Vlákno názorů k článku Ahoj banko! Z Cetelem se stala „Hello Bank!“ od Taenris - Nikdy jsem nepsal na nic recenzi ať už...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 4. 2018 1:12

    Taenris (neregistrovaný)

    Nikdy jsem nepsal na nic recenzi ať už negativní nebo pozitivní, vždy mi to bylo nějak jedno.. Když už se mnou někdo vyje*al tak jsem prostě jejich služby přestal využívat a dál se nestaral. Zároveň když už jsem někde byl spokojený využívám tam co nejvíce služeb co to jde, to je za mě nejlepší doporučení které mohu sám za sebe udělat.
    V hellobank jsem nyní přesně 5 měsíců. A řeknu Vám každý den lituji že jsem tuto největší chybu ve svém životě udělal. Každý měsíc jiný problém, a bohužel né z mojí strany. Posíláte něco na jejich centrálu s urgencí na řešení ? Ignore. A když už voláte na jejich infolinku, tak se dozvíte že papír někam založili a musím ho poslat znova. Jednou ok beru stane se, zítra ( dnes je neděle ) jdu znovu na poštu PO TŘETÍ posílat blbou žádost, kterou jiná banka má vyřešenou za dopoledne, jelikož pobočky jiných bank jsou na každém rohu !!! A i když jsem cokoliv řešil s konkurencí odpověď okamžitě. Jsem naprosto nespokojený, nyní se už směju nad tím jak někdo říká že hellobank je konkurent pro ostatní banky.
    Vrchol všeho a moje největší nespokojenost plynne z toho, jací operátorky zvedají v hellobank telefony. Řeknu vám.. Něco tak strašného jsem v životě nezažil. Je libo aby vám v bance zvedala telefon polka, která nerozumí česky ? Jděte do hellobank. Ale to je jedno s ní se dalo povídat a byla příjemná. Posledních 14 dnů řeším problém ohledně špatně odeslané platby a špatného VS. Myslíte že to s vámi chce operátorka řešit ? Ne.
    1. Hovor: Operátorka nepříjemná stylem, bože co otravuješ blbečku kdyby jsi zadal platbu správně vůbec mi nevoláš a já dál můžu hrát solitair na svém počítači. Naprosto nic jsme nevyřešili, hovor jsem po 15 min položil s tím že jsem něco odkejval jen abych už nemusel tu aroganci trpět.
    2. Hovor: Operátorka zvedla telefon a po ověření na mě spustila že jsem volal již před týdnem s její kolegyní že tam vidí zápis o čem jsme se bavili a začala mi vykládat takové nesmysli, že jsem jen kroutil hlavou a říkal jí do telefonu takhle to nebylo. Neustále vykládala že si může hovor poslechnout ( to já taky všechny mé hovory jsou nahrávané ). Když jsem řekl co a jak a jak by to šlo vyřešit, operátorka na mě prosím začala řvát do telefonu, stylem jestli jsem nechápavej trotl a že to lehkou cestou nepůjde !! Musí se to udělat tak a tak. Ok ok ok. Chápu, firemní postupy, také to máme v naší firmě u které jsem zaměstnán, ovšem když jim řeknu z jakého účtu jsem platbu odeslal, pod jakým variabilním symbolem a operátorka číslo 1 řekla že platbu vidí ale musím zaslat výpis z účtu ze kterého jsem to odeslal tak to považuju za vyřízené. Né že mi operátorka číslo 2 začne diktovat nějaké právní blbosti do telefonu, proč a jak to nejde vyřešit, že musím donést na jejich centrálu čestné prohlášení a další píč***. V 21. století to snad ani nemyslí vážně ?

    OK abych to shrnul.
    Okrást klienta, udělat z něj blbce, naprostá neschopnost cokoliv vyřešit, naprostá neochota operátorek, absolutně arogantní na infolince - Předtím než na tuto banku zavoláte velmi vám doporučuji zavolat si tam jen pro info ať víte s čím budete mít v budoucnosti čest.
    Po mé zkušenosti jsem minulý týden šel pro zajímavost do jiné banky, dopadlo to tak že již řeším převod jak svého běžného účtu, tak kreditky, úvěrového účtu a veškerých dalších služeb. Pro zajímavost ČS mi nabídla o 23% menší úrok než Hellobank, asi takhle se banka plná výhod chová.

