Hlavní navigace

Názory k článku Ahoj banko! Z Cetelem se stala „Hello Bank!“

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 31. 10. 2017 10:24

    Martin (neregistrovaný) 85.207.45.---

    Mate tam napsanou ve clanku chybu.
    Cetelem jiz v predchozim mesici odesilal informace, ze se zmenou nazvu na Hello Bank se meni i nazev banky.
    Tudiz penize se jiz nedavaji vkladem (treti stranou) ci neposilaji na Komercni banku, ale Raifaisen banku.

  • 31. 10. 2017 12:27

    slabe SSL klice.... jeste zlepsit ! (neregistrovaný) 165.225.72.---

    Zdravim,

    na tom zabezpeceni je treba jeste zapracovat : https://www.ssllabs.com/ssltest/analyze.html?d=www.hellobank.cz

    Takove weak hodnoceni by se u banky nemelo nikdy objevit....

  • 31. 10. 2017 16:01

    jans (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Bude jejich kreditka nadále nabízena přes partnery, jako byla spolupráce Mall a Cetelem? Tedy koupím zboží na splátky a po pár měsících mi přijde kreditka.

  • 31. 10. 2017 18:12

    tomi (neregistrovaný) ---.23.broadband14.iol.cz

    Cituji ze smlouvy: ....nesouhlasím, že mi nebude vydána kreditní karta.....

    Tož taková banka má moji plnou důvěru, kterou jsem vyjádřil naprosto jasně krátce po dočtení toho papíru, bohužel tuto citaci nemohu veřejně publikovat.

    Děkuji, nechci....

  • 31. 10. 2017 19:42

    (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz

    A to já bych od nich klidně bral i 20 kreditek. Znalí asi tuší proč...

  • 11. 11. 2017 6:29

    bez přezdívky

    Dobry den.
    Rad bych se podelil s ctenari o svou zkusenost s touto bankou.
    Vcera mi prisel email od spolecnosti cetelem nebo co jsou vlastne zac, ze maji nove www stranky a ze se mam prihlasit. Protoze nemam heslo, volal jsem na zakaznickou linku uvedenou v emailu. Po neskutecne dlouhem poslouchani hlasoveho automatu a hudby do ucha me spojili s operatorkou. Ta mi sdelila ze jednorazove heslo posilaji na mobil (ok) a ze mam uvedene jine cislo. Muze byt. Pozadal jsem tedy o zmenu cisla a pani mi oznamila ze to se neda, ze jim musim poslat notarsky overenou zadost!!! Game over! Jestli si takto udajna banka predstavuje sluzby tretiho tisicileti tak ja tedy ne. Nejlepsi bude se rychle rozloucit a jiz nikdy vice.

  • 22. 11. 2017 22:23

    Bubbas (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Takto postupují všechny odpovědné banky. Je to ochrana nás všech klientů. Kdyby si každý zavolal a chtěl jen tak bez nějakého ověřování změnit telefonní číslo, které je základem pro vstup do Home bankingu, mohli bychom se hodně divit. Mě na tom nepřijde nic divného, naopak to kvituju, že zabezpečení mají na českém trhu na neobvyklé úrovni.

  • 1. 1. 2019 22:07

    ppp (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz

    dyt to je dobre proboha !!! game over :-D pane boze, az si nekdo udela pujcku na tebe tak budes cumet jako idiot a bude zase plac o tom jaky jsou vsichni hajzlove

  • 29. 11. 2017 9:38

    Štěpán Vencl (neregistrovaný) ---.tmcz.cz

    Moje první zkušenost s touto bankou a hned je tragická! Nidky více a nedoporučuji ani nad ní přemýšlet. Potřeboval jsem zakoupit věc pro podnikání v hodnote 16.000,- přes e-shop. Rozhodl jsem se pro splátkový úvěr, který měl být řešen Hellou bankou. Elektronický návrh úvěru mi zamítli, důvod mi nesdělili (jelikož všude mají napsáno, že jej nesdělují). Pokusil jsem se změnit základ úvěru (například jsem navrh zvýšení okamžité platby o více jak 1/3), nicméně odpovědí mi bylo, že další snahu o úvěr mohu provést nejdříve za 3 měsíce. Tyto informace, že se nedá s jednou zamítnutým úvěrem nic dělat následující 3 měsíce, stejně tak, že se nedozvíte důvody zamítnutí úvěru, to vše se dozvíte až poté, co žádost o úvěr odsouhlasíte a odešlete. A potom s tím nic nenaděláte. Zboží mi samozřejmě bude dodáno, takže ho musím zaplatit na fleku v plné výši (přesně to, co jsem nechtěl) a nebo ho mohu vrátit, ale to už zase budu platit hromadu poplatků za storna, odeslání atd. Fakt vynikající služba! Hello banka nikdy více, ani za zlaté prase!

