A jak to končí, když osobní poradkyně pošle 900 litrů bez ověření totožnosti klienta, kterého vidí poprvé v životě:
Vážený pane xxxxxxxx,
dovolte, abychom zareagovali na Váš podnět ze dne 18. května 2010 ve věci rušení účtu paní xxxxx xxxxxxxx a nevhodného způsobu komunikace pracovníků pobočky Praha – Anděl při osobním jednání s Vaší osobou, který jste směroval k rukám předsedy představenstva UniCredit Bank Czech Republic, a.s. Ing. Jiřího Kunerta a který nám byl předán k prověření a odpovědi.
Dle nám dostupných údajů byl termínovaný vklad paní xxxxx xxxxxxx ukončený v předem stanoveném termínu a vklad včetně úroku byl převedený v souladu se smluvními podmínkami zpět na běžný účet majitelky. V souladu s pokynem paní xxxxxxxxx byl následně běžný účet zrušený a s jeho zůstatkem bylo naloženo přesně dle zadaných dispozic. Je nám líto, ale z důvodu zachování bankovního tajemství Vám v dané záležitosti nemůžeme poskytnout konkrétnější informace.
Dovolte, abychom se Vám hluboce omluvili za nevhodný způsob komunikace pracovníků pobočky při projednávání rušení předmětného účtu, který neodpovídal běžným standardům kvality stanoveným pro jednání se zákazníky. Uvědomujeme si, že obchodní vztah banky a klienta je založen na citlivé vazbě konkrétních lidí, na schopnosti našich pracovníků vyhovět našim zákazníkům i na způsobu a formě komunikace. O to víc nás mrzí, že ve Vašem případě tomu tak nebylo.
Celá Vámi popisovaná událost je předmětem rozsáhlého interního šetření. Ujišťujeme Vás, že po jeho ukončení budou ze zjištěných skutečností a nedostatků vyvozeny jednoznačné závěry a přijata konkrétní opatření.
Vážený pane xxxxxx, mrzí nás, pokud jsme Vám po ukončení termínovaného vkladu nemohli nabídnout další služby v takovém rozsahu, který by odpovídal Vašim představám. Bohužel i možnosti banky jsou určitým způsobem omezené a produkt Unikátní konto má s ohledem na zvýhodněnou úrokovou sazbu přesně stanovené parametry, dle kterých je poskytován. Přesto věříme, že naše vyjádření i omluvu přijmete s pochopením a že pokud se do budoucna rozhodnete využít služeb UniCredit Bank Czech Republic, a.s., budete spokojen.
S úctou,
Mxxxxxxa Sxxxxxxá
Specialista řízení kvality
Odbor Řízení kvality služeb
Unicredit Bank Czech Republic a.s.
Na Příkopě 858/20
111 21 Praha 1
T. +420 224 124 xxx
M. +420 724 303 xxx
mxxxxxxxa.sxxxxxxxa@unicreditgroup.cz