Podnikatelé, kteří mají podnikatelské účty u Raiffeisenbank, budou moct nově naskenovat své papírové doklady a vložit je do účetního systému. Umožní to nová spolupráce banky s platformou Digitoo, která má za úkol zmodernizovat korporátního bankovnictví.
Umělá inteligence rozpozná faktury a účtenky, které přenese do účetního systému a mění tak účetnictví z papírového na digitální. Služba umožní přijímat faktury digitálně v několika formátech a poté automatizuje proces skenování dokumentů, přepisování faktur do tabulek či účetních systémů.
Na setkání s klienty si všímám neefektivity v účetnictví. Papírové účetní doklady zabírají spoustu místa, vytváří duplicitní položky, musí se manuálně párovat transakce a podobně. Digitoo umí klientům s tímto problémem pomoci, umělá inteligence má navíc ohromnou úspěšnost. V Raiffeisenbank vždy spolupráce testujeme s klienty jak ve fázi nápadu, tak ve fázi provozu, což je za mě velkým klíčem k úspěchu,
říká korporátní produktový manažer Raiffeisenbank Jaroslav Kravčenko.
Umělá inteligence funguje na principu učení. Pokud si doklady naskenujete, nejprve vás požádá o schválení a příště už úkony přiřadí Digitoo samo.