  • 8. 1. 2018 0:36

    kamsal (neregistrovaný) ---.eurotel.cz

    To je standardní postup prakticky u všech bank. Důvod vám sdělit nemusí. Stejně jako opakovaná žádost o úvěr po třech měsících. Spíše mě překvapuje nákup zboží za peníze, které nemáte a spoléháte na půjčku, kterou vůbec nemáte schválenou. Finanční negramotnost je někdy udivující.

  • 26. 2. 2019 0:14

    Ondraš (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    si prostě magor no..co na to říci :D mě dali vyrobek na splátku okamžitě a jsem s něma spokojen..nebuď debil..díky

  • 1. 2. 2018 11:41

    keyser soze (neregistrovaný) ---.interconnect.cz

    Hello bank je v pohode,nekolikrat jsem se zenou nakoupil zbozi na splatky ,vzdy akce 10/10 takze zadny urok nic. Priklad 10000 kc vyse uveru 10x1000 kc splatka.Nikdy zadny problem. Snad jen,pisemne zadosti o ruseni kreditmich karet. Uroky jsou o proti nekterym jinym spolecnostem OK. Staci platit zavazky a neni problem.

  • 15. 2. 2018 19:57

    Milan (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    10x10 splátek jsem také používal, ale je tam první platba v hotovosti ve výši 10%, tedy úrok. Jinak super. Proč posílají kreditní kartu bez žádosti to opravdu nevím. Uročení karty také neznám. snad to bude i nadále fungovat?

  • 16. 2. 2018 21:12

    Ivano (neregistrovaný) 89.24.54.---

    Tak jestli je pravda co napsal Milan, tak ta finanční gramotnost je u některých opravdu bídná :-)

  • 16. 3. 2018 5:33

    pts (neregistrovaný) ---.static.grapesc.cz

    cituji : Kdyby Vás zajímalo ještě cokoli jiného, ozvěte se nám. A mějte se hezky! Tým Hello služeb ... komunikace není tragická ,ale žádná neexistuje!§ . Řešit něco svižnější formou je pouze v případě nesplacené částky ,bezplatná linka?-vize budoucnosti (možná do na zimy nebo výhledově) . Máte povoleno! : splácet, založit si účet,ale nesmíte Hello Bank jinak obtěžovat.Se svojí drzostí a
    ne-komunikací předčila dokonce i KB. Osobní přístup jsou opravdu jen reklamní kecy , jen naivka se může chlubit ,že "má" svého finančního poradce (KB).Pokud se nákaza typu Cetelem-HB roztáhne s pobočkami po celé ČR ,pak nebude fér ,aby si češi na tuto banku stěžovali ex-post ,bude to jen další důkaz o IQ národa ,které je někde mezi popelníkem a nakládanýma okurkama.

  • 23. 4. 2018 1:12

    Taenris (neregistrovaný) ---.dragon.cz

    Nikdy jsem nepsal na nic recenzi ať už negativní nebo pozitivní, vždy mi to bylo nějak jedno.. Když už se mnou někdo vyje*al tak jsem prostě jejich služby přestal využívat a dál se nestaral. Zároveň když už jsem někde byl spokojený využívám tam co nejvíce služeb co to jde, to je za mě nejlepší doporučení které mohu sám za sebe udělat.
    V hellobank jsem nyní přesně 5 měsíců. A řeknu Vám každý den lituji že jsem tuto největší chybu ve svém životě udělal. Každý měsíc jiný problém, a bohužel né z mojí strany. Posíláte něco na jejich centrálu s urgencí na řešení ? Ignore. A když už voláte na jejich infolinku, tak se dozvíte že papír někam založili a musím ho poslat znova. Jednou ok beru stane se, zítra ( dnes je neděle ) jdu znovu na poštu PO TŘETÍ posílat blbou žádost, kterou jiná banka má vyřešenou za dopoledne, jelikož pobočky jiných bank jsou na každém rohu !!! A i když jsem cokoliv řešil s konkurencí odpověď okamžitě. Jsem naprosto nespokojený, nyní se už směju nad tím jak někdo říká že hellobank je konkurent pro ostatní banky.
    Vrchol všeho a moje největší nespokojenost plynne z toho, jací operátorky zvedají v hellobank telefony. Řeknu vám.. Něco tak strašného jsem v životě nezažil. Je libo aby vám v bance zvedala telefon polka, která nerozumí česky ? Jděte do hellobank. Ale to je jedno s ní se dalo povídat a byla příjemná. Posledních 14 dnů řeším problém ohledně špatně odeslané platby a špatného VS. Myslíte že to s vámi chce operátorka řešit ? Ne.
    1. Hovor: Operátorka nepříjemná stylem, bože co otravuješ blbečku kdyby jsi zadal platbu správně vůbec mi nevoláš a já dál můžu hrát solitair na svém počítači. Naprosto nic jsme nevyřešili, hovor jsem po 15 min položil s tím že jsem něco odkejval jen abych už nemusel tu aroganci trpět.
    2. Hovor: Operátorka zvedla telefon a po ověření na mě spustila že jsem volal již před týdnem s její kolegyní že tam vidí zápis o čem jsme se bavili a začala mi vykládat takové nesmysli, že jsem jen kroutil hlavou a říkal jí do telefonu takhle to nebylo. Neustále vykládala že si může hovor poslechnout ( to já taky všechny mé hovory jsou nahrávané ). Když jsem řekl co a jak a jak by to šlo vyřešit, operátorka na mě prosím začala řvát do telefonu, stylem jestli jsem nechápavej trotl a že to lehkou cestou nepůjde !! Musí se to udělat tak a tak. Ok ok ok. Chápu, firemní postupy, také to máme v naší firmě u které jsem zaměstnán, ovšem když jim řeknu z jakého účtu jsem platbu odeslal, pod jakým variabilním symbolem a operátorka číslo 1 řekla že platbu vidí ale musím zaslat výpis z účtu ze kterého jsem to odeslal tak to považuju za vyřízené. Né že mi operátorka číslo 2 začne diktovat nějaké právní blbosti do telefonu, proč a jak to nejde vyřešit, že musím donést na jejich centrálu čestné prohlášení a další píč***. V 21. století to snad ani nemyslí vážně ?

