Hlavní navigace

Zájem o letáky v Česku klesá, čte je šest domácností z deseti

14. 12. 2017

Sdílet

Zájem Čechů o letáky obchodních řetězců klesá. Čte je 61 procent domácností, zatímco v roce 2013 to bylo 76 procent. Vyplývá to ze studie GfK Shopping Monitor 2018.

Klesá i podíl těch, kdo podle letáků nakupují. Od roku 2013 do letoška došlo k poklesu ze 40 na 30 procent. Pětina českých rodin pak má na schránce nápis, že o letáky nestojí.

Podle průzkumu klesl i počet domácností, na které řetězce svými papírovými letáky míří. Nyní je dostává 72 procent domácností.

Na internetu si pak elektronickou verzi letáků prohlíží 15 procent domácností a deset procent podle nich i nakupuje.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autor je redaktorem serveru Peníze.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).