Na pravý důvod změny asi nebylo těžké přijít. Snaha vytřískat z klientů maximum většinou není nelegální, na druhou stranu by si každá firma měla dobře promyslet, kolik navíc ze změny vytěží a jestli se jí vyplatí naštvat určitý počet svých zákazníků (změna operátora je záležitostí několika minut práce).
Z vyjádření T-Mobilu podle mě budou naštvaní i ti, kteří datový limit nevyčerpají (hlupáky dělá T-Mobile ze všech) a to mi přijde úplně zbytečné. Chápu ale, že PR specialisté něco vyplodit musí (jinak by byli postradatelní) a když je nenapadne něco smysluplného, tak vypustí to nejlepší (často to jediné), co je napadlo.
Ja prodlouzil pausal stim ze my nikdo nerekl ze to nepujde. A vsichni vmem okoli si prave uzavirali pausali aby meli internet,to mohli zustat u twistu. Hruza a des. Nemeli to slibovat meli rikat ze to davaji dobrovolne a ze to muzou vypnout. Ted nastvanym zakaznikum stejne rozdavaji fup zdarma :) ale musi se na infolince poradne nadavat.