    OK abych to shrnul.
    Okrást klienta, udělat z něj blbce, naprostá neschopnost cokoliv vyřešit, naprostá neochota operátorek, absolutně arogantní na infolince - Předtím než na tuto banku zavoláte velmi vám doporučuji zavolat si tam jen pro info ať víte s čím budete mít v budoucnosti čest.
    Po mé zkušenosti jsem minulý týden šel pro zajímavost do jiné banky, dopadlo to tak že již řeším převod jak svého běžného účtu, tak kreditky, úvěrového účtu a veškerých dalších služeb. Pro zajímavost ČS mi nabídla o 23% menší úrok než Hellobank, asi takhle se banka plná výhod chová.

    O tom že vám vytvoří kreditní kartu která se každý měsíc úročí bez vašeho vědomí, bez podpisu nebo souhlasu.. a když tam voláte proč to kua udělali, tak vám arogantní operátorka řekne, že se k tomu nemůže vyjadřovat a jestli kartu nechci ať si jí nechám v šuplíku. Jo fakt jí nechci využívat a to že mi kreditní karta zku**** bonitu už nikdo nebude řešit...

    Utíkejte od této banky vy, co s nimi ještě nemáte žádnou zkušenost a vy co zvažujete udělat hloupost jako koupit cokoliv na splátky na alze která s touto bankou spolupracuje, nebo nedej bůh si cokoliv od této banky pořídit zavolejte si jen tak pro zajímavost na infolinku, bez toho aniž by jste řekli že máte zájem o produkt, vymetou s váma jako s poslední troskou.

    Hellobank skončí tak rychle, jak rychle se přejmenoval z Cetelemu na Hello. Ještě chvíli bude vedení Hellobank zaměstnávat tak neschopné lidi na infolince a můžou se přejmenovat na Goodbye Bank.
    Přeji vám hezký den.

  • 31. 5. 2018 9:33

    folwi (neregistrovaný) 82.117.130.---

    Mám podobnou zkušenost.Špatně zadaný VS a zaslání peněz zpět řešíme již 14 dní!!!! Infolinka to je katastrofa,jak e-mailem ,tak ústně. Rozepisovat se nebudu,vše bylo uvedeno podobně v předchozím příspěvku. NIKDY NIKDY tuto pseudo BANKU!!!!!

  • 1. 1. 2019 22:15

    ppp (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz

    to je zajimavy ze u nas nikdy nebyl problem .. cela splatka se da splatit bez zbytecnych poplatku.. kazdy mesic se daji poslat ruzne penize, samozrejme se musi poslalt minimalni castka na kterou se clovek domluvil.. ale nikdy jsme nemeli problem.. ba naopak vzdycky vsechno v pohode..

    tohle uz jsem nekolikrat zazil, ze si vzdycky stezuji a placou ty co neplati a maji treba patou pujcku,..

    HELLO BANK je super vec

  • 12. 2. 2019 13:55

    Jaromir

    Jsem volal opakovaně na infolinku a psal emaily na podporu ohledně zřízení kreditní karty.

    Naprosto otřesná zkušenost!

    1 ze 4 lidí podal kompletní a úplné informace o poplatcích včetně poplatku za přistavení úvěru.
    2 lidi ze 4 mi poplatek zatajili a vychválili naopak co je zdarma
    jedna ženská byla VELMI nepříjemná, tón ve stylu "ty jsi malý blbec a co otravuješ", několikrát po mě chtěla číslo kreditky i když jsem ji řekl, že se teprve zajímám o poplatky a ještě ji nemám, prostě hnus.

    Takhle si seriózní a milou banku opravdu nepředstavuji.

