Třetina cestovek klame klienty, tvrdí ČOI

28. 8. 2012

Sdílet

Podle kontrol České obchodní inspekce (ČOI) třetina cestovních kanceláří klame své klienty, neboť je nedostatečně informuje o jejich právech, poskytuje jim neúplné nebo nepravdivé informace o rozsahu či ceně poskytovaných služeb.

Za prvních 6 měsíců zkontrolovali inspektoři celkem 174 cestovních kanceláří a agentur a porušení jedné nebo více povinností stanovených zejména zákonem o ochraně spotřebitele prokázali v 63 případech, tj. ve 36,2 %, uvádí se v tiskové zprávě ČOI.

Mezi nejčastější prohřešky patřilo neposkytnutí řádných informací o rozsahu, podmínkách a způsobů reklamací. Dále se cestovní kanceláře při uzavírání smluv se spotřebiteli dopouštěly klamavých obchodních praktik. 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Nejčastěji se věnuje tématům z oblasti investování, financí a makroekonomie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).