Pracovníci Equa bank od 9. října 2020 pomáhají ne bezplatné informační lince ke koronaviru 1221, která je součástí systému Chytré karantény. Postupně bude proškoleno 18 zaměstnanců banky. Linka je k dispozici široké veřejnosti a jejím cílem je poskytovat informace ohledně probíhající pandemie. V provozu je každý všední den od 8 do 19 hodin a o víkendech pak od 9 do 16.30 hodin.
V našem Klientském centru máme zkušené telefonní bankéře, proto považujeme za samozřejmé, že své zkušenosti budou moci využít po proškolení na informační lince ke koronaviru 1221,
říká Kateřina Petko, ředitelka PR a interní komunikace Equa bank.
Operátoři informační linky zodpovídají veřejnosti dotazy spojené s aktuálně platnými opatřeními a další obecné otázky ohledně koronaviru, které souvisejí například s pravidly karantény či izolace. Pomohou vám také třeba najít nejbližší odběrové místo s volnou kapacitou.