    Připojuji se k tomu, ať si před zřízením jakéhokoliv produktu zavoláte na infolinku, to co zažijete Vás dokonale odradí, dobrá směska neinformovanosti, naprosto neasertivního hnusného jednání ve stylu, ty jsi povl. Jako co to má být, já jsem velmi bonitní klient, mám značný nadbytek peněz a oni s Vámi jednají jako s nějakou špínou co neplatí dluhy, asi jsou na to zvyklí z vymáhání pohledávek, a to u nich ani nemám žádný úvěrový produkt.

    Tohle jednání mě tak naštvalo, že jediný produkt, který jsem u nich kdy měl - běžný účet, dneska ruším.

    A fakt si nedokážu představit u nich mít nedej bože úvěr a nebo kreditku, naprostý hnus z kterého je mi ještě teď blbě.

    P.S.: napočítal jsem 63 ceníků a kreditní karta je vedena v oddílu pod revolvingovými úvěrovými produktu.

    Tohle je fakt banka pro masochistické fajnšmekry či adrenalinové šílence.

  • 27. 7. 2018 16:06

    Mike (neregistrovaný) ---.o2.cz

    S Hello bank (Cetelem) už nechci mít v životě nic společného. Využil jsem nabídky od Euronics na splátky bez navýšení.
    Aniž bych požadoval, nebo měl možnost odškrtnout tuto možnost mi přišla od nich kreditní karta na 50000. Bohužel jsem si trouba pořádně nepřečetl ta písmenka pod smlouvou, a místo úvěru na 7000 se rázem stal revolvingový úvěr na 50000. Díky tomu mi banka neschválila konsolidaci. Karta, která v životě nebyla aktivována byla předána na pobočce a úvěr doplacen.

    Bankéřka se mnou na pobočce na papír A4 propiskou (jak v době kamenné) napsala žádost o zrušení kreditní karty a sdělila, že jakmile peníze přijdou k nim na účet, zašle mi potrvrzení. Po dvou dnech stále nic nemají připsáno a potvrzení prý posílají písemně jen na vyžádání.

    Radím si s takto neseriózní společností nic nezačínat.

  • 13. 11. 2018 13:27

    Roman 45 (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz

    Jsou horší jak fašisty. Arogantní operátoři,hlavně paní Jandová.Nenechsji vás vůbec mluvit a když tak to paní Jandová okamžitě pokládá.Zapomnel jsem zadat var.symbol a uz jsem neplatic i kdyz penize maji na jejich účtu s jménem odesílatel.mi­michodem jsem zaslal opis účtu o provedení platby a hnedka arogantní paní Jansova mě řekla že to není úřední doklad. Tak nevím co je podle paní Jansove a dalších arogantnich operátorů z hello bank-cetelem uredni doklad.mozna sama nevi a i ty ostatni cviceny opice z hello bank

  • 5. 2. 2019 22:48

    Jiřina (neregistrovaný) 2a02:8308:c03e:----:----:----:----:----

    Bohužel přesně tuto zkusenost mám také.
    Koupila jsem si na splátky myčku. Z velkoryse pujcenych 12tis korun, jsem se rázem stala čip zákazníkem s limitem na kreditní kartě 70tis. Kč.
    Kreditní kartu jsem ne otevřela ani z obálky, v životě ji nepoužil a najednou koukám, že mi tzv. Hradu splátky úvěru. No když jsem byla se splatkou v prodlení pár dní. Karta se hned velkoryse rozhodla, že to za mě zaplatí. A ja v tu chvíli ani netušila, že dlužím teď už na kartě. Kde Vám nemusím, říkat o denní úrokové sazbě.
    Vytocena z naprosto neprehledneho a nekonečného inkasovani plateb za kreditní kartu, kterou jsem nikdy nechtela, jsem místo 12tis. Zaplatila 14tisic.
    Kartu můžu vypovědět v patek. Až si prý sectou, že to mám už uhrazene. A pak to mohu snad vypovědět.
    Dnes se vypovídá i to, o co člověk nikdy nezadal.
    Mam noční můru co takhle banka vymyslela a hlavně z toho jestli mi kreditka třeba nehlida úhrady elektřiny a velkoryse je neplatí za mě.
    Už nikdy si nic nesjednam přes internet.
    Všem na vědomí a čestně. Jiřina

