S tím bych souhlasil. Když se rozhodnu něco koupit, vím proč a vím, i jakou to má cenu. Nikoli tu, co mi nabízí obchod, ale tu skutečnou. Udělám si určitou rešerší a po zvážení všech pro a proti to koupím. Ceny na Alze jsou pro mě přijatelné, několikrát jsem tam nakoupil a maximální spokojenost. Výměna zboží v tom 14 termínu naprosto bez problémů. Ovšem protože předem eliminuji všechna rizika, tak trochu s tím i počítám a zboží řádně otestuji a zakoupím skoro vždycky u dražších věcí i prodlouženou záruku. Kdysi jsem v tomto segmentu i podnikal a znám i pohled z druhé strany. Rady, jak s prominutím ochcat prodejce jsou mi proti srsti. Vždycky se řídím rozumem a právem. A také trochu etikou. Zatím jsem nenarazil.
No, to sice není nic morálně skvělého, ale není to nezákonné. Když jí to společnost dovolí. To bych nesměl pít vodu, svítit a spoustu dalších věcí. Každá společnost odlévá zisky jenom aby nemusela platit daně. Ale to neznamená, že když kradou jiné, je tím moje zlodějina omlouvaná.
Na Alze je vidět, jak ji vlastní/řídí spolek vejmrdů... Výdejní místo? Prostor jako kráva, v něm dva znudění hošíci... Jo vy jste si zapomněl objednat k tiskárně kábel? Tak to máte Smolíčka, buď si ho objednejte a přijďte zítra (a zaplatíte příplatek 20,- Kč za vyzvednutí), nebo si ho jděte koupit vedle do Datartu...
Naprosto nechápu, proč na těch výdejních místech nemůžou mít základní sortiment věci za pár kaček - kabely, flashky, paměťové karty...