Hlavní navigace

Účtování jiné ceny než inzerované: Setkal se s tím téměř každý!

Sdílet

Petr Zámečník 18. 6. 2007

83 % čtenářů finančního serveru Měšec.cz, kteří odpověděli na anketní otázku, se setkalo s tím, že jim obchodník naúčtoval jinou cenu, než inzeroval v regále se zbožím nebo na letáku. Zatímco 53 % čtenářů dostalo rozdíl ceny zpět, 30 % nikoli a uhradili tak cenu vyšší.

Dalších 13 % hlasujících uvedlo, že si nevšimli, zda jim obchodník naúčtoval správnou či vyšší cenu. Pouhá 3 % hlasujících prohlásila, že účtovaná cena v obchodech odpovídala ceně inzerované.

O své zkušenosti se můžete poděli i vy v anketě připojené k článku „Kaufland okrádal zákazníky“ i v diskusi.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).