Konečně!!! Do teď jsem trpěl to, že jsem měl dva mobily - O2 se slevou na tarifu a předplacenku od T-mobile. Z jednoho jsem občas odbavoval delší hovory, ale říkal jsem lidem, sem my nevolejte, volejte mi na ten druhý - tenhle nemívám puštěný. Nyní sjednocuji do T-mobile, i když s O2 to nebylo a není lehké: na pobočce - tady to nevyřídíte, musíte zavolat na 800330069. Samozřejmě „musíte" zdůvodnit, proč to chcete udělat, prioč je opouštíte. Zavoláte tam a po zdůvodnění: a tak bychom to mohli udělat, že bychom vám dali slevičku, třeba (nejdřív) 99 Kč a nebo tedy přihodíme slevičku 50 Kč a 500 MB. Mimochodem na tarifu od T-mobile budu mít neomezené volání a SMSky + 1 GB. Další důvod, proč odcházím, jsou reklamy, kterými jste mě pořád bombardovali na oba mobily. To se dá vypnout! Ale o to jsem bezvýsledně žádal už několikrát - operátor kapituloval. Přijde a nebo možná nepřijde vám dopis s kodem, který nám pak zavoláte. Tak přijde nebo nepřijde? Když nepřijde, zavoláte taky! Nemohli byste mi ho pro urychlení a jistotu a taky ušetření papíru a pošty a taky pro mé snadnější přečtení (jsem prakticky nevidomý) poslat ten kod rovnou e-mailem? Nemohli - máme své postupy. Ne, opravdu jsem rád, že je opouštím ... a to radši nebudu ani vzpomínat, co mi dělali, když jsem si v rámci O2 chtěl převést slevu z pevné na mobil a zároveň pevnou zrušit - půl roku jsem chodil s neoprávněně vystavenými fakturami na pointy O2!!! než to pochopili, přestali škemrat, přemlouvat, nabízet slevičšky jako na nějakém asijském trhu a pustili mě - zrušili mi pevnou. Znám i případy, kdy nechtěli lidem převést vůbec telefonní číslo, i když na to je taky zákon. T-mobile za mnou dokonce vysílá se smlouvou kurýra - trochu mi to přijde zbytečné, když by se to dalo vyřešit taky na nějakém T-mobile pointu, ale dobrá. S T-mobile jsem žádný problém nikdy neměl.
Aale abych byl úplně objektivní - sluší se také poděkovat O2, že ještě přibližně asi před rokem a po mnoho let zpět poskytoval nám zdravotně postiženým kromě slevy 200 Kč od státu též svoji slevu cca 200 Kč, což bylo zrušeno tuším teprve před rokem. Nicméně některé zmíněné praktiky a postupy se mi u O2 opravdu nelíbily a navíc to je asi nejdražší operátor.