    O tom že vám vytvoří kreditní kartu která se každý měsíc úročí bez vašeho vědomí, bez podpisu nebo souhlasu.. a když tam voláte proč to kua udělali, tak vám arogantní operátorka řekne, že se k tomu nemůže vyjadřovat a jestli kartu nechci ať si jí nechám v šuplíku. Jo fakt jí nechci využívat a to že mi kreditní karta zku**** bonitu už nikdo nebude řešit...

    Utíkejte od této banky vy, co s nimi ještě nemáte žádnou zkušenost a vy co zvažujete udělat hloupost jako koupit cokoliv na splátky na alze která s touto bankou spolupracuje, nebo nedej bůh si cokoliv od této banky pořídit zavolejte si jen tak pro zajímavost na infolinku, bez toho aniž by jste řekli že máte zájem o produkt, vymetou s váma jako s poslední troskou.

    Hellobank skončí tak rychle, jak rychle se přejmenoval z Cetelemu na Hello. Ještě chvíli bude vedení Hellobank zaměstnávat tak neschopné lidi na infolince a můžou se přejmenovat na Goodbye Bank.
    Přeji vám hezký den.

  • 31. 5. 2018 9:33

    folwi (neregistrovaný)

    Mám podobnou zkušenost.Špatně zadaný VS a zaslání peněz zpět řešíme již 14 dní!!!! Infolinka to je katastrofa,jak e-mailem ,tak ústně. Rozepisovat se nebudu,vše bylo uvedeno podobně v předchozím příspěvku. NIKDY NIKDY tuto pseudo BANKU!!!!!

  • 1. 1. 2019 22:15

    ppp (neregistrovaný)

    to je zajimavy ze u nas nikdy nebyl problem .. cela splatka se da splatit bez zbytecnych poplatku.. kazdy mesic se daji poslat ruzne penize, samozrejme se musi poslalt minimalni castka na kterou se clovek domluvil.. ale nikdy jsme nemeli problem.. ba naopak vzdycky vsechno v pohode..

    tohle uz jsem nekolikrat zazil, ze si vzdycky stezuji a placou ty co neplati a maji treba patou pujcku,..

    HELLO BANK je super vec

  • 12. 2. 2019 13:55

    Jaromir

    Jsem volal opakovaně na infolinku a psal emaily na podporu ohledně zřízení kreditní karty.

    Naprosto otřesná zkušenost!

    1 ze 4 lidí podal kompletní a úplné informace o poplatcích včetně poplatku za přistavení úvěru.
    2 lidi ze 4 mi poplatek zatajili a vychválili naopak co je zdarma
    jedna ženská byla VELMI nepříjemná, tón ve stylu "ty jsi malý blbec a co otravuješ", několikrát po mě chtěla číslo kreditky i když jsem ji řekl, že se teprve zajímám o poplatky a ještě ji nemám, prostě hnus.

    Takhle si seriózní a milou banku opravdu nepředstavuji.

    Připojuji se k tomu, ať si před zřízením jakéhokoliv produktu zavoláte na infolinku, to co zažijete Vás dokonale odradí, dobrá směska neinformovanosti, naprosto neasertivního hnusného jednání ve stylu, ty jsi povl. Jako co to má být, já jsem velmi bonitní klient, mám značný nadbytek peněz a oni s Vámi jednají jako s nějakou špínou co neplatí dluhy, asi jsou na to zvyklí z vymáhání pohledávek, a to u nich ani nemám žádný úvěrový produkt.

    Tohle jednání mě tak naštvalo, že jediný produkt, který jsem u nich kdy měl - běžný účet, dneska ruším.

    A fakt si nedokážu představit u nich mít nedej bože úvěr a nebo kreditku, naprostý hnus z kterého je mi ještě teď blbě.

    P.S.: napočítal jsem 63 ceníků a kreditní karta je vedena v oddílu pod revolvingovými úvěrovými produktu.

    Tohle je fakt banka pro masochistické fajnšmekry či adrenalinové šílence.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).