Proc autorce clanku prijde divne, ze si bankovni poradce chce sjednat schuzku? To ji snad prijde jako sikana, ze banker nechce, aby musela cekat nez prijde na radu, ale rovnou sla za clovekem, ktery je na ni ma predem pripraveny cas? .. Lide si jsou dnes schopni stezovat opravdu na vse.
Pokud tam dorazíš neohlášený a vidíš tři "poradce" jak se spolu vybavujou a řešej totální kraviny, tak přijdeš na to, že objednávat se musíš proto, abys je tolik neobtěžoval a hlavně ne v čase, kdy by se to hodilo tobě. Bohužel jsem měl taky jednou tu čest s KB poradcem a nevím nevím, jestli mi nepřijde jeho přístup o 50 nebo rovnou o 100% horší než přístup libovolného "poradce" z ČS. Schválně to uvádím v uvozovkách, protože těm většinou radím já jako zákazník.
Dcera má jako studentka účty asi u 5 bank (proč ne, když zadarno, že?). Když odjížděla na delší dobu za hranice, potřebovala cosi u osobního bankéře v KB. Do odjezdu věc vyřídit nestačila, takže se s bankéřem domluvili a dořešila jsem to já jakože v zastoupení. Bankéř to udělat NEMUSEL, ale udělal, přestože šlo o cosi, kde byla podle interních instrukcí banky nutná osobní přítomnost klienta. Klaplo to naprosto přesně i objednáním na určitou hodinu. Takže i někteří lidé v KB podávají nadstandardní výkony.
PS: šlo o pobočku v Praze na Budějovickém náměstí.