O změně pojišťovny by lidé uvažovali v případě, kdyby na pojistném ušetřili částku 200 Kč, lidé přitom na životním pojištění platí nejčastěji částku 600 Kč měsíčně s tím, že více než polovina lidí se domnívá, že jim smlouva u životního pojištění vydržení přibližně do důchodového věku. 25 % respondentů přitom nemá pojištění sjednané ani dva roky. Vyplynulo to z výsledků průzkumu, který který pro Pojišťovnu České spořitelny zpracovala společnost Ipsos.
Češi vnímají životní pojištění jako produkt na celý život. Finanční motivaci ale berou jako dobrý důvod pro ukončení stávajícího pojištění a sjednání smlouvy jinde,
říká Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny. Třetina z těch, kteří se již přepojistili, uvádí jako důvod lepší nabídku od finančního poradce,
dodává.