Vlákno názorů k článku
RegioJet zavede nové spojení z Vídně do Berlína přes Brno od Martin Luther - Stejně nakonec bude muset před Flix Busem kapitulovat....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 2. 2019 21:49

    Martin Luther (neregistrovaný)

    Stejně nakonec bude muset před Flix Busem kapitulovat. Je to souboj Davida s Goliášem, ale tento příběh bude mít jiný konec než slavný příběh ze SZ. Už dnes Student Agency vyklízí některé linky, které dosud provozoval. Flix je kapitálově obr a největší hráč v celé kontinentální Evropě. Žádná nostalgie nemůže Vančury zachránit a on to moc dobře ví. Už dnes má přes polovinu spojů bez stewardů, bez novin a bez jednoho nápoje. Jak vždy hlásaly jeho reklamy. Jde to s ním z kopce. Vrací se mu to, jak se dříve on s konkurencí vypořádal.

  • 1. 3. 2019 7:28

    mendrit (neregistrovaný)

    Tak tuhý boj nebude trvat dlouho. FlixBus začne mít taky staré vyhrkané autobusy, změní se spíš k horšímu a budou rozhodovat výhodnější časy odjezdu.

  • 1. 3. 2019 12:10

    Leo (neregistrovaný)

    To je vidět, že o tom víte prd. Regiojet rozhodně neprohraje, protože jeho vytíženost je mnohonásobně větší, lidé s Flixem nejezdí a co se týče personálu??? RJ má rozhodně řidiče na úrovni. Flix je jen trsapná náhražka dopravce, vlastní pouze jeden jediný autobus, jinak je to zplácanina všech možných dopravců po Evropě, kteří pro něj jezdí a odevzdávají "výpalné" v podobě 30% ze zisku. Proto ta kvalita tak vypadá. RJ všechny autobusy vlastní, je to skutečný dopravce.

  • 3. 3. 2019 15:32

    Martin Luther (neregistrovaný)

    Z německého nováčka na evropské č. 1

    Společnost FlixBus byla založena v Mnichově třemi mladými podnikateli s cílem nabídnout pohodlné a udržitelné cestování za dobrou cenu. Současně zahájila dopravu po Německu zelenými autobusy společnost „MeinFernbus“ z Berlína. Po pádu železničního monopolu v roce 2013 se začaly oba rozvíjející se podniky rozšiřovat jako čelní dopravci na trhu s autobusovou dopravou a podařilo se jim prosadit se i proti mezinárodní konkurenci. Od sloučení týmů v Mnichově a Berlíně má FlixBus jednoznačně vedoucí postavení na německém trhu.

    Od roku 2015 se začal FlixBus prosazovat i mezinárodně: sítě autobusů ve Francii, Itálii, Rakousku, Nizozemsku a Chorvatskem a také linkový provoz překračující hranice až do Skandinávie, Španělska, Anglie nebo střední a východní Evropy. Cestující tak dnes mohou využít největší sítě linek dálkových autobusů v Evropě.

    Za provozovatelem zelených autobusů je dnes mezinárodní tým s téměř tisícovkou zaměstnanců v Mnichově, Berlíně, Paříži, Miláně, Záhřebu a Kodani a také několik tisíc řidičů našich autobusových partnerů z celé Evropy. Každý jedinec přispívá k tomu, aby se FlixBus a naše nabídka zelené mobility každým dnem ještě zlepšovaly.

    Jinak, řeči o 30% výpalném šíří pan Jančura. Odkaz si můžete lehce najít.

  • 3. 3. 2019 15:36

    Martin Luther (neregistrovaný)

    Zřejmě prd o tom víte Vy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).