Slavia pojišťovna mění strukturu provozu, rozšíří se o nový úsek

16. 6. 2025

Sdílet

Slavia pojišťovna Autor: Dalibor Z. Chvátal

Slavia pojišťovna mění svou strukturu. Pojišťovna vytvořila nový úsek provozu, který zastřešuje správu pojištění, Call Centrum a likvidaci pojistných událostí. Podle zprávy pojišťovny jsou změny důsledkem rostoucího počtu klientů a obchodních transakcí a investic do oblasti IT. Ředitelkou nového úseku se stala Michaela Svobodová. Ta pracuje ve Slavii více než 12 let. V minulosti zde vedla taxaci a provize, zastávala pozici ředitelky klientského centra a je také členkou krizového týmu. Od ledna minulého roku působí i ve Výboru pro audit Slavia pojišťovny.

Slavia pojišťovna mění strukturu provozu, rozšíří se o nový úsek

Michaela Svobodová 

Autor: Slavia pojišťovna, a. s.

Likvidaci, kde dochází ke změnám agendy jednotlivých skupin, nově vede Radek Hanák. Zavádí zde novinky týkající se procesů i organizační struktury jednotlivých týmů tohoto oddělení, které zahrnují také digitalizaci, automatizaci procesů a robotizaci. Hanák se v minulosti věnoval soudním sporům, velkým škodám nebo metodické podpoře likvidace pojistných událostí v pojišťovně Allianz. Čtyři roky strávil také v makléřské společnosti Renomia.

Slavia pojišťovna mění strukturu provozu, rozšíří se o nový úsek

Radek Hanák 

Autor: Slavia pojišťovna, a. s.

Provozní centra jsou standardní součástí všech větších finančních společností a tento krok se kvůli růstu nevyhnul ani nám, okomentoval změny generální ředitel a předseda představenstva Slavia pojišťovny Karel Waisser s tím, že jejich cílem je i rychlejší a přívětivější obsluha klientů a efektivnější spolupráce mezi zaměstnanci.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autorka je zástupkyní šéfredaktora serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).