  • 11. 4. 2019 8:16

    Jay (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz

    Je vidět, že jsme se ještě neposunuli dál ve vnímání kreditních karet. Rád bych poukázal na to, že kreditní karta je velmi dobrý platební nástroj, pokud se umí používat. Každý se toho boji, byť ji ani nevyzkoušeli a nechávají se ovlivnit médii a lidmi, kteří kartu vyuzili kartu jako úvěr, celou částku vyčerpali a nekonečně spláceli. Karta je především určena k placení například každodenních nákupů, ať už potravin, pohonných hmot, oblečení atd. V neposlední řadě je bezpečné s ní platit na internetu. Plno z nás využívá cizí eshopy a občas se stane, že z účtu zmizí nesmyslná částka v cizí měně. Když se nám to stane, jdeme do banky nahlásit neoprávněnou transakci, no jo, ale pokud je to větší částka a nemáme dost v rezerve, může nám to způsobit komplikace. Pokud ale zneužijí kreditní kartu, jedná se v uvozovkách o peníze banky a vy tak nepřijdete o peníze na účtu. Ve většině případů pak po vyřešení reklamace peníze vrátí banka zpět na kreditní kartu. Většina kreditních karet má tzv. bezúročné období po kterou mohu čerpat prostředky bez úroku. Pokud vyčerpanou častku za dané období splatim (většinou je to měsíc) není co řešit. Využil jsem peníze banky a ještě k tomu různé benefity, každá banka to má jinak. Já naprikad u své banky dostávám z každého nákupu 1% zpět a v rámci účtu neplatim ani poplatek za kartu. Je potřeba říci důležité pravidlo, že čerpám tolik, kolik jsem schopen vrátit. Například když měsíčně utratim 8000,- tak těch 8000,- vrátím. Někdo může oponovat, že to nebudou hlídat, kdy mají zaplatit celou částku. Dnes většina bank umožňuje 100% inkaso, kdy se v datu splátky uhradí celá vyčerpaná částka za minulé období. Další benefit je takový, že to, že vám někdy schválili kreditní kartu, buduje vaší bonitu. Naprikad v USA, ale i jinde ve světě je kreditka vnímána jako produkt, který je schválen prověřenému klientovi a můžou mu tak důvěřovat. To, že se všichni karty boji značí neznalost a nezkusenost. Je před námi je ještě dlouhá cesta, abychom se posunuli ve finanční gramotnosti vpřed a nenechali se ovlivňovat strašáky, o kterých se mluví, ale nikdo je neviděl. A konkrétně co se týká nákupu věci na splátky, při které může být i kreditní karta u Hello bank, tak každý má možnost pročíst celou smlouvu a je tam políčko, které když vyplníte, souhlasíte s vydáním kreditní karty, pokud by byla schválena. A argument, že je otrava pak psát písemně o ukončení karty, je nesmysl. Tak pokud už si vůbec beru něco na splátky, tak holt je potreba v případě nevyužívami karty udělat ten krok a napsat písemnou výpověď. Navíc vše se dá zařídit online. Je potřeba se na věci dívat i jiným pohledem, trochu popřemýšlet, jestli se věci nedají dát i jinak.

  • 28. 7. 2018 0:13

    JHKJKJK (neregistrovaný) 185.215.20.---

    Nedoporučuji. Podvodné jednání. Splátky BEZ Navýšení
    Návrh smluvy kterou vám dá v obchodě prodejce - bez pojištění a pak do smlouvy
    kterou vám dají podepsat je vpašované pojištění, když se ozvete, tvrdí že to tam bylo
    a že máte podepsáno!!! takže za rok si napálí přes 600 za nic, protože to pojištění je K HOV*NU
    JIŽ NIKDY
    JSOU TO ŠMEDI. RUCE PRYČ !!!!

  • 30. 7. 2018 21:56

    Jenda (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Momentalne s nima nemam zadny problem-nebot platim vcas a bez zadnych prodlev:).

  • 7. 8. 2018 13:04

    John (neregistrovaný) ---.212.broadband18.iol.cz

    Z Cetelemu je tu Hello Bank. ŘÍkal jsme si OK.
    Jsou to naprostí neschopáci a ignoranti.
    Již 7 dnů je žádám o smlouvu ke kreditní kartě. Výsledek je nula.
    Neustále mě utvrzují, že mi odpoví v nejbližším možném termínu. Takřka už znám všechny operátory.

    V jediném, v čem jsou jedineční je to, že vás druhý den upozorní na to, že jste jeden den v pravidelné splátce,
    a že si musí naúčtovat administrativní poplatek 600,- Kč za opožděnou platbu.
    Z výpisu jsem pak zjistil, že mi sebrali všechny výhody, které jsem měl u Celelemu (odměny za nákup, nižší úrok, ...)

