Aktualizace 16. 8. 2021, 12:30 – doplnili jsme vyjádření banky
Raiffeisenbank na svém webu v části s kontakty odstranila číslo své, dosud bezplatné informační linky 800 900 900. Banka tedy pomalu přechází na placenou infolinku, která funguje na čísle 412 440 000.
Na původní bezplatnou infolinku se zatím dá ještě dovolat. Operátoři na call centru v současnosti neví, kdy přesně bude zrušena a od kdy tedy zůstane klientům pouze možnost placené linky. Pokud jde o nové číslo, volání na něj není zpoplatněno žádnou zvláštní sazbou. Jde tedy o hovor na běžnou pevnou linku dle vašeho tarifu od operátora.
Bezplatnou linku na webových stránkách neuvádíme již o podzimu loňského roku. Mnoho dotazů chodí mailem a v průběhu pandemie si klienti také osvojili využívání kontaktů a komunikace přímo z internetového nebo mobilního bankovnictví, kde mohou kromě přímé žádosti o zřízení vybrané služby nebo produktu též využívat online chat. Zde mohou klást své dotazy a naši bankéři jim je okamžitě online zodpovídají.
řekla nám Petra Kopecká, manažerka externí komunikace Raiffeisenbank.
S ohledem na pohodlí je internetové a mobilní bankovnictví ke sjednávání služeb a produktů ideální,
Klientům doporučila kontaktovat banku buď online nebo na klientské lince s číslem +420 412 440 000. Pro blokaci karet se mají klienti obracet na číslo +420 412 446 402.
Z uvedeného vyplývá, že ačkoli původní bezplatná linka stále funguje, lze očekávat, že ji banka opravdu zruší.