- Eva radši čeká dlouhé desítky minut ve frontě než se na ni dostane řada viz třeba jako ČS
- Eva asi neumí číst (omlouvám se pokud to někoho uráží), když si neumí přečíst co podepisuje
- Eva si asi myslí, že oddělení kreditních karet je vševědoucí a najednou zjistí že ji nešlo zaplatit kartou, proč by jim to měla říkat že jo
- Článek mi od začátku přijde jako "útok" na Komerční Banku ve smyslu udělat na ni špatný dojem
- Jediné co mi článek přinesl je přesvědčení, že si někteří "jedinci" neuvědomují principy
- Souhlasím s Evou v byrokracii a velkého papírování
- Souhlasím s nevhodným oslovením, které bych ale asi pochopil v okamžiku kdy banka ještě jednala se "studentem" pokud to tedy beru z hlediska, že klient měl ještě studentské konto a nejspíš jej (dopis) generuje PC. A na "tykačku" student reaguje kladněji než na "Vážený pane Petře Nováku, 16let..."
PS: Když jsme už u reklamy, nemám účet u KB ale u UCB, jen pro zlé jazyky jenž se chystají mě nařknout, že se KB zastávám.
PS2: Každý však má svou pravdu a svůj názor, tudíž i Evin článek respektuji...
Dokonce respektuji názor a pravdu i Vaši, ikdyž jste úplně mimo mísu ;-) Já jsem nasranej, když někdo dostane rakovinu a nemůže to změnit..banku změníte za stejnou dobu jakou Vám trvá přejít na druhou stranu silnice kde je pobočka konkurence..nač si stěžovat? :-) Mmj. v článku Eva celkem jasně vyjádřila, že ten článek opravdu namířila proti sobě...
Paní Klucová,
děkuji Vám za upozornění. Již nejsem klient KB, ČS, UCB. A nikdy nebudu Banku mi trvalo změnit asi 3 hodiny (s cestou na/z pobočky).
Je pozoruhodné, že zkušenosti klientů našeho bankovního oligopolu jsou prakticky totožné.
Tragické služby za přemrštěné ceny. Co kdybyste místo sázení peněz do mediálních agentur upravujících Váš pošramocený obraz v diskusích, sázeli peníze do pořádného proškolení svých osobních poradců?
Např. aby klientovi poradili, že v případě nefungující platební karty v zahraničí je možné za několika tisícikorunový poplatek zažádat o zaslání karty do zahraničí? :-)
Mistře, proč mi spamujete vlákno vzkazy pro nějakou paní Klucovou? :-( Já jsem byl klientem KB též, s přístupem jsem byl maximálně spokojen a mám kamaráda který byl maximálně nespokojen... Vše má své spokojené i nespokojené klienty... Dokonce věřím, že i Vás někdo má rád a někdo nemá rád...
Asi máte jiné informace než já, nevím o tom že by mediatel byl mediální agenturou...
na www.mediatel.cz si můžete prohlédnout porfolio a zaměření služeb společnosti... nic mizím, končí mi přestávka ;-)