V diskusním fóru se množí stížnosti klientů, že Raiffeisenbank nevyplácí slíbené bonusy z akce Letos platíme vánoční dárky my. Dle bodu 3.5. pravidel této reklamní akce měl být bonus vyplacen následující měsíc po uskutečnění tzv. Rozhodné transakce (tedy první platby kartou). Ve fóru se vyjadřují klienti banky, kteří uskutečnili platbu minulý rok a stále ještě bonus neobdrželi. Na podanou reklamaci dostávají klienti postupně odpovědi, že bonus bude připsán do konce ledna, února nebo března. Jiní klienti si zase stěžují na neoprávněně účtované poplatky.
Hlavním problémem podle klientů banky je, že nedodržuje svá vlastní pravidla, která zveřejnila.
Mluvčí Tomáš Kofroň řekl, že banka měla technickou závadu, která se týká jen několika desítek klientů s tím, že odměny budou vyplacené do konce března.