Tak jsi tady ze sebe udělala jelýtko. Ale co taky chtít po někom, kdo pracuje v naprosto zbytečné firmě (Scio).
Že firmy spoléhají na pohodlnost zákazníků a jejich neochotu něco měnit a odcházet ke konkurenci, tak to platí v každé oblasti. Proč asi nenabízí O2 účtování po sekundách? No protože ví, že většina lidí u nich stejně zůstane a fakticky je ni nenapadne hledat levnější alternativu. Pravda, ve světě financí se na pohodlnost hřeší ještě více. Lidi to svým chováním velmi podporují.
Vždycky mě pobaví, když si nějaký retailový klient (zákazník) myslí, že zrovna on je pro firmu naprosto nepostradatelný. KB dobře ví, komu nadbíhat, nějací ti odpadlíci ji nezajímají, proč by taky měli.
Proč? Třeba proto že paní/slečně Evě je 30 a docela reálně může využít dalších produktů banky (stavební spoření, hypotéka, případně i různé způsoby investování, ...) a i z těch banka vydělává. A s myšlenkou že retailový klient je pro banku nedůležitý, prostě nemohu souhlasit. Pokud se tváříme že jsme poskytujeme kvalitní služby všem klientům, tak se tak musíme i chovat. To, že jistá skupina lidí je v současné době málo perspektivní na věci nic nemění, starat se o ně musím stejně. A z některých 'odpadlíku' se mohou vyklubat velice perspektivní klienti. Jen je třeba myslet trochu do budoucnousti.