Hlavní navigace

Zákazníkům drah vadí zejména zpoždění vlaků

Sdílet

Jiří Velinský 27. 10. 2008

Z nedávného průzkumu Českých drah vyplynulo, že zákazníkům nejvíce vadí zpožďování vlaků a velmi nízká úroveň sociálních zařízení. Jednoznačně nejcitlivěji vnímají naši zákazníci zpoždění vlaků, přestože ho České dráhy mohou ovlivnit jen asi z 20 procent, říká Aleš Ondrůj z marketingového oddělení ČD.

Poměrná spokojenost naopak panuje s úrovní a profesionalitou vlakového personálu. Lidé jsou také ochotní nakupovat jízdenky s využitím internetu. Říkají, že jsou ochotni platit převodem z účtu nebo bankovní kartou.

Více v tiskové zprávě.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).