  • 7. 8. 2018 15:34

    Jana (neregistrovaný) 188.122.212.---

    Také bych napsala zkušenost. Koupila jsem si notebook na splátky, čekala jsem na nižší úrok a nakonec byla na pár dní akce 0% úrok. Tak jsem koupila, táhlo se to, čekalo se na naskladnění, nakonec notebook přišel. A já pořád čekala na podklady ke splátkách. Euronics napsal, ať se obrátím na Hello, od nich prý to je. Mezitím mi do emailu pořád chodily nějaké kódy, vstupy, internetové bankovnictví.
    Nakonec jsem zjistila, že na moje jméno založili bankovní účet, udělali kreditní kartu a založili úvěr v hodnotě 45 000 Kč. Podotýkám, že notebook mě i s myší, obalem a vším kolem stál 9700 Kč. Vysvětlila jsem jim, že jsem vážně nemocná, budu žádat o důchod a úvěr na operaci a jiné věci kolem nemoci a že mi může toto situaci hodně zkomplikovat. Oni mi tvrdí, že to je výhodné a že jsem to podepsala. Upozornila jsem je na to, že i když je karta neaktivní, tak stejně jako když jsme žádali o hypotéku, vyjedou si o vás vše a ty karty, i když nejsou používané, vidí. Nám takto zamítli hypotéku, protože na nás s partnerem byly kdysi vydané nějaké 4 karty. Dříve normálně chodily do schránky karty (Premia, Cetelem...) na nich 100 000 Kč a ono i to je brané jako úvěr. Museli jsme všude žádat o zrušení, potvrzení a hypotéka se protáhla o několik měsíců.
    Požádala jsem je znovu, aby vše zrušili, že chci pouze splatit notebook, ale nepotřebuji k tomu
    nějaké karty, bankovní účty a úvěry. Není s nimi zatím vůbec řeč. Jsem z toho zoufalá :(

  • 29. 8. 2018 17:05

    Martin (neregistrovaný) 194.108.200.---

    Obavam se, ze problem bude spise v tom, co jste u Euronics podepsala. Oni (banka) vam ty produkty nemuzou bez vaseho vedomi jen tak podstrcit, na vsechno musi mit vas podpis.

    Je to smutne, ale nezbyva nez doporucit lidem, aby si opravdu prvni precetli, co podepisuji..

  • 11. 9. 2018 10:17

    Jana (neregistrovaný) 188.122.212.---

    No právě, že pokud se v Euronics optáte, zkusila jsem to i v ALZA, tak nejsou schopni odpovědět. Tvrdí, že ASI to tam je skryto (ten revolving s kreditkuou), ale že to není nikde evidováno, že na vás je úvěr a kreditku stačí neaktivovat. Což není pravda. Také nikde u úvěru na stránkách prodejce nemá uvedeno, že je to společně s revolvingem. Pokud se dotazujete v Hello, kde to jde odškrtnout (protože údajně to tam někde schované je), tak vám neodpoví konkrétně, jen odpoví tak věci kolem, jak je to výhodné, jak je fajn mít rezervu finanční a že není se čeho bát. Když jsem jim napsala, jestli jim dochází, jaký na tom je úrok, tak odpoví zase podobnou větou. Podle mě jsou všichni proškoleni. Protože mi odpovědělo víc lidí,protože jsem dotaz poslala několikrát a všichni vlastně napsali skoro to stejné.

  • 28. 8. 2018 16:46

    Ríša (neregistrovaný) 217.30.64.---

    Mám u nich jen běžný účet s debetní kartou a bez problémů. Nejspíš to bude i tím, že jsem s nimi nepotřeboval nic řešit. Už jen doladit otisk prstu v mobilní aplikaci, android pay, případně embosované debetní karty pro placení v zahraničí a budu spokojen.

  • 30. 8. 2018 10:01

    Jarda (neregistrovaný) ---.eurotel.cz

    Názor na Hello Bank.
    Od doby ,kdy došlo ke změně z Cetelemu na Hello Bank špatně funguje klientská zóna. Nejde se tam přihlásit a když jsem na to poukazoval na info lince,tak mi neustále sdělují,že to zlepší apod. Zadali mi totiž údajně jiné tel.číslo,takže heslo mi prý chodí na jiné tel.číslo. Již jsem na to upozorňoval i písemně a tento stav trvá již několik měsíců a stále nejsou schopni zjednat nápravu. Cetelem byl oproti tomuto zlatý,tam vše fungovalo jak mělo.

  • 2. 11. 2018 16:22

    Mamut (neregistrovaný) ---.nat.epc.tmcz.cz

    Je to otřes co si dovolují jednu splátku by chtěli nejmíň 3 a není s nimi kloudna domluva lidi obraťte se radši na jinou společnost. Zlatej Corelem.

  • 21. 11. 2018 16:54

    Ifka (neregistrovaný) ---.60.broadband10.iol.cz

    Mám s Hello bank otřesnou zkušenost. Splatila jsem na základě telefonického urgování na infolince svůj úvěr ( podotýkám jen 6270,-). Na maily mi nereagovali. A prý jsem platbu poslala přes špatné variabilní číslo, které není shodné s mým úvěrem, protože mi taky založili kartu, kterou jsem nechtěla a určitě jsme v obchodě nezaškrtli /byl se mnou i manžel/ Platbu přijali a po 10 měsících mi přišla první a poslední upomínka + 600,- vymáhání dlužné částky. Když jsem žádala,aby mi částku k splacení a číslo účtu a variabilní číslo poslali poštou nebo mailem, tak to nejde. Je divné, že splacení uděláme na základě nějakého telefonu. Operátoři jsou jako automat, naučené fráze a žádná lidskost!!! Moje stížnost, se řešila 3 týdny a o to se mi zase navýšila částka splacení!!! A to mě ještě prý čeká zrušení kreditní karty, kterou fyzicky ani nemám, protože mi nepřišla. To je asi nějaká virtuální karta, nevím!!!???

