Vlákno názorů k článku Ahoj! Tady Váš bankovní poradce od Jakub - Česká spořitelna je jako MC Donald - jen...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 1. 2011 12:18

    Jakub (neregistrovaný)

    Česká spořitelna je jako MC Donald - jen se rychle najíst, vypadnout a udělat místo dalším zákazníkům , respektive, vzít si lísteček, čekat 30 minut ve frontě jak blbec, pak mluvit na poradce jak na robota a rychle pryč ať může jít další na řadu .

    Komerční banka je spíše jako pohodový restaurant uprostřed města - v klidu si domluvit schůzku na přesný termín co vyhovuje jak mě, tak poradci, přijít - nečekat ani minutu, popovídat si a to NEJEN o bankovních produktech a podle toho poradce KB zdařile ( podle mé zkušenosti ) vybere ten nejlepší produkt . Z vlastní zkušenosti vim, že poradci KB, ať už placení provizně, nebo klasicky jsou školeni na naslouchání klientů a naprostou profesionalitu individuálního přístupu ...

  • 16. 1. 2011 13:11

    avathar (neregistrovaný)

    Od tý doby, co nemám v ČS primární účet, ale používám jentak občas něco, co se mi od nich hodí, navštěvuju jejich hlavní krajskou pobočku nanejvýš 3x do roka. Bohužel musím říct, že podání mylných, zavádějících informací, případně zkonění mnou požadovaných služeb se blíží 100% případů. Nechci ani předjímat, jak to musí vypadat někde na periferii jejich pobočkové sítě, případně přímo na ústředí :))

  • 16. 1. 2011 14:23

    Flasi (neregistrovaný)
    popovídat si a to NEJEN o bankovních produktech

    Myslíte popovídat si o pojištění a dalších nebankovních produktech, co KB nabízí a co mi tam pokaždé cpou? :-D

    Ovšem přiznejme si, že "nejlepší" je v tomhle pošta, kde vám přes okénko (!) cpou nejenom pojištění ale ještě kartu pražské plynárenské :-D.

  • 16. 1. 2011 14:40

    Solver (neregistrovaný)

    V domech ČS, KB, ČSOB, RB, Unicredit, a teď už i GE si můžete s "poradkyní" povídat maximálně o jejím účesu a délce sukně (nohou). Pokud jde o bankovní produkty, tak ty jsou v těchto firmách opravdu nekonkurenční a předražené. Poradce může být klidně stoprocentní, ale ubohý produkt může maximálně prodat (vnutit), nijak ho nevylepší. Návštěva přepážek je naprostá ztráta času a nervů, pokud nevyhledáváte osobní a sociální kontakt. Toho, kdo tam prostě MUSÍ třeba kvůli úvěru lituji...

  • 16. 1. 2011 23:24

    Pavel (neregistrovaný)

    No, prestoze jinak nedam vcelku na CS dopustit, musim priznat, ze je to pravda. Na pobocku jdu pouze v nejnutnejsich pripadech, ktere nelze vyresit jinak a vzdycky se mi vyplatilo perfektne nastudovat problematiku kolem me akce. Ale obcas tam maji i hezky holky. :-)

  • 16. 1. 2011 14:33

    KB je k smíchu (neregistrovaný)

    Jakoubku, já když jsem v Komerční bance v Mukařovského Praha 5, potřeboval od osobní poradkyně vysvětlit co znamená, která položka na výpise z kreditní karty, a kolik vlastně dlužím (mou vinou neodešla povinná minimální splátka), tak milá bankovní poradkyně nevěděla vůbec nic.
    Kdybych se k ní musel objednat na konkrétní hodinu a pak sledoval, jak na výpis z kreditní karty vlastní banky čučí jak tele na nová vrata, tak jí jednu vrazím, aby se jí rozsvítilo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).