Hlavní navigace

Slavia pojišťovna kvůli koronaviru rozšiřuje asistenční služby k cestovnímu pojištění

Sdílet

Veronika Němcová 30. 9. 2020

Slavia pojišťovna rozšiřuje svoje asistenční služby v rámci cestovního pojištění. Asistenční servis zajišťovaný společností Click2Claim bude nově nonostop, rozšiřuje se také asistence v souvislosti s refundací letenek v případě zrušených letů.

Na asistenční lince, která slouží k řešení letecké, autobusové a železniční dopravy, se dozvíte informace o aktuálních podmínkách a povinnostech v souvislosti s onemocněním COVID-19 v dotčených destinacích, jako jsou:

  • povinnost testů při příjezdu do destinace / při návratu do České republiky  
  • povinnost karantény při příjezdu do destinace / při návratu do České republiky
  • informace o nošení roušek v destinaci
  • rizikovost dané země dle tzv. semaforu a s ní spojená opatření

„Technická asistence v cestovním pojištění nyní zahrnuje ověření nepravidelností a následného odškodnění v letecké, autobusové a železniční dopravě. Dále ale také refundaci letenek za zrušené lety, a to vždy ve formě peněz,“ uvedl ředitel produktového oddělení Slavia pojišťovny Ladislav Bělina.

Asistenční služba podle pojišťovny také spolupracuje s řadou smluvních zdravotnických zařízení po celé České republice i na Slovensku a nabízí pomoc s objednáním na PCR test.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).