Dobry den.
Rad bych se podelil s ctenari o svou zkusenost s touto bankou.
Vcera mi prisel email od spolecnosti cetelem nebo co jsou vlastne zac, ze maji nove www stranky a ze se mam prihlasit. Protoze nemam heslo, volal jsem na zakaznickou linku uvedenou v emailu. Po neskutecne dlouhem poslouchani hlasoveho automatu a hudby do ucha me spojili s operatorkou. Ta mi sdelila ze jednorazove heslo posilaji na mobil (ok) a ze mam uvedene jine cislo. Muze byt. Pozadal jsem tedy o zmenu cisla a pani mi oznamila ze to se neda, ze jim musim poslat notarsky overenou zadost!!! Game over! Jestli si takto udajna banka predstavuje sluzby tretiho tisicileti tak ja tedy ne. Nejlepsi bude se rychle rozloucit a jiz nikdy vice.
Takto postupují všechny odpovědné banky. Je to ochrana nás všech klientů. Kdyby si každý zavolal a chtěl jen tak bez nějakého ověřování změnit telefonní číslo, které je základem pro vstup do Home bankingu, mohli bychom se hodně divit. Mě na tom nepřijde nic divného, naopak to kvituju, že zabezpečení mají na českém trhu na neobvyklé úrovni.