UNIQA pojišťovna radí, jak postupovat při úpadku CK Diamont travel

Sdílet

Městský soud v Praze vydal v pátek 10. června 2016 rozhodnutí o úpadku cestovní kanceláře Diamond travel. Tato cestovní kancelář byla proti úpadku pojištěna u UNIQA pojišťovny, a ta nyní vydala prohlášení, jak postupovat, pokud jste si objednali a uhradili zájezd, který se nerealizoval.

Cestovní kancelář Diamond travel byla u pojišťovny pojištěna pouze do 22. listopadu 2015. Poté už k dohodě o nové pojistné smlouvě nedošlo. Pokud jste si ale objednali a uhradili zájezd v době, kdy ještě pojistná smlouva trvala, máte právo žádat o náhradu uhrazených prostředků. To musíte udělat nejpozději 6 měsíců od rozhodnutí o úpadku, tedy do 10. prosince 2016. Vše musíte podat písemnou formou a doložit výši nároku, který uplatňujete.

Pojišťovna následně vypočítá individuální pojistná plnění podle nárokované celkové výše odškodnění v poměru k výši sjednaného limitu pojištění cestovní kanceláře. Peníze vám pak zašle na účet.

Pokud budete žádost o zaplacení uhrazeného zájezdu posílat, musíte tak učinit na adresu společnosti Fiducia: Národní 10, 110 00 Praha 1.

Kromě toho musíte přiložit:

  • Vyplněný a podepsaný škodní protokol.
  • Originál nebo ověřená kopie cestovní smlouvy uzavřené s CK Diamond travel.
  • Originál nebo ověřená kopie dokladu o úhradě zálohy a plné ceny zájezdu (příjmový doklad CK, bankovní výpis, apod.)

S dotazy, které se týkají této pojistné události, se můžete obracet i na telefonní linku 224 951 561.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Psaním jsem skloubila své znalosti ze studií financí a žurnalistiky. Ráda se učím nové věci, tančím a běhám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).