  • 30. 12. 2018 4:19

    Petr (neregistrovaný) ---.matrigo.net

    Zatím s nimi nemám problém. Mám jen spořící účet. Časem se ukáže

  • 8. 1. 2019 14:05

    levka (neregistrovaný) 185.17.212.---

    Naprostá tragedie, nedoporučuji. Pečlivě zvažte, než podepíšete jakoukoli smlouvu s touto pseudo bankou. Bohužel jsem podepsala, pouze na rok a už měsíc čekám na zaslání smlouvy v listinné podobě. Blíží se termín první splátky a já pořád nemám v ruce podklady k platbě. Samozřejmě je mi jasné, že se jeden den zpozdím a budou komunikovat okamžitě. Žádala jsem pouze o změnu adresy pro zaslání, nejprve přes email a poté přes telefonickou linku, kde jsem se identifikovala rodným číslem, což už dnes také není běžné, nestačilo jim to. Prý mě pod ním v systému nedohledají. Dožadovali se čísla úvěru, bohužel jsem podepsanou smlouvu z prodejny u sebe neměla. Nestačil jim ani jiný způsob ověření, který je v jiných bankách naprosto dostačující. Nakonec mi arogantní slečna na lince řekla, ať se nerozčiluju a nadiktuji jí adresu, že mi to pošlou. Najednou ochrana klienta potřeba nebyla. I přesto jsem napsala stížnost na postup a chování zaměstnankyně banky přes email. A opět stejná reakce, prý když žádám, musím se ověřovat číslem smlouvy, číslem úvěru atp. Přesto že o nic nežádám, nýbrž si jen stěžuji. A podklady k platbě pořád nemám. Opravdu hrůza. S něčím podobným jsem se ještě nesetkala!

  • 11. 1. 2019 9:40

    Tomáš (neregistrovaný) ---.dsl.sky.cz

    Tak špatnou zkušenost se založením spořícího účtu na internetu jsem jinde neměl. Jinde ověří dodané dokumenty do druhého dne, tady to trvá tak čtyři dny. Na e-mail s dotazem Vám milostivě odpoví po třech dnech.
    Vrchol všeho byl požadavek na výpis z účtu, ze kterého odešla první platba, potřebná pro založení účtu. Ta byla poukázána z účtu vedeného na jinou osobu než majitele spořící účtu v Hello bank a byl to pro ně nepřekonatelný problém akceptovat.
    Pracovnice ostravské pobočky je navíc naprosto nekompetentní a pomalá.
    Opravdu lituji času, který jsem věnoval zřízení spořícího účtu v této bance, leč mám ponaučení pro příště. Jejich zákaznický servis je katastrofální a úroveň služeb jako před deseti a více lety.

  • 11. 1. 2019 17:05

    lyžař (neregistrovaný) 185.67.191.---

    Ahoj ,
    i já jsem si chtěl založit přes internet spořící účet.Po zadání všech požadovaných údajů je napsáno v postupu,že mi na emailovou adresu pošlou název mého účtu do internetového bankovnictví a sms heslo.Na email přišla pouze zpráva Váš účet byl úspěšně vytvořen ,ale název účtu ne.V textu nebylo nic! Poslal jsem jim o tom e-mail.Odepsali, že chtějí další údaj Jméno a příjmení a datum narození. Tak jsem jim ho poslal a už se neozvali! Zjevně odpovědi píše automat.
    To je snad nejhorší banka, s kterou jsem se setkal ,tady nemají zájem o klienty.

  • 15. 1. 2019 18:41

    Václav (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz

    Zdravím,
    já osobně zatím s hello bank nemám žádný problém. Využívám kreditku, která mi jako mnohým dalším byla kdysy vytvořena v elektru, při koupi NB na splátky. V tomto případě myslím, že je to ale chybou prodavačky v elektru, která mi věc řádně nevysvětlila a samozřejmě také chyba mé neznalosti. Tehdy mi tvrdila, že je to klasický prodej na splátky a že mi akorát přijde splátková karta kterou ale nemusím využívat. O žádné kreditce se nezmínila a mě to netrklo, ač mělo. Takže za mě toto chyba banky není. Kreditku dnes rád využívám, zatím naprostá spokojenost. Mám zde také spořící účet. Založení bez problémů. Vše co potřebuji se mi zatím podařilo vyřešit bez komplikací po telefonu. Samozřejmě uvidíme jak to bude vypadat až kreditku jednou budu chtít zrušit nebo snížit úvěrový rámec. Zatím ale vše v pohodě.

  • 21. 1. 2019 9:16

    bez přezdívky

    Ahoj,
    no já bych si právě chtěl otevřít jen ten spořící účet:
    https://www.hellobank.cz/ucty/open-savings-account#!/openSavingAccount

    úvěr nechci, díval jsem se do podmínek a nic záludného jsem tam nenašel. Mám jen obavu z nějakých skrytých poplatků za pojištění, nebo že mě budou tlačit do nějakých úvěrů, když je to Cetelem ...

