Hlavní navigace

UPC od ledna zdražuje. Služby zdraží na tři etapy

19. 11. 2012

Sdílet

Od 1. ledna 2013 zákazníci společnosti UPC Česká republika budou platit za stejné služby více peněz. Zdražení služeb, nesouvisející se zvýšením sazby DPH, oznámila společnost UPC. Abychom mohli i v příštím roce naplnit Vaše očekávání v maximální možné míře, dochází od 1. ledna 2013 ke zvýšení ceny služeb bez DPH průměrně o 3,5 %, sdělila firma zákazníkům.

Základní zdražení služeb není vysoké, řádově jde o max. 21 Kč měsíčně u nejvyšších balíčků služeb. U ostatních služeb jde o koruny měsíčně. Sama společnost píše, že průměrné zdražení služeb je 3 %.

Jenže nový ceník služeb (po zdražení) je kalkulovaný ještě se stávající 20% sazbou DPH, od nového roku se tak připravte ještě na ceny služeb s DPH vyšší o 1 %. A ani to není všechno. Pokud během roku 2013 dojde k ustanovení zákonné povinnosti odvádět 1% z ceny televizní služby do Státního fondu kinematografie, toto procento opět zaplatí klienti, tentokrát (asi) nejen od UPC.

Příklad rozdílů ceny služeb

Balíček KOMBI KLASIK+ (UPC Fiber Power 30M + DTV Klasik)

  • Cena v roce 2012: 549 Kč měsíčně
  • Cena v roce 2013 po zdražení + vyšší DPH: 574,75 Kč měsíčně (+25,75 Kč)
  • Cena v roce 2013 po zavedení poplatku do Státního fondu kinematografie: orientačně 577,25 Kč měsíčně (+28,25 Kč)

Kompletní ceny služeb UPC pro roky 2012 a 2013 si můžete prohlédnout níže v PDF dokumentech.

Kromě služeb sdraží i tyto administrativní poplatky:

  • Poplatek za připojení po omezení služeb ze 60 Kč na 100 Kč
  • Náhrada nákladů za zaslání upomínky ze 60 Kč na 100 Kč
  • Poplatek za odpojení z důvodu nedoplatku ze 300 Kč na 500 Kč

Pokud se zdražením služeb nesouhlasíte, máte právo toto sdělit UPC písemně na adresu klientského centra, nejpozději do 15. prosince 2012.


Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti osobních financí. Specializuje se na finanční produkty, spotřebitelská témata a oblast dopravy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).