Hlavní navigace

SEAT Financial Services nabízí balíček pro nové vozy. Kryje servisní zásahy a náhradní díly

Sdílet

Veronika Doskočilová

Společnosti SEAT Financial Services a Porsche Česká republika začaly nabízet SEAT servisní balíčky. Jedná se o doplňkovou službu, která kryje náklady spojené se servisem a údržbou vozidla. Službu je možné zakoupit jen k novému vozidlu značky SEAT. Na způsobu financování nezáleží, auto je možné platit hotově nebo skrze úvěr.

Náklady spojené se servisem  a výdaje na veškerou předepsanou údržbu pak balíček kryje do 5 let nebo do zvoleného nájezdu kilometrů podle toho, co nastane dříve.

Servisní balíčky jsou dostupné ve dvou variantách – Service a Service Plus. Maximální limit nájezdu kilometrů si u jednotlivých modelů (Mii, Ibiza, Arona, Leon, Leon SC, Leon ST, Leon X-PERIENCE, Leon Cupra, Toledo, Ateca, Alhambra) můžete zvolit, a to 60 000 km, 100 000 km, nebo 150 000 km.

Servisní balíček se vztahuje k VIN kódu daného vozu, nikoli k osobě, která vůz vlastní. Při případném prodeji auta tak balíček může uplatnit i nový majitel.

Balíčky kryjí primárně náklady spojené s předepsanou údržbou vozu, jako jsou inspekční prohlídky zahrnující výměnu oleje, filtrů, případně zapalovacích svíček, doplnění motorového oleje mezi servisními intervaly a prodloužení záruky mobility. V případě vyšší varianty servisního balíček kryje i náhradní díly podléhající opotřebení či opravu při poruše nebo selhání systému či dílu.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Žádné názory

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).