  • 22. 1. 2019 9:50

    MNEWTON (neregistrovaný) 91.231.171.---

    Zdravím, taky o tom přemýšlím, když čtu ty komentáře, trochu mě to odradilo, na druhou stranu při aktuálním zhodnocení na spořícím účtu se tak "vysoko" jinde nedostanu. Pokud tam ty peníze budou ležet a sem tam si pošlu část zpět, tak tak neočekávám problém. Byl by fajn, kdyby někdo ten účet mel založený a podělil se..

  • 22. 1. 2019 11:45

    bez přezdívky

    No právě u Air mám 1% a musím používat kartu, takto by tam bylo 1,5% bez karty, odradilo mě, že jsem si to zakládal online, tudíž tam musím naskenovat dokumenty, tak aby mi pak někde "nelítaly" s nějakým úvěrem na noze :-D Ale asi zajdu to dokončit na pobočku a uvidím. Ty negativní komenty byly spíš s infolinkou, ale já bych tam měl jen šablonu s jedním odchozím účtem a jinak nic tak nepředpokládám že bych řešil nějaký špatný VS

  • 20. 2. 2019 20:54

    Prostě Black (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Ahoj, když čtu ty negativní recenze, tak se docela hrozím co je to za banku :D
    Každopádně mám u nich založený osobní a spořící účet a zatím nebyl problém, než jsem účet založil, posílal jsem jim email kvůli pár informacím, do druhého dne mi klasicky odepsali. Pak jsem volal na infolinku kvůli aktivaci účtu a též bez problémů, vše mi bylo vysvětleno.
    Takže ohledně klasických účtů asi s bankou nebude problém, uvidím do budoucna, ale zatím jsem spokojený.

  • 24. 2. 2019 2:50

    random (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Založení účtu, negativní zkušenost. Účet jsem si nezaložil...
    Dobrý den,
    rád bych se podělil o svou zkušenost s Hello Bank. Chtěl jsem si založit účet, ale po přijetí na adresu "pobočky" jsem zjistil, že je téměř nedohledatelná. Na dané adrese žádná informace, kde přesně se nachází a ani na jejich stránkách není uvedeno umístění v rámci budovy natožpak nedej bože telefonní číslo na obchodního zástupce na dané pobočce. Na infolince HelloBank nejprve netušili, že na dané adrese mají pobočku než se asi podívali na své vlastní stránky... no a samozřejmě nebyli schopni dát nějaké telefonní číslo. Tímto můj první pokus skončil. Po jisté době se ozval zástupce dané "pobočky" a upřesnil umístění, takže jsem učinil pokus druhý. Po nalezení "pobočky" (Stůl a židle skryté za paravanem uprostřed obchodní plochy zcela jiné firmy.), bohužel i tento pokus selhal, protože byla po mě požadována kopie občanského průkazu a tu nedávám nikomu (kromě zákonem určeným, např. PČR,...). Nemám kopii u žádné z více jak osmi finančních institucí a ani jinde. Není to povinnost, zákon to bankám nenařizuje, pouze umožňuje. Bohužel nevím, zda banka může vyžadovat kopii OP jako součást obchodních podmínek (a bez kopie odmítnout poskytování služeb) nebo zda to možné není. Nikde jsem to nenašel. Nicméně každá finanční instituce, u které mám nějaké služby, si po mém nesouhlasu s kopií OP udělala opis, a tak nevím proč by zrovna HelloBank měla být výjimkou... Takže závěrem má druhá návštěva skončila opět neúspěchem. S HelloBank mám tedy negativní zkušenosti a to ani nemám jejich produkt či služby. HelloBank svým přístupem ve mě nevzbuzuje důvěru a tak si říkám, že když mě "osud" dvakrát varoval, tak bych se této "bance" měl nejspíš vyhýbat...

  • 24. 2. 2019 22:25

    Jan Kotek, Karlovy Vary (neregistrovaný) ---.212.broadband18.iol.cz

    Všem! Nejhorší komunikace. Najdou si vždy "x" důvodů, proč neodpovědět.

  • 26. 2. 2019 10:46

    Eddie (neregistrovaný) ---.freepoint.cz

    Co udelat s kreditni kartou od Hello Bank kterou jsem si neobednal a kterou nepotrebuji?!!!
    Diky za informaci.

  • 28. 2. 2019 16:59

    Spotřebitel (neregistrovaný) 109.224.69.---

    Dnes jsem si na eshopu objednal TV pomocí splátek bez navýšení na 10 měs a dokumenty jsem schvaloval a odesílal elektronicky a v každém případě v posledním kroku byla možnost nezaškrnutí políčka "souhlasím s poskytnutím revolvingového úvěru".Teď se nechám překvapit jak to dopadne :-)