Hlavní navigace

U Kooperativy se lze nyní pojistit i po telefonu

Ivana Ševčíková

Pojišťovna Kooperativa začala svým klientům nově nabízet možnost pojistit se po telefonu. Na bezplatné zelené lince pojišťovny si klienti mohou zatím sjednat pojištění majetku občanů (domů, bytů, domácností a rekreačních objektů), pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou zaměstnavateli, povinné ručení a havarijní pojištění. Jako odměnu získají 10% slevu.

Klient zavolá na naši zelenou linku, operátor se ho vyptá na všechny potřebné údaje a pojištění s klientem uzavře, následně operátor sjedná schůzku s regionálním zástupcem Kooperativy. Ten klientovi zanese hotovou smlouvu v požadovaný čas k podpisu. V některých případech ještě týž den, kdy k nám klient volal. Je-li potřeba, učiní zástupce Kooperativy i další potřebné kroky – např. v havarijním pojištění nezbytnou fyzickou prohlídku vozidla zástupcem pojišťovny, vysvětluje postup uzavření smlouvy Tomáš Szewieczek, ředitel Centra zákaznické podpory Kooperativy.

Zdroj: Tisková zpráva Kooperativy

Našli jste v článku chybu?