (neregistrovaný)

    Tvůrce takové smlouvy je jednoznačně šmejd a myslím si, že by ke způsobu sepsání smlouvy měl v tomto ohledu soud přihlížet. Ale je to skutečně o čtení. Je jedno, jestli si smlouvu čtu hodinu, dvě nebo tři, ale dokud si ji nepřečtu, nepodepíšu. A je mi jedno, kolik má stran. Něco jiného je jednání v různými způsoby vyvolané časové tísni, kde někdo skutečně může podlehnout psychickému tlaku, případně při nějaké jiné formě nátlaku, kde to už opravdu nemusí být pro každého, ale u obyčejného papíru není důvod, aby si ho člověk pořádně nepřečetl. Nicméně by zde přesto měla být ochrana proti takovýmhle prevítům, byť se zde jedná o přešlap toho, komu byla smlouva zaslána, protože se jedná o hodně neetické chování, které může leckomu pěkně přitížit. Navíc je od něj jen kousek k jiným vážnějším formám nátlaku, které už jsou podle mě za hranou.

  • 8. 11. 2015 11:53

    Souhlas (neregistrovaný)

    A nejen, že si smlouvu přečtu, ale hlavní je, že jí v mezích svých možností a schopností porozumím. Pokud se nejedná o vyloženou právničinu, budu ji číst tolikrát a ptát se tak dlouho, dokud mi vše nebude dostatečně jasné. Některé smlouvy mohou být spíše pro právníka, na což ne každý má, ale tohle podle všeho není tento případ.

  • 28. 11. 2015 0:25

    zenska (neregistrovaný)

    ja nevim, proc se tato diskuse otocila na postizene obeti, ja to klidne na sebe beru ze su krava, nebo cokoliv, klidne, za chyby se plati, pro boha uz se stalo, ale spis navrhnete nejaky napad jak takovym vecem u nas zamezit a ne to neustale tolerovat, kdyz jsou tak viditelne a jasne, pan jurenka dela tyto podnikatelske hnusy uz leta a nas zakon nedokaze takove lidi zastavit, kde to jsme, ja jsem podnikala 2 roky i v USA a tam by takovy clovek jiz po tydnu nebyl, tak kde jsme, nemusite nadavat a radit postizenym, co maji delat, to jsou rady rodicu, mel sis davat pozor, cist, kde to jsme, ale napiste tedy co s tim, kdyz jste tak chytry, ne davejte si lidi pozor! ale proc vubec tomuto tady nedokazeme zabranit jako jine staty a jejich zakony, ty brdo, vyresene za den a my se tady ocasime v nekonstruktivnich diskusich, ja CTU, a docela i jinak nez vy, jinak bych nebyla tak uspesna podnikatelka, jenom mne sere, kdyz nekdo takovy vubec existuje a vsichn se na neho divaji a ostatni varuji, misto toho, abychom neco udelali....

  • 28. 12. 2015 12:47

    Chameleon (neregistrovaný)

    Nechápu, proč se někdo naváží do výše uvedené čtenářky, že málo čte smluvní podmínky. Jediné vysvětlení bude to, že se na podobném podvodu dotyčný nějakou formou sám podílí a tady se pouze snaží vytvořit dojem, jak si za to vlastně lidi můžou sami, když se "nechají" podvést.

    Když si někdo sám nehlídá kapsy, tak se přece nemůže divit, že mu někdo jiný ukradl peněženku. Měl si ji snad lépe hlídat?

    Chlape tebe dostat do ruky, tak by jsi se divil, jak by přilétla jedna zprava a druhá zleva. Měl jsi se mi včas uklidit z cesty.

  • 25. 11. 2015 12:20

    Petr (neregistrovaný)

    Váš problém je především v tom že bezmezně věříte státu. Já stát považuji jakožto podnikatel za úhlavního nepřítele., takže státním orgánům zvlášť těm zbytným jako ČSÚ odpovídám nejdříve po urgenci a to ještě neúplnými údaji. Nějaké údaje ve státním registru mi peníze nevydělají, tak proč jimi ztrácet čas.
    Jenže já podnikám v normálním oboru, nepotřebuju jako vy lézt úředníčkům do pozadí aby mi přiklepli dotace (tedy peníze ukradené nám podnikatelům vytvářejícím reálné hodnoty). Ostatně už to "podnikám poctivě v oblasti dotací EU" mi přijde jako "podnikám poctivě v oblasti výběru výpalného pro mafii".

  • 27. 11. 2015 23:46

    xx (neregistrovaný)

    ja jsem asi dnes bohuzel velmi seriozni firma se seriozim pristupem k zakaznikum, proto mam i hodne prace a jsem spokojena, delam svoji praci poctive, zadnym urednikum nelezu do zadku, ani se plne "neoddavam statu" jak pisete, jenom mne mrzi, ze takove veci se u nas neresi, pan Jurenka takto podnika uz 10 let, nekolikrat se resily jeho podvody a ten clovek neni potrestan, jestli vam se to libi v nasi zemi, tak se nedivim, opravdu, kdo nezazil, neuveri, a pokud vy podnikate jenom za ucelem uspokojit sve potreby, pak chapu,....mrzi mne, ze takova diskuse se vede kolem ovci, ktere byly oklamany, jakoze jsou to debilove co podepisou vsechno, ale jde o to, proc se takoveto veci vube u nas resi a takovi lidi nejsou hned oznaceni a zneskodneni podnikatelsky­....ale mozna proto, ze ostatni podnikaji podobnym zpusobem, ze ano? kdyz to tak dobre znate....

  • 22. 12. 2015 13:49

    David Ondrejkovič (neregistrovaný)

    Pokud VŠICHNI, kteří podepsali tak učinili v omylu a zároveň (logicky) neexistuje NIKDO, kdo by si tu "službu" (tedy to NIC) chtěl skutečně za 75 tisíc ročně vědomě objednat, jde o NEPOCTIVÝ ZÁMĚR od samého počátku, protože není možné, aby tolik lidí ve stejnou chvíli udělalo úplně stejnou chybu, pokud by to nebylo něčím cílem. To je stejné, jako kdybyste řekl, že když zapomenete zamknout, tak má každý právo vás vykrást.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).