Pokud máte založený platební účet v Partners Bance a z nějakého důvodu se rozhodnete pro jeho zrušení, pakliže časem budete chtít nový, Partners Banka vám jej nezaloží. Server Měšec.cz na to upozornil čtenář Pavel.
Nejde přitom o naschvál banky, ale systémovou chybu, kterou se však banka v dohledné době nechystá opravit. Pravděpodobně z kapacitních důvodů a nastavených priorit.
To ostatně banka sama potvrdila: Podle aktuálních informací od kolegů, se jedná o větší technickou chybu. Tato chyba s největší pravděpodobností bohužel během následujících několika týdnů opravena nebude. Vzniklé komplikace mě velmi mrzí, omlouvám se,
napsala klientovi pracovnice kontaktního centra Partners Banky.
Samotnou chybu ukazuje obrázek níže:

Po zrušení účtu v Partners Bance už nový nezaložíte. Při pokusu o nový účet se vám zobrazí toto chybové hlášení. (08/2024)
Po zrušení účtu u Partners Banky si nový nezaložíte, a tedy ani další jiný produkt, jako je spořicí účet, nebo platební karta. Případné zrušení účtu si proto dobře rozmyslete, minimálně do opravy bugu.