Hlavní navigace

Raiffeisenbank zpožďuje vyplácení prémií z vánoční akce, stěžují si klienti

Sdílet

Patrik Chrz 12. 2. 2015

diskusním fóru se množí stížnosti klientů, že Raiffeisenbank nevyplácí slíbené bonusy z akce Letos platíme vánoční dárky my. Dle bodu 3.5. pravidel této reklamní akce měl být bonus vyplacen následující měsíc po uskutečnění tzv. Rozhodné transakce (tedy první platby kartou). Ve fóru se vyjadřují klienti banky, kteří uskutečnili platbu minulý rok a stále ještě bonus neobdrželi. Na podanou reklamaci dostávají klienti postupně odpovědi, že bonus bude připsán do konce ledna, února nebo března. Jiní klienti si zase stěžují na neoprávněně účtované poplatky

Hlavním problémem podle klientů banky je, že nedodržuje svá vlastní pravidla, která zveřejnila. 

Mluvčí Tomáš Kofroň řekl, že banka měla technickou závadu, která se týká jen několika desítek klientů s tím, že odměny budou vyplacené do konce března. 

Tato aktualita byla zaslána čtenářem serveru Měšec.cz pomocí formuláře Přidat aktualitu. Děkujeme!

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 2. 2015 10:50

    osobne (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz
    13. 3. 2015 10:37 redakčně smazáno, důvod: Porušení pravidel diskuzí.
  • 12. 2. 2015 11:23

    klient (neregistrovaný) ---.silesnet.net

    By mně zajímalo, jak by se banka tvářila, kdyby měl technické problémy klient a splátku KK by zaplatil o 2 měsíce později.

  • 12. 2. 2015 11:54

    Roman (neregistrovaný) 37.17.214.---

    Podmínky akce tady:
    http://www.rb.cz/attachements/pdf/osobni-finance/kreditni-karty/pravidla-reklamni-akce-vanocni-darky-platime-my.pdf
    neplní bod 3.5.
    Když ptáčka lapají... Typické pro CZ "Nebát se a okrást".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).