Třetina všech ojetých vozidel se v ČR prodá přes internet

Sdílet

Až třetina všech ojetých automobilů, které se prodají v českých autobazarech, je prodána prostřednictvím internetu. Zákazníci pro přístup na webové stránky přitom stále častěji používají tablety a tzv. chytré telefony. Vyplývá to ze statistik společnosti Auto ESA.

Lidé přistupují na firemní webové stránky nejčastěji z prohlížeče Mozilla Firefox a Explorer, ale nástup platforem Android a iOS je velmi razantní. Podle Pavla Foltýna z Auto ESA proto bude v roce 2016 pravděpodobně dominovat přístup na web právě z chytrých telefonů a tabletů. Již nyní totiž téměř 1,5 milionu uživatelů navštěvuje webové stránky z tabletů, přičemž milion jich pochází z České republiky.

Frekvence přístupu na internet stoupá, každý den se k internetu připojí 70 % uživatelů (4 915 409), polovina z nich tráví na internetu více než 8 hodin týdně. Vzrostl podíl extrémně vysokých časů. 27 % uživatelů tráví na internetu týdně více než 16 hodin . Tato čísla podle Pavla Foltýna potvrzují obecný předpoklad, že se výběr zboží bude stále častěji přesouvat z kamenných prodejen do virtuálního prostředí, ojeté vozy nevyjímaje.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Psaním jsem skloubila své znalosti ze studií financí a žurnalistiky. Ráda se učím nové věci, tančím a běhám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).