Společnost Mastercard vydala své první hudební album Priceless

Sdílet

Priceless Autor: Mastercard Europe SA, organizační složka
Album Priceless z produkce Mastercard a Beatclub

Americká společnost Mastercard vydala ve spolupráci s hudební platformou Beatclub své první hudební album nazvané Priceless. Poprvé ho představila na festivalu kreativity Cannes Lions.

V albu je 10 skladeb od začínajících nadějných umělců z celého světa, přičemž každá z nahrávek má v sobě zakomponovanou zvukovou znělku Mastercard.

V roce 2019 jsme rozšířili prezentaci značky Mastercard o zvukovou identitu. Akustický projev dodává naší značce výrazně nový rozměr a je zásadní součástí toho, jak lidé společnost Mastercard vnímají a jak ji budou vnímat v budoucnosti, uvedl Michal Čarný, generální ředitel společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko. Znělky našly široké uplatnění, setkat se s ní můžete především při placení v obchodě, kdy zvukové logo identifikuje úspěšnou transakci vaší kartou Mastercard. Vytyčili jsme si cíl: vytvořit melodii Mastercard, která bude pro firmu typická, bude ji autenticky vystihovat a zároveň bude použitelná všude na světě a v libovolném hudebním žánru. Nové album Priceless tomu dává další rozměr, dodal Michal Čarný.

Společnost Mastercard  hledala zajímavé interprety spolu s výkonným producentem Niclasem Molinderem. Umělci, kteří měli zájem se na albu podílet, dostali za úkol začlenit melodii značky Mastercard do své písně.  Nakonec uspěli a do alba se dostali hudebníci Michael Rice (Velká Británie), Shiraz (Libanon), Good Harvest (Švédsko), Alma Lake (Kolumbie/USA), Raees (Alžírsko), Tejas (Indie), Nadine Randle (Velká Británie / Švédsko), Tania (Austrálie), Elle B. (USA) a Amaya (Slovinsko).

Platforma Beatclub, v jejíž spolupráci s Mastercard album Priceless vzniklo, patří producentu Timbalandovi a má za cíl podpořit vycházející talenty.  V rámci této spolupráce poskytne Mastercard roční členství na platformě Beatclub stovkám tvůrců ze znevýhodněných komunit.

Toto partnerství je přirozeným vyústěním společného cíle Mastercard a Beatclub, tedy podpory umělců a průmyslu jako celku, vysvětluje Timbaland. Společně povznášíme začínající umělce prostřednictvím hudby a mentoringu. Poskytování platforem, nástrojů a kontaktů pro tvůrce, kteří se mohou věnovat svým vášním, otevírá dveře nespočtu umělců. Ti tak mají šanci proniknout do průmyslu, který jim častokrát hází klacky pod nohy.

Album Priceless si můžete poslechnout na audioplatformě Spotify, která slíbila, že do budouca bude rovněž podporovat talentované začínající umělce, aby jim umožnila spojení s globálním publikem posluchačů a fanoušků.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autorka pracuje jako finanční poradkyně u společnosti Kapitol.