Hlavní navigace

Zaměstnanci Equa bank nově pomáhají na bezplatné informační lince ke koronaviru

Sdílet

Lenka Kašparová 9. 10. 2020

Pracovníci Equa bank od 9. října 2020 pomáhají ne bezplatné informační lince ke koronaviru 1221, která je součástí systému Chytré karantény. Postupně bude proškoleno 18 zaměstnanců banky. Linka je k dispozici široké veřejnosti a jejím cílem je poskytovat informace ohledně probíhající pandemie. V provozu je každý všední den od 8 do 19 hodin a o víkendech pak od 9 do 16.30 hodin.

V našem Klientském centru máme zkušené telefonní bankéře, proto považujeme za samozřejmé, že své zkušenosti budou moci využít po proškolení na informační lince ke koronaviru 1221, říká Kateřina Petko, ředitelka PR a interní komunikace Equa bank.

Operátoři informační linky zodpovídají veřejnosti dotazy spojené s aktuálně platnými opatřeními a další obecné otázky ohledně koronaviru, které souvisejí například s pravidly karantény či izolace. Pomohou vám také třeba najít nejbližší odběrové místo s volnou kapacitou.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).