Sodexo nově nabízí novou službu nazvanou Přidej kartu. S ní propojíte stravenkovou kartu Gastro Pass Card (GPC) s debetní kartou k běžnému účtu, nebo s kreditní kartou.
Držitelům našich stravenkových karet se stává, že při nákupu potravin nebo platbě v restauraci přečerpají svůj denní limit. Ten jsme kvůli koronavirové epidemii zvýšili na 2000 korun. Musí pak útratu doplácet v hotovosti anebo běžnou platební kartou. Podobný problém může nastat, když nemají na kartě dostatečný zůstatek,
popisuje Tereza Knířová, manažerka komunikace Sodexo Benefity. A právě tento problém má nová služba vyřešit.
Díky propojení s jinou kartou se totiž chybějící částka automaticky doplatí z vašeho běžného účtu či z úvěrového účtu.
Pokud má uživatel na GPC dostatek peněz a vejde se do denního limitu, platí se celá útrata automaticky výhradně ze stravenkového konta. Karta k dalšímu účtu se dostává do hry až v okamžiku, kdy potřebuje překročit denní limit anebo mu už nestačí zůstatek ve stravenkách,
vysvětluje Tereza Knířová.
S GPC je možné propojit debetní i kreditní karty od všech vydavatelů. V jeden okamžik může být připojena jen jedna karta a vše funguje jak při platbách fyzickou kartou, tak i virtuální. Kartu připojíte či odeberete po přihlášení do svého Sodexo Osobním účtu. Pokud byste stravenkovou kartu ztratili, opět ji zablokujete ve svém osobním, účtu Sodexo, čímž zablokujete i k ní navázanou bankovní kartu.
Se službou Peníze zpět můžete u vybraných dodavatelů získat 10 % zpět na svůj stravenkový účet.