Průměrný obyvatel Česka vlastní téměř dvě (1,79) slevové karty, vyplývá to z průzkumu, který pro GE Money Bank provedla agentura STEM/MARK. Tři čtvrtiny respondentů (77 %), kteří aktivně používají alespoň jednu slevovou kartu, také uvedly, že by jim vyhovovalo spojení věrnostních programů a platebních karet.
Lidé mají velký zájem o výhodnější ceny, a tak hojně využívají věrnostní programy. Sloučení takových programů a platební karty poskytuje zákazníkovi větší pohodlí a komfort při nakupování,
říká Josef Jehlík, Business Development Manager, GE Money Bank.
Z šetření agentury STEM/MARK dále vyplývá, že 27 % respondentů vlastní tři a více věrnostních či slevových karet. Nejvíce těchto programů využívají lidé v rozmezí 20 až 40 let. Lidé ve městech nad 100 000 obyvatel jsou častějšími držiteli věrnostních programů v porovnání s menšími městy. Při nákupech zboží využívají výhodnějších věrnostních programů spíše lidé s ukončenou střední či s vystudovanou vysokou školou.